Створення та адміністрування веб-сайту

Про матеріал

Містить конспект уроку та презентацію. Даний матеріал можна використати під час вивчення теми "Створення та адміністрування сайту".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Девелопер. Розв'яжіть ребус

Номер слайду 2

Створення та адміністрування сайту. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Урок практикум

Номер слайду 3

вчитись проектувати сайт;складати та аналізувати структуру сайту;удосконалити навики створення сайтів з використанням сервісу Google сайти;формувати навики адміністрування сайту; розвивати естетичний смак в оформленні сайту;вчитись працювати в командіЗавдання

Номер слайду 4

Пригадайте: Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 5

Визначення внутрішньої структури сайту. Програмування сайту. Розробка структури веб-сторінок. Популяризація та підтримка сайту. Розробка дизайну сторінок сайту. Постановка завдання. Тестування сайту. Розміщення (публікація) сайту в ІнтернетіСтворення та верстка сторінок сайту.

Номер слайду 6

Вправа “Броунівський рух”

Номер слайду 7

Web-Developers. Web-Monsters. Створення сайтів

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Робота з сервісом Google сайти. Знадобляться набуті знання в майбутньому. Особиста діяльність на уроціРобота в команді

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Повторити §4.3;Виконати вправу 2, с.130;Домашнє завдання

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Дякую за співпрацю

Перегляд файлу

Рибаківський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

 

 

 

 

 

 

 «СТВОРЕННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ ВЕБ-САЙТУ»

10 клас

 

 

 

 

 

Відкритий урок

 з інформатики у 10 класі

Вчитель: Горбурова Л.Л.

 

 

 

 

 

 

 

 

2019р.

 

Тема уроку:Створення та адміністрування сайту.

Цілі: Навчальна. Удосконалити навики роботи із сервісом  Google сайти, створювати сайти, розробляти структуру сайту.

Розвиваюча. Розвивати логічне мислення, самостійність, вміння застосовувати набуті знання та вміння.

Виховна. Виховувати наполегливість, естетичність у оформленні, грамотно висловлювати свої думки, працювати в команді.

Тип заняття. Урок практикум.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник,  хмара слів, проектор

Програмне забезпечення: браузер, офісні програми.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • Привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Оголошення теми та мети уроку. Мотивація навчальної діяльності

  • Кожен з вас   хоче  бути  сучасним,  рекламувати свої можливості широкій аудиторії,  знайти нових друзів і заявити на весь світ про себе,
  • А як  можна поділитися своїми надбаннями, досвідом? (відповіді учнів)
  • На  минулому уроці ви  уже зробили  перший  крок в цій галузі.
  •  Я думаю, що  тема  створення веб-сайтів вас зацікавила

Сьогодні ми продовжимо працювати на цією темою

Проблема: Розв’яжи ребус

 

ІІІ. Завдання уроку

  • вчитись проектувати сайт;
  • складати та аналізувати структуру сайту;
  • удосконалити навики створення сайтів з використанням  сервісу  Google сайти;
  • формувати навики адміністрування сайту;
  •  розвивати естетичний смак в оформленні сайту;
  • вчитись працювати в команді

 

IV. Актуалізація опорних знань.

Давайте пригадаємо деякі поняття

  • Хмарка слів

D:\Люба\10 клас\Нова програма 2018\Створення та адміністрування сайту Відкритий урок\Klassichieskoie oblako #5.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VI. Об’єднання в групи

Урок наш незвичайний. У класі будуть  працювати дві конкуручі фірми з веб-дизайну.

Щоб дізнатись , хто в якій фірмі буде працювати ми виконаємо вправу Броунівський рух.

Вправа  Броунівський рух . Скласти фразу

Developer( девелопер) - це спеціаліст, що розробляє та розвиває програмне забезпечення

Хостинг – це розміщення сайту на сервері в Інтернеті

У нас утворилось дві фірми .Web-Developers та Web-Monsters

Команда, яка працює над створенням сайту має свого адміністратора, дизайнера та верстальника
 

 

Адміністратор:

  • Створення сайту;
  • Надання спільного доступу(всім членам команди та вчителю);
  • Допомога верстальникам;
  • Публікація сайту;
  • Презентація сайту

 

Дизайнер:

  • Вибір теми оформлення сайту (для всіх сторінок одна);
  • Створення головної сторінки

Верстальник:

  • Створення сторінок;
  • Вибір та заповнення контентом

 


Developer( девелопер) - це спеціаліст, що розробляє та розвиває програмне забезпечення

Хостинг – це розміщення сайту на сервері в Інтернеті


Завдання Група №1

Створити сайт про ваш клас, що має таку структуру

 

 

 

V.  Робота за

 

 

 

  1. Головна сторінка (назва «Наш клас»)

 Зміст сторінки:

  1.   Історія класу
  2.   Загальне фото класу
  3.   Девіз класу
  1. Про нас

Зміст сторінки:

  1.   Список учнів класу

Підсторінка «Фотогалерея»
Зміст сторінки: кілька фото з підписами

  1. Навчання

Зміст сторінки:

  1.   Розклад уроків

Підсторінка «Корисні посилання»

Зміст підсторінки :

4 посилання на сайти з предметів та

 навчальні відео

  1. Новини класу

Зміст сторінки:

  1.            Привітання зі святом ( текстове поле + зображення)

Підсторінка «Календар важливих подій»

  1.            Вбудувати календар

 

 

Завдання Група №2

Створити сайт про ваше село, що має таку структуру

 

 

 

 

 

 

  1. Головна сторінка (назва «Подорожуємо Рибаківкою»)

 Зміст сторінки:

  1.   Географічне положення
  2.   Мапа Рибаківки
  1. Сторінками історії

Зміст сторінки:

  1.   Історія села

Підсторінка «Острів Березань»
Зміст сторінки:  Інформація про острів, фото острова

  1. Визначні місця

Зміст сторінки:

  1.   Чим приваблює Рибаківка?

Підсторінка «Природа Рибаківки»

Зміст підсторінки :

фото

  1. Рибаківка туристична

Зміст сторінки:

  1.            Реклама Рибаківки, як курорту

Підсторінка «Фотогалерея»

  1.            Фото місць, що приваблює туристів


V. Створення сайтів.
Сайт спільний та повинен редагуватися в спільному доступі.

Учні відтворюють запропоновані завдання, заповнюють сторінки веб – сайту відповідним контентом. За їх роботою можна стежити за допомогою проектора .

VI. Презентація сайту

VIІ.Рефлексія

 

Прийом рефлексії «Рефлексивна мішень»

 


Зверніть увагу, перед вами мішень з чотирма секторами. Ви оцінюєте:
-       Чи сподобалась вам робота на уроці?;
-       Чи задоволені ви своїм результатом?;
-       Чи можете ви використати здобуті знання в житті?;      
-       Чи виникли  труднощі при роботі з сервісом Google сайти?.
Ви маєте використовувати всі кружечки, які є на ваших столах, але при цьому, чим ближче він розташовуватиметься до центру мішені, тим вище ваша оцінка.   
І так, будь ласка, учасники проходимо оцінювання.  

 

Я вважаю, що сьогоднішній урок не пройшов дарма. Може в майбутньому хтось із вас повяже своє життя із веб дизайном . Тому бажаю, щоб ви були класними девелоперами.

Дякую за співпрацю!

VІI. Оцінювання роботи учнів

           VІIІ. Домашнє завдання

     


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 


 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Девелопер. Розв'яжіть ребус

Номер слайду 2

Створення та адміністрування сайту. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Урок практикум

Номер слайду 3

вчитись проектувати сайт;складати та аналізувати структуру сайту;удосконалити навики створення сайтів з використанням сервісу Google сайти;формувати навики адміністрування сайту; розвивати естетичний смак в оформленні сайту;вчитись працювати в командіЗавдання

Номер слайду 4

Пригадайте: Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 5

Визначення внутрішньої структури сайту. Програмування сайту. Розробка структури веб-сторінок. Популяризація та підтримка сайту. Розробка дизайну сторінок сайту. Постановка завдання. Тестування сайту. Розміщення (публікація) сайту в ІнтернетіСтворення та верстка сторінок сайту.

Номер слайду 6

Вправа “Броунівський рух”

Номер слайду 7

Web-Developers. Web-Monsters. Створення сайтів

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Робота з сервісом Google сайти. Знадобляться набуті знання в майбутньому. Особиста діяльність на уроціРобота в команді

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Повторити §4.3;Виконати вправу 2, с.130;Домашнє завдання

Номер слайду 11

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Дякую за співпрацю

zip
Додано
26 січня 2021
Переглядів
1291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку