Судження зі словами “усі”,“кожен”, “деякі”, “принаймні один”.

Про матеріал
Судження зі словами “усі”,“кожен”, “деякі”, “принаймні один”. Поняття – це думка, виражена словом – назвою предмета.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

2 клас. Судження зі словами “усі”,“кожен”, “деякі”, “принаймні один”ЛОГІКА

Номер слайду 2

Логічна розминка Дайте відповідь на хитре запитання Мудрої сови. Що не так?

Номер слайду 3

Логічна розминка Дайте відповідь на хитре запитання Мудрої сови. Що не так?

Номер слайду 4

Логічна розминка Дайте відповідь на хитре запитання Мудрої сови. Що не так?

Номер слайду 5

Поняття – це думка, виражена словом – назвою предмета.

Номер слайду 6

1 Улюблене слово ворони + головна карта в колоді = назва головного убору. Цікава арифметика.Із двох слів-понять утвори третє. КАР КАРТУЗ

Номер слайду 7

1 ЛИПА + НОТА = ТВАРИНАПерестав літери й утвори поняття – назву тварини. АНТИЛОПА

Номер слайду 8

Мовлення людини складається зі слів та речень.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 9

Думку, висловлену розповідним реченням, називають судженням.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 10

Інформація, яка передана у розповідному реченні, може відповідати або не відповідати дійсності.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 11

Судження поділяються на істинні та хибні.style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 12

2 Грудень має 31 день. Місяць належить до живої природи. Кожен прямокутник – це квадрат. Познач хибні судження.

Номер слайду 13

2 Усі гриби – їстівні. Тиждень складається із 7 днів. Познач хибні судження.

Номер слайду 14

3 Уважно прочитай текст. Підкресли речення, в якому передається хибна інформація, та запиши відповідь на запитання . Іванко, Петрусь та Сергійко вирішили посмакувати фруктами, що лежали в кошику. Іванко із задоволенням з’їв апельсин, Петрусь – помідор, бо не любив слив, а Сергійко поласував арахісом. Які фрукти були в кошику? Апельсин, сливи. style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 15

4 Коли від однакових паперових п’ятикутників Олеся і Тетянка відрізали по трикутнику, то в них утворилися різні фігури. Як це могло трапитися? Покажи на малюнку.

Номер слайду 16

5 Розглянь зображені фігури і заповни таблицю, поставивши у відповідній клітинці “+”, якщо судження істинне, або “-”, якщо судження хибне. Фігура біла Фігура смугаста Фігура не біла Фігура не смугаста Фігура кругла + __ __ + __ __ + + __ + + __ __ + __ __ __ + + +

Номер слайду 17

6 Прочитай зашифрований текст, використовуючи підказки. Підказки: креслення, циркуль, гумка.

Номер слайду 18

Як ми креслимо ля. Д тоог, общ битизро ннялескре, анм трібніпо транспортир, ілнікай, кульцир, воліці, мкагу. іс. В іц чіре ютьма єсво зна-причення. нія. Лі неста коюта, коюя им жалиба б її читиба, аз помодогою тран-спортира, нійкилі боа куляцир. об. Щ тертис ніюлі з паперу, дознабиться мкагу. крес. Нали муряп і локо.

Номер слайду 19

Як ми креслимо Для того, щоб зробити креслення, нам потрібні транспортир, лінійка, циркуль, олівці, гумка. Всі ці речі мають своэ при-значення. Ліній стане такою, якою ми бажали б її бачити, за допомогою тран-спортира, лінійки або циркуля. Щоб стерти лінію з паперу, знадобиться гумка. Накресли пряму і коло.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Логічна розминка Дайте відповідь на хитре запитання Мудрої сови. Знайдіть число.5

Номер слайду 22

Дякую за роботу!Супер!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
30 жовтня
Переглядів
67
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку