(назва закладу загальної середньої освіти)
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ учня/учениці ____________класу
_________________________________________________________
(прізвище та ім’я учня /учениці)
__________________________________
(навчальний рік)
Характеристика навчальної діяльності
|
ü Сформовано / Формується |
виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання |
|
активно працює на уроках, виявляє ініціативу |
|
співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи |
|
проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії |
|
контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи |
|
бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем |
|
визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за поданою ознакою |
|
спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження |
|
працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них |
|
працює з інформацією з допомогою цифрових пристроїв за інструкцією |
|
Характеристика результатів навчання
|
ü Сформовано /Формується |
З МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
|
Українська мова (мова навчання) |
|
виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
|
читає вголос цілими словами, усвідомлено, правильно, виразно |
|
виявляє розуміння змісту прочитаного тексту, пояснює вчинки персонажів у творі, висловлює власне ставлення до прочитаного |
|
переказує усно прочитаний / прослуханий твір з дотриманням послідовності змісту |
|
зрозуміло висловлює свої думки, розповідає про події за спостереженнями; будує діалоги на доступні теми, дотримується правил мовленнєвого етикету |
|
пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
|
визначає й аналізує мовні одиниці і мовні явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
Мова відповідного корінного народу / національної меншини (мова вивчення) |
|
виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле |
|
читає вголос цілими словами, усвідомлено |
|
відповідає на запитання за змістом прочитаного, усно передає свої враження, вподобання |
|
будує речення, переказує, бере участь у короткому діалозі |
|
пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки |
|
Іноземна мова |
|
сприймає з розумінням іноземну мову на слух |
|
читає з розумінням іноземною мовою |
|
висловлюється іноземною мовою |
|
записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою |
|
МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
|
читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа |
|
володіє навичками додавання і віднімання чисел |
|
читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення |
|
аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок |
|
розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури |
|
використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами |
|
|
|
ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
|
розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними |
|
називає і описує явища, які відбуваються в природі |
|
досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат |
|
орієнтується на місцевості за об’єктами природи |
|
знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря) |
|
називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів |
|
СОЦІАЛЬНОЇ І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ, ГРОМАДЯНСЬКОЇ ТА ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ |
|
називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова) |
|
називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю |
|
розповідає свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших |
|
розпізнає першочергові і другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання |
|
визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я |
|
наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб |
|
ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
|
організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці |
|
виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій |
|
виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами |
|
ІНФОРМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
|
називає та добирає цифровий пристрій відповідно до мети завдання |
|
створює зображення за допомогою інструментів графічного редактора |
|
реалізує дії виконавця відповідно до лінійного алгоритму |
|
знаходить інформацію у вебджерелах за поданою умовою, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії |
|
МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
|
описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх |
|
відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами |
|
виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми |
|
презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум |
|
ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
|
виконує фізичні вправи за зразком |
|
пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини |
|
дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності |
|
виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди |
|
Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу__________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації вчителя
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
Учитель ______________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють
_____________________________________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________
Батьки/особи, що їх замінюють _____________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)