Тема: «Створення, редагування і форматування растрових зображень 6 клас. НУШ»
Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Урок у синхронно-асинхронному форматі
Мета уроку:
ü пригадати властивості графічних об'єктів;
ü навчитися обирати властивості об'єктів для створення зображення;
ü навчитися використовувати програмні засоби для створення, редагування та форматування малюнка
Очікуваний результат відповідно до модельної програми:
ü обирає істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів...;
ü оцінює власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів...;
ü обирає і застосовує засоби для побудови малюнка...
Очікуваний результат відповідно до ДБСО:
ü "Обирає істотні властивості об’єктів і їхні значення, необхідні для представлення цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 1.3.1].
ü Оцінює власні можливості й доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем [6 ІФО 2.4.1].
ü Створює інформаційні продукти й оцінює їхню якість за
вказаними критеріями [6 ІФО 2.4.3]"
№ з/п |
Тип діяльності |
Конкретний зміст навчальної діяльності учня/учениці |
Планова тривалість діяльності, хвилин |
Конкретний результат діяльності, який оцінюється |
Місце діяльності |
Співпраця |
Посилання до завдання |
1 |
Набуття |
читання базового підручника (інформатика, 6 клас, автор. Колект. Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В) с.93-95; знаходить та запам'ятовує призначення бічної панелі "Параметри інструмента", розміщення індикатору зміни кольорів |
10 |
знає призначення бічної панелі "Параметри інструмента", призначення та розміщення індикатору зміни кольорів |
Урок онлайн асинхронно |
Самостійно |
https://pidruchnyk.com.ua/2686informatyka-6-klas-ryvkind2023.html |
2 |
Аналітика |
формулює алгоритм створення графічного зображення та збереження файлу з відповідним розширенням |
10 |
розуміє їх властивості та призначення |
Урок онлайн синхронно |
Клас |
|
3 |
Практика |
робота з практичним завданням 4.2_шаблон (завдання 1-2) |
7 |
знає основні інструменти та їх призначення |
Урок онлайн асинхронно |
Самостійно |
https://docs.google.com/document/ d/1oEESwuJ_6fBnuMiQLdMz6ZBYdgMxNRS3zW6sMl2YSQ/edit?usp |
4 |
Практика |
робота з графічним редактором за зразком у практичному завданні 4.2_шаблон (завдання 3) |
10 |
створює, редагує та форматує зображення у графічному редакторі, зберігає його |
Урок онлайн асинхронно |
Самостійно |
https://docs.google.com/document/ d/1oEESwuJ_6fBnuMiQLdMz6ZBYdgMxNRS3zW6sMl2YSQ/edit?usp |
5 |
Продукт |
підготовка до обговорення власних досягнень на уроці при виконанні практичних завдань: що сподобалось найбільшенайменше; найскладніше-найлегше завдання |
3 |
готує короткий огляд 2-4 речення про найцікавіше завдання з уроку |
Урок онлайн асинхронно |
Самостійно |
|
6 |
Обговорення |
висловлює власну позицію та заслуховує однокласників |
5 |
приймає участь у обговоренні |
Урок онлайн синхронно |
Клас |
|