Створення тематичної композиції "Давня фортеця"

Про матеріал
Тема: Створити тематичну композицію «Давня фортеця» . ( урок- подорож) Мета: отримати знання учнів про архітектуру як вид візуального мистецтва; поглибити знання учнів про архітектурні стилі ; збагачувати та закріплювати в дітей вміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості архітектурних стилів; закріплювати навички зображення архітектурних об’єктів, передавати свій настрій та враження , виховувати в учнів почуття прекрасного.
Перегляд файлу

Архітектура та її види. 7 кл

Тема: Створити тематичну композицію «Давня фортеця» .

 ( урок- подорож)

Мета: отримати знання учнів про архітектуру як вид візуального мистецтва, поглибити знання учнів про архітектурні стилі ; збагачувати та закріплювати в дітей вміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості архітектурних стилів; закріплювати навички зображення архітектурних об’єктів,  передавати свій настрій та враження , виховувати в учнів почуття прекрасного.

Обладнання: презентації з  зображення пам’яток архітектури різних епох та робіт відомих вітчизняних архітекторів,  таблиці послідовності виконання робіти, бланки для підведення підсумку.

Матеріал та інструменти: альбом для малювання, простий олівець, гумка, клей.

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку

1. Організаційні моменти .

1.     Перевірка готовності класу до уроку

2.     Підняття настрою учням.

Учитель. Сьогодні на уроці образотворчого мистецтв ми працюватимемо разом. Тому я розраховуватиму на вашу підтримку й допомогу. Кожному з вас хочу побажати на уроці бути.

У – успішним

С- самовпевненим  

П- працьовитим  

І- інформативним  

Х- хоробрим

У- уважним  

Інакше кажучи, я бажаю вам Успіху 2.Мотивація навчальної діяльності. - Щоб згадати, яку тему ми з вами повчали вивчати на минулому уроці треба пограти в гру «Морський бій»  

Завдання: за поданими цифрами і буквами знайдіть слово  

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

А

Г

К

А

О

Т

У

Ф

Х

Ц

Ч

Б

Щ

Х

Ш

Ю

Я

Р

А

Т

Б

В

В

Т

І

Ж

З

Д

Ю

Я

Ч

С

Н

Г

О

П

І

Р

С

Т

У

Т

Ф

Й

Д

Ш

Щ

Г

К

У

О

З

Х

Є

Ю

Е

М

Т

П

Е

І

Ф

С

И

Ь

К

Є

Ю

Я

Ь

Р

П

Т

М

У

П

Р

Ж

Ф

Т

У

П

А

В

Ц

М

Р

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А-3; Б-6; В-2; Г-3; Г-8; Е -4; Е-10, Ж-2; Ж-3; Ж-9; Ж-10 Відповідь: Архітектура   

                          Нова тема  

1.Оголошення теми і мети уроку.

-На сьогоднішньому уроці ми з вами розглядатимемо тему про архітектуру та її види; здійснимо уявну подорож в минуле; розберемось в характерних особливостях архітектурних стилів.

2. Презентація. Архітектура та їі види.

3.Уявна подорож в минуле.

Вчитель:  

Головний винахідник нашого класу побудував машину часу і ми відіслали добровольців в минуле , щоб вони дослідили видатні архітектурні пам’ятки . Зараз вони мають  повернутись і повідомити нам про свої враження.  

(За сигналом вчителя учні проходять крізь отвір машини часу, спеціально для цього зроблений із підручних матеріалів, і розповідають про свої враження ).

1-ша учениця.

-Я потрапила в дивовижному світі Середньовіччя 10-11ст. Там , якраз зароджувався Романський стиль в архітектурі. Там я побачила дивовижні замки ,монастирі, побувала в монастирі. Крізь панував войовничий дух . Тому мені доводилось там знаходитись небезпечно. Архітектурні споруди складалися з  простих, великих об’ємів-кубів, призм та циліндрів.

Я бачила такі масивні стіни, коли я зайшла в замок, то дуже довго шукала вікно. Коли я його знайшла, воно виявилось дуже маленьким. Я побувала в іспанській церкві Сан-Фелікс та Валь-де- Бой.

Коли була біля церкви Нотр-Дам- ла Гранд у Франції, зустріла селян, які не вміли читати. Коли я підійшла ближче. То побачила, що на стінах  храму були фрески, які й розповідали селянам про життя святих. Коли я їх фотографувала, селяни якось дивно, з підозрою подивились на мене , тому мені довелося повертатись додому.(Учениця демонструє презентацію. Як свої знімки).

2-гий учень.

-А я потрапив у 14 ст й познайомився з готичним стилем у архітектурі.  Був присутній під час історичного моменту, коли зібрались архітектори і вирішили

Відмовитись від маленьких конструкцій романського стилю. Вони почали будувати споруди витягнені вгору ,до 42,5 м, з великими вузькими вікнами та дивовижними вітражами. Це  було неймовірно гарно. Мені вдалося побувати в соборі Нотр- Дам де Парі. Та Нотр- Дам де Руан.

3-тя учениця виходить із машини часу.

-А я потрапила в дивовижну епоху Відродження 15ст.

На відміну від того, що ви бачили, в епоху Відродження нові споруди розбудовувались ушир. Споруди стали будувати прості, спокійні, схожі на квадрат, куб, кулю. Я була в Італії, коли будували Собор св. Петра (показує світлини). Один із робітників мені розповів, що раніше будували за допомогою кам’яних каркасних конструкцій, а тепер стало легше , тому що будують все з цегли.

4 учениця.

-Я потрапила в дивовижну епоху Бароко. А яких вишуканих та розкішних дам я там бачила. Де я тільки не була: Версальський палац, палац  Сан-Сусі у Німеччині.(Показує фото).

-Яка там пишність, вишуканість, безліч прикрас, навіть занадто- це ж Бароко.

Я зустріла Й.С. Баха. Він   виконував свої твори. Ось послухайте, я записала.(Звучить музика Й.С. Баха)

5-й учень.

-Я прибув до вас із епохи класицизму 17 ст. Там в архітектурі поєднується простота, стриманість, раціональність, правильність геометричних форм.

Побував я в Польщі, бачив великий театр у Варшаві. Побував в Софійському парковому комплексі в Умані. Там я зустрів Софію Потоцьку, вона мені розповіла, що парк споруджено на її честь архітектором Людвігом Метцеля.( Показ світлин).

6-та учениця.

-Я повернулась із епохи романтизму. Побувала в Англії, Угорщині(Показ споруд). Великі контури споруд, вражаючі шпилі, стрільчасті арки, пишний декор.

4.Створення асоціативного куща.

По ходу розповіді учнів учитель створював на дошці асоціативний кущ.

image                                  Стилі в архітектурі

imageimageРомантизм                  Готика                 Романський       Ренесанс      Бароко                       Класицизм

5.  Практична робота.

Майстерня архітектора.

(На партах у дітей конверти з геометричними фігурами).

Завдання: створити  тематичну композицію «Давня фортеця» з геометричних фігур за обраним стилем.

6.  Підсумок.

На партах в учнів знаходяться бланки, треба їх заповнити.

Бланк.

1. Я дізнався…… 2. Мене вразило………

3.     Мені вдалося……..

4.     Мій настрій……….

 

 

  

pdf
Додано
12 березня
Переглядів
316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку