Креативні методи навчання Асоціативний кущ або гронування (добір якнайбільшої кількості слів, асоціативно пов’язаних);Розвиває образне мислення учнів, їхнє художнє бачення світу, плекає творчі здібності, розширює словниковий запас. Пропоную працювати у групах та чаті. Кожен учень підбирає свої слова,асоціативно пов’язані
ІВАН ФРАНКО «ФАРБОВАНИЙ ЛИС» Життя лісових мешканців«Жили собі звірі під новим царем зовсім так, як і без нього:хто що зловив або знайшов, той їв, а хто не зловив, той бувголодний».«Кого вбили стрільці, той мусив загинути, а хто втік,той Богу дякував, що живе»Під керівництвом фарбованого Лиса Микикти(як про це розповідає автор?)Звірі жили без царя,самостійно. Якби звірі обрали іншого,справедливого царя????
Проекти Найчастіше на уроках української літератури використовую творчі проекти -Основна мета методу проектів — надання учневі можливості самостійно здобувати знання. -Учитель у проекті- координатор, експерт, додаткове джерело інформації. - Діти у процесі створення проекту – навчаються співпрацювати, виховують в собі толерантність, здатність до взаєморозуміння, самовдосконалюються і самоутверджуються
Захист проекту. Презентація власних творів. Твір-сенкан Навчання. Справжнє, наполегливе. Здобувати, научати, використовувати. Навчати власним прикладом завжди. Освіта. Совість. Чиста, справжня. Заговорила,прокинулася,подивилася. Усвідомлення принципів,моралі, переконань. Сумління Праця. Корисна, улюблена, цілеспрямована. Задовольняє, споріднює, єднаєДоросле життя прикрашає, звільняєСпівпраця