Створення плану кімнати офіса за допомогою програми Microsoft Word

Про матеріал
Пропонована розробка майстер-класу знайомить з простими прийомами створення плану кімнати та оформленню інтер’єра засобами програми Microsoft Word.
Перегляд файлу

                             

КИЇВСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ  

 

 

 

 

     

з/п

Критерії оінювання

Оцінка відвідувача

1

Педагогічна майстрність

Ступінь готовності до поширення досвіду

5

4

3

2

1

Методична грамотність проведення заняття

 

 

 

 

 

2

Аналітичні здібності

Уміння поєднувати опис та аналітичність свого досвіду

 

 

 

 

 

Професіна майстерність

 

 

 

 

 

Методична підготовленість

 

 

 

 

 

 

 

Здібність до імпровізації

 

 

 

 

 

3

Артистичність

 

 

 

 

 

 

Зацікавленість аудиторії

 

 

 

 

 

4

Загальна культура

Ерудиція

 

 

 

 

 

Комунікативність

 

 

 

 

 

Стиль спілкування

 

 

 

 

 

5

Рефлексія 

 

 

 

 

 

 

Загальна кількість балів

 

 

 

 

 

                                     Аналіз проведення майстер- класу                                                                

Дата: ______________                       Група                                                   ___________ КИЇВСЬКЕ ВИЩЕ

Керівник майстер-класу: ______________________________ ПРОФЕСІЙНЕ  

Тема: УЧИЛИЩЕ   

Мета: ТЕХНОЛОГІЙ ТА

ДИЗАЙНУ ОДЯГУ

 

 

Методичні рекомендації проведення майстер-класу

         

 

Створення плану кімнати офіса за  допомогою програми Microsoft Word

 

 

 

             

Підпис відвідувача__________________

Ознайомлений______________________                                                                                             

 

    

І.П.Дяченко. Створення плану кімнати офіса за  допомогою програми Microsoft Word. Майстер- клас.// Навчальний посібник для учнів.// Київ. 2016

       

Українською мовою

 Сторінок 8

 

 

 

 

Розглянуто і схвалено

На засіданні циклової комісії

Протокол № __від «___» ________20__р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      Пропонована розробка майстер-класу знайомить з простими прийомами створення плану кімнати та оформленню інтерєра засобами програми  Microsoft Word.

Посібник містить детальну технологічну карту розробки плану кімнати  та рекомендації дизайну та організації офісного простору.

Ознайомившись з теоретичними аспектами та технологічною картою ви зможете легко застосувати це -  практично виконавши на компютері.

 

                                                                                                                                                                               7

Праця викладача –це щоденна творчість і мистецтво  В.О.Сухомлинський

Мета та мотивація за темою

Мета:  відкрити для себе  нові можливості програми Microsoft Word;   ознайомити  з  методами  і  засобами  програми для реалізації творчого задуму та відпрацювати практичні прийоми перепланування офіса. Мотивація:

      Кожен з нас хочаб  раз в житті задумувався про перепланування кімнати (офісу чи кабінету).

Звичайно,  можна довірити цю роботу спеціалістам, але це допоміжні витрати і не завжди той результат, який очікуєш.

Я пропоную виконати роботу по плануванню, використовуючи засоби Microsoft

Word

Сьогодні ми переконаємось, що  програма Microsoft Word допоможе створити план кімнати, використовуючи автофігури.

Матеріально-технічне забезпечення

Устаткування: системний блок, монітор, клавіатура, мишка, принтер.

Програмне забезпечення:  ОС Windows XP, Microsoft Word.

Комп’ютерні мережі: Internet, локальна мережа.

Структура майстер-класу

І Безпека життєдіяльності.

  Перед початком роботи  акцентуємо увагу на правила охорони праці, пожежної безпеки під час проведення занять у комп’ютерному кабінеті.  ІІ  Теоретична частина

§    дизайн інтерєру і планування офіса;

§    організація офісного простору (основні види):

o          «американський офіс»; o            «європейський офіс»; o             «японський офіс»; o       пострадянський стиль.

ІІ Практична частина

§    обираємо для себе відповідний дизайн інтерєру ;

§    створюємо на робочому столі папку «Офіс»;

§    знаходимо в Internet фото офіса відповідного дизайну. §       знайомимося з можливостями програми Microsoft Word §              створюємо план, спираючись на технологічну картку.

ІІІ Заключна частина

§    остаточно перевіряємо план;

§    зберігаємо створений план в папку«Офіс»

 

3

 


Дизайн інтерєру і планування офіса .

Існує три основних варіанти планування офісних приміщень:

Відкритий, змішаний (комбінований) та закритий.

§    Відкритий тип офіса – це одне приміщення, без розділення на окремі кімнати. Інтерєр сучасного офіса відкритого типу може мати єдиний загальний простір, який розділений на зони за допомогою склянних перегородок;

§    Закритий тип офіса представляє собою приміщення, де весь простір розділений на кабінети;

§    Комбінований офіс поєднує в собі характеристики як відкритого, так і закритого офісних типів. З одного боку в приміщенні присутні окремі зони для кожного співробітника, а з іншого – відкритий простір для колективних  заходів, спілкування та відпочинку. Дизайн інтерєру офіса починається з концепції: врахування архітектурних особливостей будівлі, де цей офіс розташовано, конкретне призначення того чи іншого кабінету і напрямок діяльності самої компанії.

 

Організація офісного простору: основні види

На сьогоднішній день є декілька популярних підходів до організації офісного простору: американський, японський, європейський.

1.       «Американський офіс» - даний підход до організації офісного простору склався в США в середині минулого століття. Дизайн  офіса представляє собою максимально відкритий простір, ділення на робочі зони за допомогою різного типу перегородок (простих у монтажі, мобільних, трансформіруємих) та мінімалізм в меблевому оформленні без прикрас.

2.       «Європейський офіс» також як і американський  базується на максимально відкритому просторі, але є одна суттева відміність: в офісі присутні велика кількість ізольованих кабінетів чи кімнат різного призначення (кімната відпочинку, кухня, приміщення для переговорів та інші). Європейський офіс в сучасному стилі має  деякі елементи декора або особливе кольорове вирішення інтерєра.

3.       «Японський офіс»: дизайн офіса базується на принципі трудової ієрархії, але при цьому такий інтерєр відрізняється функціональністтю. Розмір і розташування робочого простору напряму залежить від посади співробітника. Так, працівники, які займають керівні посади, займають центральну прощу офісного приміщення, а  навколо них знаходяться підлеглі. Керівники завжди сидять лицем до підлеглих, щоб контролювати їх роботу. Особливістю японського офіса - відсутність перегородок в інтерєрі. Існує також так названий радянський стиль. Приміщення поділено на кабінети.

4

 

 

  Американський офіс Європейський офіс

 

Японський офіс

Радянський стиль.


 


5

pdf
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
1587
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку