«Створення, редагування і форматування растрових зображень 6 клас. НУШ»

Про матеріал
урок для 6 класу НУШ в синхронно-асинхронному режимі. Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.
Перегляд файлу

Тема: «Створення, редагування і форматування растрових зображень 6 клас. НУШ»

 

Модельна навчальна програма «Інформатика. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти. Автори Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.

 

Урок у синхронно-асинхронному форматі

 

Мета уроку: 

ü    пригадати властивості графічних об'єктів; 

ü    навчитися обирати властивості об'єктів для створення зображення; 

ü    навчитися використовувати програмні засоби для створення, редагування та форматування малюнка

                Очікуваний результат відповідно до модельної програми:          

ü    обирає істотні властивості об’єктів і їх значення, необхідні для подання цих об’єктів...; 

ü    оцінює власні можливості і доступні ресурси для створення інформаційних продуктів...; 

ü    обирає і застосовує засоби для побудови малюнка...

Очікуваний результат відповідно до ДБСО: 

ü    "Обирає істотні властивості об’єктів і їхні значення, необхідні для представлення цих об’єктів у контексті розв’язання життєвої/навчальної проблеми [6 ІФО 1.3.1]. 

ü    Оцінює власні можливості й доступні ресурси для створення інформаційних продуктів з метою розв’язання життєвих/навчальних проблем [6 ІФО 2.4.1].

ü    Створює інформаційні продукти й оцінює їхню якість за

вказаними критеріями [6 ІФО 2.4.3]"


 

з/п

Тип діяльності 

Конкретний зміст навчальної діяльності учня/учениці

Планова тривалість

діяльності, хвилин

Конкретний результат

діяльності, який оцінюється

Місце діяльності  

Співпраця  

Посилання до завдання

1

Набуття

читання базового підручника

(інформатика, 6 клас, автор. Колект. Ривкінд

Й.Я., Лисенко Т.І.,

Чернікова Л.А.,

Шакотько В.В) с.93-95; знаходить та запам'ятовує призначення бічної панелі "Параметри інструмента", розміщення індикатору

зміни кольорів

10

знає призначення бічної панелі "Параметри інструмента", призначення та розміщення індикатору зміни кольорів

Урок онлайн асинхронно

Самостійно

https://pidruchnyk.com.ua/2686informatyka-6-klas-ryvkind2023.html  

2

Аналітика

формулює алгоритм створення графічного зображення та збереження файлу з відповідним розширенням

10

розуміє їх властивості та призначення

Урок онлайн синхронно

Клас

 

3

Практика

робота з практичним завданням 4.2_шаблон (завдання 1-2)

7

знає основні інструменти та їх призначення

Урок онлайн асинхронно

Самостійно

https://docs.google.com/document/ d/1oEESwuJ_6fBnuMiQLdMz6ZBYdgMxNRS3zW6sMl2YSQ/edit?usp

=sharing  

4

Практика

робота з графічним редактором за зразком у практичному завданні 4.2_шаблон (завдання 3)

10

створює, редагує та

форматує зображення у графічному редакторі, зберігає його

Урок онлайн асинхронно

Самостійно

https://docs.google.com/document/ d/1oEESwuJ_6fBnuMiQLdMz6ZBYdgMxNRS3zW6sMl2YSQ/edit?usp

=sharing  

5

Продукт

підготовка до обговорення власних досягнень на уроці при виконанні практичних завдань: що

сподобалось найбільшенайменше; найскладніше-найлегше завдання

3

готує короткий огляд 2-4 речення про найцікавіше завдання з уроку

Урок онлайн асинхронно

Самостійно

 

6

Обговорення

висловлює власну позицію та заслуховує однокласників

5

приймає участь у обговоренні

Урок онлайн синхронно

Клас

 

 

pdf
Додано
6 грудня 2023
Переглядів
734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку