свідоцтво досягнень 3-4 клас

Про матеріал
свідоцтво досягнень виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями проявляє самостійність в роботі, логічно обґрунтовує свою думку планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці
Перегляд файлу

ХАРАКТЕРИСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

Рівень результату навчання Сформовано /формується

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ. Образотворче мистецтво

описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

 

створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

 

презентує створені художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

добирає і виконує фізичні вправи  з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, злійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ

 

пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі

 

дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет, співпереживає за результат команди

 

 

 

 

Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу

 

 

 

Рекомендації вчителя

 

 

 

 

 

Учитель  ____________________                                                 

                                                                  (підпис )                                                                                                                 (ініціали, прізвище)

 

Побажання батьків/осіб, що їх замінюють    

 

 

 

 

Батьки/особи, що їх замінюють     __________              ____________________________

                                                                                                                                       (підпис )                                                                                               (ініціали, прізвище)

        

 Директор   ____________________                                           

                                                                                   (підпис )                                                                                                                (ініціали, прізвище)

 

 

 

 

 

 

 

Міністерство освіти і науки запустило сайт, присвячений змінам в  навчальному процесі, пов'язаних з карантином. - 17 Квітня 2020 -  Жовтоярська загальноосвітня школа 

                                                                                      

                                                                         

                                                                               

 

                                                                                                     /назва закладу освіти/

 

СВІДОЦТВО  ДОСЯГНЕНЬ

 

учня/учениці              класу

 

 

/прізвище  та ім’я учня/учениці/

 

____________________ навчальний рік

ХАРАКТЕРИСТИКА НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Рівень результату навчання

Сформовано /формується

виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань

 

активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід

 

співпрацює з іншими дітьми, домовляється,  керує емоціями

 

проявляє самостійність в роботі, логічно обґрунтовує свою думку

 

планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

 

бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших

 

визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за  обраною ознакою/ознаками

 

спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків  про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх

 

добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів

 

безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці

 

 

 

ХАРАКТЕРИСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

Сформовано /формується

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Українська мова, мова відповідного корінного народу/національної меншини ( мова навчання)

визначає фактичний зміст, тему, думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній формі, переказує усно прочитаний/прослуханий                                 твір з дотриманням логіки викладу та творчим доповненням

 

володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування

 

володіє повноцінною навчикою читання вголос і мовчки

 

створює письмове висловлювання (розповідь, опис, міркування), переказує письмово текст розповідного змісту з елементами опису або міркування

 

пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане

 

досліджує мовні одиниці та  явища, використовує їх для   вдосконалення мовлення

 

ІНОЗЕМНА МОВА

сприймає з розумінням іноземну мову на слух

 

читає з розумінням іноземною мовою

 

висловлюється іноземною мовою

 

записує слова, речення, короткі повідомлення про себе на повсякденні теми іноземною мовою

 

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає склад числа

 

володіє навичками  додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 

читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення

 

розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

 

аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу,  прогнозує і перевіряє розв’язок

 

розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти  з геометричних фігур

 

використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

 

читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, схемах, діаграмах

 

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів

 

описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними

 

обирає обладнання та досліджує аб’єкт природи за  складеним планом, робить висновки і презентує їх

 

             ХАРАКТЕРИСТИКА РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ

Рівень результату навчання  Сформовано /формується

орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

 

пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ

пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує  історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати

 

розповідає про відомі історичні події, пам’ятки  природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля

 

пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

 

розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

 

пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

 

моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначениз завдань, дотримується безпечних прийомів праці

 

планує послідовність  виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

 

планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, зокрема, ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань

 

створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах

 

складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за  складеним алгоритмом

 

збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії

 

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ. Музичне мистецтво

 

описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

 

створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

 

співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

 

презентує створені художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

 

doc
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
940
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку