Урок-проект з образотворчого мистецтва для 7 класу "Виготовлення новорічних прикрас з підручних матеріалів"

Про матеріал

Урок-проект "Виготовлення новорічних прикрас з підручних матеріалів"

Перегляд файлу

Тема: «Робота в об’ємі. Виготовлення ялинкових прикрас з підручних матеріалів»

Мета: привернути увагу учнів до глобальної проблеми твердих побутових відходів;  проінформувати  про можливість вторинного використання сміття та продемонструвати можливі для цього варіанти; збір, обробка інформації про   проблеми утилізації сміття в Україні;  формування  активної соціальної  позиції; виховання екологічної культури особистості, почуття особистої відповідальності за охорону довкілля, любові до рідного краю; набуття навичок виготовлення  новорічних прикрас з використаних предметів.

Форма проведення: урок-проект

Хід уроку.

Координатор.

Сьогодні однією з актуальних проблем людства є проблема сміття, яке забруднює навколишнє середовище.

Ця проблема стосується кожної людини планети.  Існує такий вислів: «Дорога цивілізації вимощена сміттям». Дійсно, чим вища цивілізація, тим більший екологічний слід залишає за собою кожна людина.

Отже, наш проект «Нове життя старих речей», був присвячений  проблемі сміття, а саме: раціональному поводженню  з промисловими відходами».

Сьогодні ми підведемо підсумки проекту.

  • Мета
  • Актуальність
  • Об’єднання у групи
  • Пошук інформації в Інтернеті

     Учні об’єдналися в дві групи екологів, яким було дане завдання знайти і Інтернеті інформацію про екологічні дослідження вчених. Надаємо  слово  першій групі

 

Інформація екологічної групи 1 

Наша група працювала під девізом: “Менше сміття – краще життя”

Працюючи над цією темою, ми дізнались багато цікавого.

Наведемо приклади.

  1.          У світі продовжують виробляти 60 млн. тонн пластикових пакетів на рік. Використовуючи  їх, ми рідко  задумуємося про їхню подальшу долю, а тим часом…

 

  1.          1 млн. птахів гине кожного року, поїдаючи пластикові відходи. Багато видів вигодовують пластиком пташенят.

 

  1.          Кількість риби, що гине від "білого забруднення", навіть, не піддається точним обрахункам.

 

  1.          На забруднених територіях Атлантичного океану маса поліетилену в 6-20 разів перевищує масу зоопланктону.

 

  1.          Середній термін розкладання
  •              звичайного поліетиленового пакета – 150-200 років,
  •              алюмінієвої бляшанки -  200-500 років,
  •              пластикової пляшки - 450 р
  •              гумового скату – 50-80 р.

 

  1.          У сухих звалищах папір не розкладається десятиліттями.

 

  1.          А кольоровий папір містить небезпечний метал кадмій, в гарно ілюстрованому журналі він також міститься, тож не паліть його, а тим паче не загортайте в нього харчові продукти.

 

 

  1.          В середньому на кожного жителя землі накопичується  близько тонни відходів, а це, не мало й не багато -  близько 5-ти мільярдів тонн.
     

Координатор

Отже, який висновок можна зробити з почутого?

__________________________________________________________________________________________________________________________

Прослухаємо тепер інформацію екологічної групи №2. 

Інформація екологічної групи 2 

      Наша екологічна група працювала під девізом: «Жити щасливо і жити в злагоді з природою — одне й те саме».

           

  1. В європейських країнах виробництво торбинок з пластику вже заборонено або ж вони підлягають високому оподаткуванню.

 

  1. Багато країн світу заборонили виробництво і використання пластикових пакетів або близькі до цього.  В Україні поліетиленові торбинки заборонені лише в Новомосковську Дніпропетровської області.

 

  1.  На нашу думку,  проблеми зі сміттям в Україні є результатом: 
  • відсутності екологічної свідомості,
  • громадянської позиції,
  • споживацької культури
  • і державного підходу до цього питання.

 

  1.  Європа на захист навколишнього середовища стала десятиліттями раніше. Вирішення проблеми просте - навіщо викидати речі, які не розкладатимуться роками, коли їх можна використати вже сьогодні.

 

Координатор.

Який висновок можна зробити, прослухавши інформацію другої групи?

_________________________________________________________

Ми не можемо вирішити глобальної проблеми самотужки, але кожен із нас  може надати старим речам друге життя. Ми зупинилися на використаних лампочках.

  • Проведення акції

зібрали лампочки, які вийшли з ужитку

  • Майстер-клас

по виготовленню новорічних іграшок з лампочок

  • А Таємниці майстерності   розкриє Марина Ролдухіна

 

  • Для роботи потрібні: Лампочки

Фарби

Клей ПВА

Силіконовий клей

Клаптики тканини

Нитки

  • Лампочку покриваємо гуашшю, змішаною з клеєм ПВА;
  • Коли висохне, приклеюємо пістолетним силіконовим клеєм заготовлені заздалегідь шапочки та волосся;
  • На шапочки можна приклеїти аксесуари з намистинок, ґудзиків, бісеру;
  • Розмальовуємо  обличчя фарбами або фломастерами;
  • Прив’язуємо нитку;
  • Іграшка готова.

 

  • Виставка наших досягнень

Ось такими  цікавими  креативними  лампочками  ми  прикрасимо  нашу ялинку.

(Діти прикрашають ялинку власними роботами)

Координатор.

 Питанням  другого життя речей, які  вийшли з ужитку,  займалася одна з груп, спікером  якої є Тетяна Куник.  Запрошую її до слова.

  • Презентація “Друге життя речей – вироби із сміття”

          Ми назвали свою презентацію “Друге життя речей – вироби із сміття”. Хочемо показати роботи учнів нашої школи, виготовлені з матеріалів, які ми викидаємо.

  1. Презентація.
  2. Текст.
  3. Вироби, сукні  з серветок
  4. Мої роботи в техніці пап’є-маше
  5. Конкурс суконь із пакетів для сміття
  6. Роботи з пластикових пляшок та ложок
  7. Метелики з пластикових пляшок
  8. Композиції з метеликами
  9. Вироби з скляних пляшок та туалетного паперу
  10.  Подарунок для мами
  11.  Композиції з клаптиків тканини
  12. Новорічні ялинкові прикраси з лампочок
  13.  Прикраси власними руками.
  14. Дякуємо за увагу.

Координатор.

Координатори груп нам озвучать, які мають пропозиції:

  1. Для учнів школи  провести майстер-класи з виготовлення композицій з промислових відходів та розповсюдити схему поетапного   виготовлення  новорічних прикрас.
  2. Оголосити про проведення виставки-конкурсу серед учнів,  вчителів та батьків  на кращий виріб із відходів промисловості.

Координатор.

Ми  знаємо,  що серед учнів, вчителів та батьків  є багато творчих особистостей, які обов’язково приєднаються до вирішення екологічних питань також і в такий спосіб і  візьмуть участь у цьому конкурсі.

Отже, зробимо висновок

  • Висновок

Що дала нам участь у даному проекті?

Участь у  проекті  змусила  замислитись над тим, як можна зменшити свій екологічний слід та спробувати перетворити відходи у творчий процес.
 

 

 

 

docx
Додано
25 грудня 2017
Переглядів
3361
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку