Урок-проект "Виготовлення новорічних прикрас з підручних матеріалів"
Тема: «Робота в об’ємі. Виготовлення ялинкових прикрас з підручних матеріалів»
Мета: привернути увагу учнів до глобальної проблеми твердих побутових відходів; проінформувати про можливість вторинного використання сміття та продемонструвати можливі для цього варіанти; збір, обробка інформації про проблеми утилізації сміття в Україні; формування активної соціальної позиції; виховання екологічної культури особистості, почуття особистої відповідальності за охорону довкілля, любові до рідного краю; набуття навичок виготовлення новорічних прикрас з використаних предметів.
Форма проведення: урок-проект
Хід уроку.
Координатор.
Сьогодні однією з актуальних проблем людства є проблема сміття, яке забруднює навколишнє середовище.
Ця проблема стосується кожної людини планети. Існує такий вислів: «Дорога цивілізації вимощена сміттям». Дійсно, чим вища цивілізація, тим більший екологічний слід залишає за собою кожна людина.
Отже, наш проект «Нове життя старих речей», був присвячений проблемі сміття, а саме: раціональному поводженню з промисловими відходами».
Сьогодні ми підведемо підсумки проекту.
Учні об’єдналися в дві групи екологів, яким було дане завдання знайти і Інтернеті інформацію про екологічні дослідження вчених. Надаємо слово першій групі
Інформація екологічної групи 1
Наша група працювала під девізом: “Менше сміття – краще життя”
Працюючи над цією темою, ми дізнались багато цікавого.
Наведемо приклади.
Координатор
Отже, який висновок можна зробити з почутого?
__________________________________________________________________________________________________________________________
Прослухаємо тепер інформацію екологічної групи №2.
Інформація екологічної групи 2
Наша екологічна група працювала під девізом: «Жити щасливо і жити в злагоді з природою — одне й те саме».
Координатор.
Який висновок можна зробити, прослухавши інформацію другої групи?
_________________________________________________________
Ми не можемо вирішити глобальної проблеми самотужки, але кожен із нас може надати старим речам друге життя. Ми зупинилися на використаних лампочках.
зібрали лампочки, які вийшли з ужитку
по виготовленню новорічних іграшок з лампочок
Фарби
Клей ПВА
Силіконовий клей
Клаптики тканини
Нитки
Ось такими цікавими креативними лампочками ми прикрасимо нашу ялинку.
(Діти прикрашають ялинку власними роботами)
Координатор.
Питанням другого життя речей, які вийшли з ужитку, займалася одна з груп, спікером якої є Тетяна Куник. Запрошую її до слова.
Ми назвали свою презентацію “Друге життя речей – вироби із сміття”. Хочемо показати роботи учнів нашої школи, виготовлені з матеріалів, які ми викидаємо.
Координатор.
Координатори груп нам озвучать, які мають пропозиції:
Координатор.
Ми знаємо, що серед учнів, вчителів та батьків є багато творчих особистостей, які обов’язково приєднаються до вирішення екологічних питань також і в такий спосіб і візьмуть участь у цьому конкурсі.
Отже, зробимо висновок
Що дала нам участь у даному проекті?
Участь у проекті змусила замислитись над тим, як можна зменшити свій екологічний слід та спробувати перетворити відходи у творчий процес.