КИЇВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ
№ з/п |
Критерії оінювання |
Оцінка відвідувача |
|||||
1 |
Педагогічна майстрність |
Ступінь готовності до поширення досвіду |
5 |
4 |
3 |
2 |
1 |
Методична грамотність проведення заняття |
|
|
|
|
|
||
2 |
Аналітичні здібності |
Уміння поєднувати опис та аналітичність свого досвіду |
|
|
|
|
|
Професіна майстерність |
|
|
|
|
|
||
Методична підготовленість |
|
|
|
|
|
||
|
|
Здібність до імпровізації |
|
|
|
|
|
3 |
Артистичність |
|
|
|
|
|
|
Зацікавленість аудиторії |
|
|
|
|
|
||
4 |
Загальна культура |
Ерудиція |
|
|
|
|
|
Комунікативність |
|
|
|
|
|
||
Стиль спілкування |
|
|
|
|
|
||
5 |
Рефлексія |
|
|
|
|
|
|
Загальна кількість балів |
|
|
|
|
|
Аналіз проведення майстер- класу
Дата: ______________ Група ___________ КИЇВСЬКЕ ВИЩЕ
Керівник майстер-класу: ______________________________ ПРОФЕСІЙНЕ
Тема: УЧИЛИЩЕ
Мета: ТЕХНОЛОГІЙ ТА
ДИЗАЙНУ ОДЯГУ
Методичні рекомендації проведення майстер-класу
Створення плану кімнати офіса за допомогою програми Microsoft Word
Підпис відвідувача__________________
Ознайомлений______________________
І.П.Дяченко. Створення плану кімнати офіса за допомогою програми Microsoft Word. Майстер- клас.// Навчальний посібник для учнів.// Київ. 2016
Українською мовою
Сторінок 8
Розглянуто і схвалено
На засіданні циклової комісії
Протокол № __від «___» ________20__р.
Пропонована розробка майстер-класу знайомить з простими прийомами створення плану кімнати та оформленню інтер’єра засобами програми Microsoft Word.
Посібник містить детальну технологічну карту розробки плану кімнати та рекомендації дизайну та організації офісного простору.
Ознайомившись з теоретичними аспектами та технологічною картою ви зможете легко застосувати це - практично виконавши на компютері.
7
Праця викладача –це щоденна творчість і мистецтво В.О.Сухомлинський
Мета: відкрити для себе нові можливості програми Microsoft Word; ознайомити з методами і засобами програми для реалізації творчого задуму та відпрацювати практичні прийоми перепланування офіса. Мотивація:
Кожен з нас хочаб раз в житті задумувався про перепланування кімнати (офісу чи кабінету).
Звичайно, можна довірити цю роботу спеціалістам, але це допоміжні витрати і не завжди той результат, який очікуєш.
Я пропоную виконати роботу по плануванню, використовуючи засоби Microsoft
Word
Сьогодні ми переконаємось, що програма Microsoft Word допоможе створити план кімнати, використовуючи автофігури.
Устаткування: системний блок, монітор, клавіатура, мишка, принтер.
Програмне забезпечення: ОС Windows XP, Microsoft Word.
Комп’ютерні мережі: Internet, локальна мережа.
І Безпека життєдіяльності.
Перед початком роботи акцентуємо увагу на правила охорони праці, пожежної безпеки під час проведення занять у комп’ютерному кабінеті. ІІ Теоретична частина
§ дизайн інтер’єру і планування офіса;
§ організація офісного простору (основні види):
o «американський офіс»; o «європейський офіс»; o «японський офіс»; o пострадянський стиль.
ІІ Практична частина
§ обираємо для себе відповідний дизайн інтер’єру ;
§ створюємо на робочому столі папку «Офіс»;
§ знаходимо в Internet фото офіса відповідного дизайну. § знайомимося з можливостями програми Microsoft Word § створюємо план, спираючись на технологічну картку.
ІІІ Заключна частина
§ остаточно перевіряємо план;
§ зберігаємо створений план в папку«Офіс»
3
Дизайн інтер’єру і планування офіса .
Існує три основних варіанти планування офісних приміщень:
Відкритий, змішаний (комбінований) та закритий.
§ Відкритий тип офіса – це одне приміщення, без розділення на окремі кімнати. Інтер’єр сучасного офіса відкритого типу може мати єдиний загальний простір, який розділений на зони за допомогою склянних перегородок;
§ Закритий тип офіса представляє собою приміщення, де весь простір розділений на кабінети;
§ Комбінований офіс поєднує в собі характеристики як відкритого, так і закритого офісних типів. З одного боку в приміщенні присутні окремі зони для кожного співробітника, а з іншого – відкритий простір для колективних заходів, спілкування та відпочинку. Дизайн інтер’єру офіса починається з концепції: врахування архітектурних особливостей будівлі, де цей офіс розташовано, конкретне призначення того чи іншого кабінету і напрямок діяльності самої компанії.
На сьогоднішній день є декілька популярних підходів до організації офісного простору: американський, японський, європейський.
1. «Американський офіс» - даний підход до організації офісного простору склався в США в середині минулого століття. Дизайн офіса представляє собою максимально відкритий простір, ділення на робочі зони за допомогою різного типу перегородок (простих у монтажі, мобільних, трансформіруємих) та мінімалізм в меблевому оформленні без прикрас.
2. «Європейський офіс» також як і американський базується на максимально відкритому просторі, але є одна суттева відміність: в офісі присутні велика кількість ізольованих кабінетів чи кімнат різного призначення (кімната відпочинку, кухня, приміщення для переговорів та інші). Європейський офіс в сучасному стилі має деякі елементи декора або особливе кольорове вирішення інтер’єра.
3. «Японський офіс»: дизайн офіса базується на принципі трудової ієрархії, але при цьому такий інтер’єр відрізняється функціональністтю. Розмір і розташування робочого простору напряму залежить від посади співробітника. Так, працівники, які займають керівні посади, займають центральну прощу офісного приміщення, а навколо них знаходяться підлеглі. Керівники завжди сидять лицем до підлеглих, щоб контролювати їх роботу. Особливістю японського офіса - відсутність перегородок в інтер’єрі. Існує також так названий радянський стиль. Приміщення поділено на кабінети.
4
Американський офіс Європейський офіс
Японський офіс
Радянський стиль.
5