До розіграшу
залишилось:
11 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Презентація до уроку; "Біоніка. Ескіз об'єкту, де є виразна природна форма."

Про матеріал

Урок образотворчого мистецтва "Біоніка. Ескіз об'єкту, де є виразна природна форма." дає змогу розширити уявлення про дизайн, ознайомити учнів з наукою біонікою та показати її значення в житті людей, спонукає до пізнання законів природи, пошуку біонічних форм. Навчає створювати контурні замальовки спрощених природних форм, розвиває фантазію, уяву, творчу думку, акуратність в роботі, увагу, зорове сприйняття.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Біоніка

Номер слайду 2

Що ми запозичили у природи?Що ми запозичили у природи?

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

На протязі багатьох століть люди вивчали, досліджували і копіювали живу природу.

Номер слайду 7

Це знаходить відображення в предметах першої необхідності та в житлі, які створені людьми на основі природних аналогів. Біоніка (від грецького bion – елемент життя, буквально той, що живе) – прикладна наука. Символ « біоніки » - обєднує, біологію, математику, технологію, – перехрещені скальпель, паяльник і знак інтеграла. 

Номер слайду 8

Подивіться на споруди, конструкцію яких підказала природа: будинки -мушлі, будинки-кукурудзи, будинки у формі равлика, листка і бутона квітки.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Автомобільна техніка

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Сьогодні ми зупинимося на використані біоніки в архітектурі та техніці

Номер слайду 14

Архітектори не зразу будують біонічний будинок. Це кропіткий процес, який вимагає спостереження, точних математичних розрахунків, знання будівельних технологій та якості будівельних матеріалів.

Номер слайду 15

Тому і ми сьогодні маємо в своїй роботі ураховувати декілька важливих принципів. ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНИХ ФОРМКРАСАФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ

Номер слайду 16

Основні методи дизайнерської біоніки. 1) Дослідження живих організмів. 2) Відбір необхідних і корисних функцій живої природи. Створення ескізу. 3) Знаходження методів і способів технічного моделювання біологічних процесів. 4) Моделювання нових об’єктів. 5) Розробка технічного зразка.

Номер слайду 17

Давайте перевіримо, чи ви впізнаєте природні форми?

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Творча робота учнів. Створити ескіз біонічної споруди або автомобіля,взявши за основу форму, рухи, будову частин організмів тварин чи рослин. Кольорову гаму передати фломастерами, олівцями, гелевими ручками.

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Практична робота

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Демонстрація учнівських робіт з методичного фонду. Актуалізація набутих знань. «Місце архітектора». Учні, які справились із завданням скоріше, по одному стають у дошки- «місце Архітектора» і демонструють свої роботи. Інші учні класу задають питання архітектору щодо правильності втілення його біонічної ідеї. 8. Оцінювання робіт. Кращі ідеї оцінюються високим балом. 9. Домашнє завдання: Принести матеріали для наступного уроку.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
pptx
Додано
12 лютого
Переглядів
497
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку