Вчитель раніше був єдиним джерелом інформації, то зараз має організувати навчальний процес так, щоб діти самі пізнавали світ. Він, як і раніше залишається лідером процесу, але стає невидимим організатором. Учитель має зробити так, щоб учні самі дійшли висновків — саме тоді вони запам’ятовують суть.2
Номер слайду 3
Ланцюжок до знань та вмінь3
Номер слайду 4
Кожен учень — самобутній майстер. Що потрібно майстру?спостережливістьтворча уяварозкутість думкивміння та прагнення експериментуватитерпіння і наполегливість йти до результатувміння не боятись труднощів та долати їх 4
Номер слайду 5
Дослідницька діяльність: Пов’язана з відкриттям нового, пошуком у собі нових можливостей, докладання зусиль, спрямованих на подолання труднощів. Спонукати мислити, шукати нестандартні шляхи розв’язання. Розв’язання творчих завдань.Є результатом спроб та помилок.5
Номер слайду 6
Універсальні дидактичні ігри Квест (від англ. Quest – «пошук») – інтерактивна гра з сюжетною лінією, ceнс якої полягає у поетапному вирішенні різних головоломок і логічних завдань. Її полюбляють і діти, і дорослі. Тому квест в межах уроку точно подобається школярам, головне вдало дібрати сюжет, який би відповідав віковим особливостям учнів.6
Номер слайду 7
Універсальні дидактичні ігри. Незалежно від навчального предмету та вікових особливостей учнів використовую ігри наповнивши їх навчальним змістом.“Асоціативний кущ”, “Ланцюжок”, “Так чи ні”, , “Крокуй — говори”, “Знайди помилку”, “Хто зайвий? Що зайве”, Вікторини , Творче списування, Уроки — екскурсії.7