План роботи асистента вчителя на період карантину

Про матеріал
Індивідуальний план роботи на період карантину у вигляді таблиці з посиланнями на сайти.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

на період карантину

 (16.03.2020 – 03.04.2020)

Асистента вчителя

­­­­­­­­­­­­

№ з/п

Дата

Зміст роботи

Результат

1.

12.03.2020

Планування роботи на період карантинних заходів.

Інформування дитини та батьків про дистанційну форму навчання, роз’яснення тонкощів та особливостей даного виду навчання.

Індивідуальний план роботи на період карантину.

2.

13.03.2020

Упорядкування портфоліо дитини.

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури.

 

3.

16.03.2020

Разом із групою фахівців, які розробляють індивідуальну програму розвитку, дистанційне вивчення особливостей діяльності і розвитку дітей з особливими освітніми потребами, оцінка навчальних досягнень учня, оцінка виконання індивідуальної програми розвитку, вивчення та аналіз динаміки розвитку учня. Корекція індивідуальної програми розвитку. 

 

4.

17.03.2020

Дистанційне спілкування з батьками, надаючи їм необхідну консультативну допомогу.

 

5.

18.03.2020

Опрацювання фахової літератури: «Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання», « Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі».

Перегляд вебінару «Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради».

http://ispukr.org.ua/articles/19/at_200213.pdf

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=MaC1QYAEBUE

6.

19.03.2020

Ведення встановленої документації.

Участь у вебінарі: «(НЕ) страшна інклюзія: особливості роботи з дітьми з ООП»

https://naurok.com.ua/webinar/ne-strashna-inklyuziya-osoblivosti-roboti-z-ditmi-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami

7.

20.03.2020

Підготовка матеріалів до занять з учнем. Виготовлення дидактичних матеріалів.

 

8.

23.03.2020

Опрацювання додаткової науково – популярної літератури для підвищення власного професійного рівня.

 

9.

24.03.2020

Перегляд воркшопу «Як налагодити якісну співпрацю між асистентом вчителя і вчителем» та іншого інформаційно – методичного відео.

https://www.facebook.com/nus.org.ua/videos/%D1%8F%D0%B

10.

25.03.2020

Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.

 

11.

26.30.2020

Підбір текстів для читання учня з батьками.

https://vseosvita.ua/library/sodenni-5-zrazki-tekstiv-dla-citanna-2-klas-170389.html

12.

27.03.2020

Підбір відеоматеріалів про толерантність.

https://www.youtube.com/watch?v=8B3PBCLpRMo&list=PLshJpmmXcDiQg_vB42GSB2yfPEqw8gmxv

 

https://www.youtube.com/watch?v=QUhmfeR9OZc&list=PLshJpmmXcDiQg_vB42GSB2yfPEqw8gmxv&index=3

13.

30.03.2020

Підготовка матеріалів до занять з учнем. Виготовлення дидактичних матеріалів.

 

14.

31.03.2020

Допомога вчителям у розробці завдань для дітей з особливими освітніми потребами.

Перегляд новинок інформаційно-методичної літератури.

Психолого-педагогічний семінар: «Інклюзія: стан, виклики, перспективи»

 

https://naurok.com.ua/seminar-psihologo-pedagogichniy-seminar-inklyuziya-stan-vikliki-perspektivi-63546.html

15.

01.04.2020

Підготовка дидактичних матеріалів для дітей з ООП.

Спільно з вчителем підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєного матеріалу.

https://vseosvita.ua/library/pidbirka-didakticnih-materialiv-dla-rozvitku-piznavalnih-procesiv-u-ditej-z-osoblivimi-potrebami-106835.html

16.

02.04.2020

Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують допомоги.

Перегляд вебінару «Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії».

https://vseosvita.ua/webinar/art-terapia-v-pedagogicnij-praktici-emocijnij-rozvitok-osobistosti-zasobami-art-terapii-54.html

17.

03.04.2020

Дистанційне спілкування з батьками, підведення підсумків дистанційного навчання.

 

 

docx
Додано
4 листопада 2021
Переглядів
249
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку