zip папка "Протоколи батьківських зборів"

Про матеріал
На допомогу класному керівникові. Протоколи батьківських зборів учнів початкової школи.
Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ № 2

батьківських зборів  3-А класу

Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2

Харківської міської ради  Харківської області

від 20.12. 2022

Формат проведення: онлайн (zoom).

Голова:  Колосар О.В.                   

 Секретар:   Гуцулюк Н.Є.

 Присутні:   батьки, класний керівник.                           

 

 

                                              Порядок денний

 

  1. Про організоване закінчення І семестру 2022-2023 навчального року.
  2.  Про «Права дитини  та дотримання їх у сім'ї».
  3. Профілактика всіх видів  дитячого травматизму.
  4. Про конфліктні ситуації між підлітками та навчання дітей вирішувати конфліктні ситуацій ненасильницькими методами.

 

      1.СЛУХАЛИ: класного керівника 3-А класу Гаврилову Ю.В., яка познайомила батьків з досягненнями учнів за перше півріччя 2022-2023 навчального року, розповіла про вироблення загально-навчальних умінь та навичок. Наголосила на необхідності деяким батькам приділяти більше уваги розвитку техніки читання учнів, розумінню прочитаного, розв’язуванню математичних завдань різної складності, вивченню та розумінню правил.

 

УХВАЛИЛИ:

         1. Закріплювати вивчений на уроках матеріал ,виконуючи  письмові завдання, вивчаючи правила , читаючи додаткову літературу.

          2. Не допускати пропуску дітьми навчальних занять без поважних на те причин. Пропуски занять з поважних причин узгоджувати з класними керівником чи дирекцією школи.

 

2.  СЛУХАЛИ: Гаврилову Ю.В.  класного керівника 3-А класу, яка провела роз’яснювальну бесіду з батьками щодо  прав дитини в сім’ї , важливості єдності вимог дорослих до дітей, необхідності батьками враховувати:

 Права дитини походять від її потреб, забезпечення яких є гарантом формування повноцінної самодостатньої особистості. Якщо порушуються чи не реалізуються права дитини в сім’ї, то, звісно, й не задовольняються і її потреби у формуванні та розвитку особистості. Наслідком цього можуть стати психологічні проблеми, комплекс неповноцінності та різного рівня патологічні дії.

 Дуже важливо у рівному ступені говорити про права та обов’язки дитини, їх взаємозв’язок та взаємодоповнення. Бо права встановлюють рівень свободи особистості, а обов’язки – рівень її відповідальності. Якщо дитина має право мати власну думку і висловлювати її, то вона також повинна поважати таке ж саме право іншої людини.

 Ознайомлюючи дитину з її правами та обов’язками, батькам необхідно наголошувати і на своїх правах та обов’язках стосовно неї. Важливо пам’ятати, що батьки також мають право на недоторканість особистого життя, дозвілля, власну думку та ін. А також батьки у повній мірі є відповідальними за життя, здоров’я та розвиток дитини. Тому вони мають право контролювати та обмежувати вплив тих зовнішніх факторів, що можуть якимось чином зашкодити дитині.

 

УХВАЛИЛИ:

2.1. Взяти до відома інформацію класного керівника.

 

3. СЛУХАЛИ:  вчителя 3- А класу  Гаврилову Ю.В.,    яка нагадала батькам про правила поведінки  під час повітряних тривог, поблизу ліній електропередач, правила поведінки поблизу доріг і правила поведінки з побутовими приладами, правила запобігання пожежі, правила поведінки під час дозвілля. Нагадала батькам про правила поведінки поблизу ялинки, використання бенгальських вогнів та петард; правила поведінки біля замерзлих водоймищ, нагадала про мінну небезпеку.

УХВАЛИЛИ:

4.1. Проводити з дітьми бесіди про дотримання ними правил поведінки в позаурочний час з метою збереження життя та запобігання дитячому травматизму.

          Постійно

 

4 . СЛУХАЛИ: класного керівника 3- А класу  Гаврилову Ю.В.,  яка провела з батьками  бесіду про необхідність навчання дітей ненасильницьким методам вирішення конфліктних сітуацій з метою попередження,  жорстокого поводження та насильства серед дітей та підлітків.   Суперечності, що виникають у результаті відмінності у поглядах, інтересах, прагненнях людей і сприймаються та оцінюються його учасниками як несумісні з їх власними. Це супроводжується спробами примусового нав'язування власної позиції і призводить до психологічної напруженості та протиборства..

УХВАЛИЛИ:

4.1 Інформацію взятии до відома.

4.2 Класному керівникові та батькам проводити роз’яснювальну роботу з учнями щодо жорстокого поводження та насильства серед дітей та підлітків.

           Постійно

 

 

 

               Голова:                                                      Колосар О.В.                   

              Секретар:                                                   Гуцулюк Н.Є.

Перегляд файлу

Протокол №1

батьківських зборів у 1- А  класі ХЛ №58

від 02.09.2023 року

 

Голова  _________________

Секретар  _______________

Присутні: _______________

Тема. «Мандрівка до Нової української школи, або батькам про те, що чекає учнів з 1 вересня»

Мета. через  систему ігрових та тренінгових вправ  продемонструвати батькам зміни в організації навчального процесу, які  відбудуться при переході дитини з закладу дошкільної освіти до школи; ознайомити батьків з особливостями НУШ; дати відповіді на питання, які  батьки розмістили на «Стіні запитань»; сприяти налагодженню контактів, створенню позитивної взаємодії, порозумінню.

Порядок денний

1. Готовність дитини до школи.

2. Коротко про НУШ. Діти нового покоління.

3. Оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі.

4. Особливості навчання в умовах воєнного часу.

5. Різне.

Питання №1.

Слухали класного керівника Фоменко Г.І. , яка коротко ознайомила з показниками готовності шестирічної дитини до школи, надала рекомендації щодо доцільності дотримання режиму дня школяра. Батьки отримали буклети з рекомендаціями для батьків першокласників та заповнили анкети.

Ухвалили: інформацію прийняти до відома, дотримуватись режиму дня школяра.

Питання №2.

Слухали класного керівника Фоменко Г.І. , яка розповіла про особливості реформи Нової української школи, ознайомила з особливостями дітей покоління «Z».

Ухвалили: інформацію прийняти до відома, при виникненні питань, звертатись до вчителя.

Питання №3.

Слухали класного керівника Фоменко Г.І. , яка ознайомила з особливостями оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі.

Ухвалили: інформацію прийняти до відома.

Питання №4.

Слухали класного керівника Фоменко Г.І. , яка розповіла про виклики сьогодення  та особливості навчання в умовах воєнного часу.

Ухвалили: інформацію прийняти до відома, сприяти засвоєнню учнями програмових вимог, звертатись до вчителя за потребою; своєчасно повідомляти про відсутність дитини у школі.

Питання №5.

Слухали класного керівника Фоменко Г.І.  про вирішення поточних питань класного колективу.

Виступили: С............к С.О. з пропозицією придбати додаткові зошити з друкованою основою для 1 класу; М..........а Г.Г, підтримала дану пропозицію.

Ухвалили: придбати додаткові зошити з друкованою основою для 1 класу, попередньо отримавши згоду всіх батьків класу в телефонному режимі (відповідальний – О................о Т.Ю.)

 

 

Голова зборів:

Секретар:

 

Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ №1

батьківських зборів  3-А класу

Харківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2

Харківської міської ради  Харківської області

від 02.09. 2022

Формат проведення: онлайн (zoom).

Голова:  Колосар О.В.                   

 Секретар:   Гуцулюк Н.Є.

 Присутні:   батьки, класний керівник.                           

 

                                              Порядок денний

 

 1. Про структуру 2022/2023 н.р.

2. Про COVID-19 та організацію навчально-виховного процесу в умовах пандемії.

3. Про дистанційне навчання в умовах воєнного стану.

4. Про правила безпечної поведінки дітей в позаурочний час та обов’язки батьків у вихованні дітей

 

1.СЛУХАЛИ: класного керівника 3-А класу Гаврилову Ю.В., яка познайомила батьків із структурою 2022/2023 навчального року.               Семестрова система включає в себе 4 чверті, об’єднані в 2 семестри. Система навчання передбачає 4 канікулярних періоди: 1. осінні канікули – з 24 по 30 жовтня 2022 року; 2. зимові канікули – з 25 грудня 2021 до 8 січня 2023 року; 3. весняні канікули – 27 березень по 2 квітня 2023 року; 4. літні канікули – з 02 червня  по 31 серпня 2023 року. 

 

УХВАЛИЛИ:

 1.1.Інформацію взяти  до відома.

 

2.  СЛУХАЛИ: Гаврилову Ю.В.  класного керівника 3-А класу, яка надала інформацію про організацію навчально-виховного процесу в умовах епідемії COVID-19 . Також батькам був нагадано про  чіткий алгоритм дій у разі виявлення  COVID-19, контакті з хворою людиною та дії при перших симптомах хвороби. Зазначено також необхідність дотримання правил профілактики COVID-19.

     Особлива увага звернулася на організацію навчання в умовах пандемії, а також особливості організації дистанційного навчання.  

 

УХВАЛИЛИ:

2.1. Батькам , у разі виявлення  COVID-19 чи контакті з хворою людиною, повідомити класного керівника або адміністрацію школи.

2.2 .Інформацію взяти до відома.

 

3.  СЛУХАЛИ: Гаврилову Ю.В.  класного керівника 3-А класу, яка нагадала батькам про впровадження дистанційного навчання в умовах воєнного стану( презентація у додатку).

 

УХВАЛИЛИ:

3.1. Інформацію взяти до відома.

3.2. Сприяти навчанню дітей в синхронному режимі.

 

4.  СЛУХАЛИ: Гаврилову Ю.В.  класного керівника 3-А класу, яка нагадала про правила безпечної поведінки дітей в позаурочний час та обов’язки батьків у вихованні дітей. Вчитель акцентувала увагу на важливості участі батьків у вихованні учнів, їх обов’язках та правах. Особлива увага була приділена правилам дорожнього руху, діях дітей при повітряній тривозі та поведінці дітей на ігровому майданчику в позаурочний час – тільки з дозволу або під наглядом батьків. Батькам було зачитано ряд бесід з дітьми, які проводяться протягом року. 

 

УХВАЛИЛИ:

4.1.Батькам контролювати дозвілля дітей

4.2.Інформацію взяти до відома

 

 

 

 

 

 

 

 

Голова:                                                          Колосар О.В.                   

 Секретар:                                                     Гуцулюк Н.Є.

 

Перегляд файлу

 

 

ПРОТОКОЛ №1

батьківських зборів у 3 класі

від 01.09.2022 року

 

 

 

 

Голова  Фоменко Г.І.

Секретар  О****** Т.Ю.

Присутні: батьки 9 учнів:

1. А******** Олена Володимирівна

2. А******* Олена Олександрівна

3. К******** Олена Юріївна

4. К******* Ольга Анатоліївна

5. М***** Галина Григорівна

6. П****** Ольга Володимирівна

7. О****** Тетяна Юріївна

8. П******** Ольга Сергіївна

9. С***** Світлана Олексіївна

Відсутні: батьки 3 учнів ( що знаходяться на сімейному навчанні):

1. А****** Ганна Сергіївна

2. Л********** Людмила Олександрівна

3. Н******** Віра Валеріївна

Форма проведення: онлайн зустріч у GooglMeet

Тема. «Особливості організації навчально - виховного процесу в умовах воєнного стану»

Мета. Продовжувати знайомити батьків з особливостями НУШ. Ознайомити з особливостями навчально — виховного процесу в умовах воєнного стану , зокрема в зонах бойових дій. Ознайомити з критеріями оцінювання навчальних досягнень учнів 3 класу; сприяти налагодженню контактів, створенню позитивної взаємодії, порозумінню.

 

Порядок денний

 

1. Зміст і організація навчально-виховного процесу  у 2022/2023 н.р.

1.1. Особливості навчально — виховного процесу в умовах воєнного стану , зокрема в зонах бойових дій.

1.2. Про структуру 2022/2023 н.р.

1.3. Особливості вивчення навчальних предметів у 3 класі.

1.4. Ознайомлення з критеріями оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти.

Доповідач: Фоменко Г.І. - класний керівник

2. Батьківський лекторій “Дитяча психіка під час війни: перша допомога , усунення небажаних наслідків”

Доповідач: Фоменко Г.І. - класний керівник

3. Основи безпеки життєдіяльності в умовах бойових дій.

Доповідач: Фоменко Г.І. - класний керівник

4. Різне.

4.1. Вибори батьківського комітету.

4.2. Про забезпеченість учнів підручниками.

4.3.  Про необхідність проходження щорічного медогляду для учнів.

Доповідач: Фоменко Г.І. - класний керівник

 

1. СЛУХАЛИ:

Фоменко Г.І. , яка  ознайомила з особливостями змісту та організацією навчально — виховного процесу у 2022/2023 навчальному році, а саме: ознайомила зі структурою навчального року, переліком навчальних предметів, які будуть вивчатися у 3 класі. Було зазначено, що в 3 класі мовно — літературна освітня галузь реалізується через навчальні предмети: українська мова та літературне читання.

        Класний керівник звернула увагу на  особливості навчально — виховного процесу в умовах воєнного стану , зокрема в зонах бойових дій.

     Фоменко Г. І. ознайомила батьків з очікуваними результатами навчання здобувачів освіти у 3 класі та системою оцінювання навчальних досягнень, наголосивши, що в 3 класі вводиться рівневе оцінювання результатів навчання здобувачів освіти;

надала загальні рекомендації щодо покращення результатів навчання та наголосила на важливості відвідування учнями навчальних занять  під час дистанційного навчання. Було надано рекомендації щодо ведення учнівських зошитів, щоденників. Відповідні документи для ознайомлення  можна знайти на сторінці класу в Classroom.

ВИСТУПИЛИ:

 

С***** С.О. з пропозицією придбати додаткові зошити з друкованою основою для 3 класу; М****** Г.Г, підтримала дану пропозицію.

 

УХВАЛИЛИ:

 

інформацію прийняти до відома, сприяти засвоєнню учнями програмових вимог, звертатись до вчителя за потребою; систематично виконувати домашні завдання; своєчасно повідомляти про відсутність дитини у школі.

     Придбати додаткові зошити з друкованою основою для 3 класу, попередньо отримавши письмову згоду всіх батьків класу  (відповідальний – О****** Т.Ю.)

2. СЛУХАЛИ:

 

Фоменко Г.І. про важливість підтримки дитячої психіки під час війни, яка наголосила, що  основним завданням являється забезпечення безпекової складової здоров’я учнів,  їх фізичного, психічного, соціального і духовного благополуччя.  Для забезпечення виконання цього завдання батьки були ознайомлені з дихальними техніками для зняття стресу, панічних атак, тілесними техніками боротьби зі стресом та вправами на зняття м’язового напруження у дітей.  

 

УХВАЛИЛИ:

 

інформацію прийняти до відома, сприяти підтримці дитячої психіки та недопущенню випадків стресу у дітей.

 

3. СЛУХАЛИ:  

Фоменко Г.І., яка нагадала про важливість  безпеки життєдіяльності в умовах бойових дій. Вчитель ознайомила батьків із правилами поведінки в зонах бойових дій.  Вона наголосила на необхідності дотримуватися цих правил. Відповідні документи для ознайомлення  можна знайти на сторінці класу в Classroom.

 

УХВАЛИЛИ:

 

інформацію прийняти до відома, сприяти попередженню дитячого травматизму, у разі настання такого випадку, негайно повідомляти класного керівника.

 

4. СЛУХАЛИ:

Фоменко Г.І.  про вирішення поточних питань класного колективу:

- вибір батьківського комітету;

- забезпечення учнів класу підручниками;

- важливість проходження учнями щорічного медогляду.

 

УХВАЛИЛИ:

 

4.1. Для спільної ефективної роботи, вирішення проблем навчально-виховного процесу до складу батьківського комітету включити

О****** Т. Ю. - голова

С***** С. О., М****** Г.Г. - члени батьківського комітету.

4.2. Сприяти належному зберіганню підручників.

4.3. Забезпечити  проходження учнями щорічного медогляду.

4.4. Інформацію прийняти до відома.

 

Голова зборів:                    Фоменко Г.І.

Секретар:                            О****** Т.Ю.

 

Перегляд файлу

ПРОТОКОЛ №

батьківських зборів _____ класу

від  ”____” _____________  20   р.

 

У класі навчається_____ учнів

Присутні на зборах ______________ батьків (список додається)

 

 

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

1.  __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

2.  __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

3.  __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

4.  __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

5.  __________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

 

СЛУХАЛИ:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ВИСТУПИЛИ:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ПОСТАНОВИЛИ:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Голова батьківського комітету             ______________                    /_________________/

Секретар                                                    ______________                    /_________________/    

                           

 

                   Список батьків, присутніх на батьківських зборах

                             «____» ________________201__ р.

 

Прізвище, ім’я, по-батькові

Підпис

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

6

 

 

7

 

 

8

 

 

9

 

 

10

 

 

11

 

 

12

 

 

13

 

 

14

 

 

15

 

 

16

 

 

17

 

 

18

 

 

19

 

 

20

 

 

21

 

 

22

 

 

23

 

 

24

 

 

25

 

 

26

 

 

27

 

 

28

 

 

29

 

 

30

 

 

 

Перегляд файлу

Орієнтовна тематика батьківських зборів

 на 2023-2024 навчальний рік

Клас

Тематика батьківських зборів

Термін проведення

1клас

1. Організація освітнього процесу в 1-му класі. Режим дня першокласників.

2. Адаптація першокласників до школи. Фізичні та психологічні особливості учнів.

3. Значення гри в житті учня. В які ігри грають наші діти?

4. Проблеми спілкування батьків і дітей. Педагогічний такт.

5. Підсумки освітнього процесу. Літній відпочинок дітей.

(1. Роль сім’ї у вихованні патріотичних почуттів.

2. Попередження насильства, жорстокості в cім’ї. Безконфліктна дисципліна: секрети виховання.

3. Вчити дитину вчитися. Самооцінка. Підсумки навчального року – «Перегортаючи сторінки» .)

 

Вересень

 

Листопад

 

Січень

 

Березень

 

 

Травень

 

2 клас

1. Ознайомлення батьків зі змістом та організацією освітнього процесу у 2-му  класі.

2. Швидке читання – запорука успішного навчання. Формування читацьких інтересів учня.

3. Роль батьківського авторитету у вихованні дитини. Обговорення педагогічних ситуацій.

4. Попередження конфліктних ситуацій між учасниками освітнього процесу. Допомога може бути різною.

5. Підсумки освітнього  процесу. Відпочинок має бути корисним.

(1. Спільна діяльність вчителів, батьків, дітей як спосіб формування морально-етичних цінностей молодших школярів.

2. Здоров’я дитини. Діти, телебачення та комп’ютер. Попередження комп’ютерної залежності, різних видів мобінгу серед учнів.

3. Умови успішного виховання в сім’ї: єдність вимог дорослих до дітей, атмосфера злагоди і довіри.

4. Чим дітей приваблює двір? Як навчити дітей на сумнівні пропозиції говорити «Ні».)

3 клас

1. Зміст і організація освітнього процесу у 3-му класі.

2. Вплив сім’ї на успішне навчання дитини. Про підготовку домашнього завдання.

3. Актуальні проблеми класного колективу. Шляхи подолання труднощів.

4. Здоровий спосіб життя. Обмін досвідом.

5. Підсумки освітнього процесу. Проблеми вільного часу і організація відпочинку на канікулах.

(1.Організація дистанційного навчання учнів 3-,,класу в умовах війни.

2.Швидке читання – запорука успішного навчання. Підсумки І семестру.

3.Безпека дітей в Інтернеті.

4.Підсумки навчально-виховного процесу у 3 класі.)

4 клас

1. Зміст і організація освітнього процесу у 4-му класі. Готуємось до державної підсумкової атестації.

2. Значення свідомої дисципліни для формування особистості учня.

3. Дитяча агресія: причини, прояви. Способи подолання.

4. Екологічне виховання дітей у сім’ї. Обмін досвідом.

5. Підсумки навчання у початковій школі.

(1."Організація співробітництва вчителя і батьків у процесі дистанційного навчання учнів 4-,, класу"

2."Діти та Інтернет: медіабезпека дітей в соціальних мережа.

3.Характеристика вікових психолого-фізіологічних особливостей учнів. Попередження шкідливих звичок.)

 

5 клас

1. Як це бути п'ятикласником.

2. Адаптаційний період.(зустріч із психологом). Як допомогти в складний період?

3. Підсумки навчання за семестр. Змішане навчання.

4. Аналіз навчальної роботи учнів 5-,, класу.

6 клас

1. Особливості організації навчання школярів під час воєнного стану                                                            

2. Академічна доброчесність у стінах закладу. Булінг та кібербулінг

3. Виховання відповідальності за свої вчинки. Попередження протиправних дій серед дітей.             

4. Фізичний розвиток та зміцнення здоров’я дітей, роль батьків у формуванні здоров’язберігаючих навичок.

7 клас

1. Як виховувати в учнів інтерес до набуття

знань. Формування навичок здорового способу життя.

2. Комп’ютер у житті школяра. Небезпека соціальних мереж.

3. Воля та шляхи її формування в учнів .

4. Патріотичне виховання дітей у сім’ї, зв’язок поколінь.

8 клас

1. Особливості організації навчальної праці школяра під час військового стану.

2.Змішане навчання та його особливості.

3. Відповідальність,самооцінка та самоконтроль.

4. Вікові проблеми підлітків.

1.Роль родини у розвитку моральних якостей підлітка.

2.Здібності та роль родини у їх розвитку.

9 клас

1.Дистанційне навчання в умовах війни .

2.Допомога родини у професійній орієнтації дитини .

3. Аналіз навчальної роботи учнів 9-х класів..Академічна доброчесність у стінах закладу.

4. Завершення навчального року в умовах війни.

3. Роль батьків у запобіганні шкідливих звичок.

Зайнятість підлітка у позаурочний час.

4. Культурні цінності родини і їх значення для життя дитини. Національно-патріотичне виховання у сім’ї.

10 клас

1. Особливості організації освітнього процесу школяра в 10 класі і роль батьків у цьому процесі.

2. Утвердження в поведінці старшокласників принципів загальнолюдської моралі: правди, доброти, справедливості, інших чеснот. Спільна робота сім’ї по формуванню у старшокласників якостей сім’янина.

3. Профорієнтаційна робота. Сучасний ринок праці. Вирішуємо наперед.

4. Організація навчально-виховного процесу в умовах змішаного навчання та поведінка дітей під час воєнного стану.

5. Вік та індивідуальність, взаємостосунки з дорослими.

11 клас

1. Відповідальність, самооцінка та самоконтроль. Як їх у собі розвинути? Роль правового виховання у сім’ї.

2. “Зовнішнє незалежне оцінювання - важливий крок до здійснення мрії про вищу освіту ”

Профорієнтаційна робота. Сучасний ринок праці. Вирішуємо наперед.

3.Сімейне виховання підлітків.

4. «Ось ми вже і випускники…»

 

zip
Додано
11 січня
Переглядів
444
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку