Свідоцтво досягнень, 4 клас

Про матеріал

Свідоцтво досягнень для 4-го класу – це документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі.

Перегляд файлу

Характеристика

результатів навчання

Рівень результату навчання

МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Музичне мистецтво

описує враження від сприймання музичних творів, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

 

співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

 

Образотворче мистецтво

створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

 

презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль, самопочуття у процесі виконання фізичних вправ

 

пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі

 

дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди

 

Державна підсумкова атестація (4 клас)

Освітня галузь

Високий

Достатній

Середній

Початковий

Мовно-літературна

(українська мова, читання)

 

 

 

 

Математична

( математика)

 

 

 

 

Рішенням педагогічної ради про переведення до наступного класу:_________________

______________________________________________________________________________

 

Рекомендації вчителя:_________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Керівник       ______________     М. П                                              _____________________

                              (підпис)                                                                       (ініціали, прізвище)                         

 

Учитель         ___________                                                                _____________________

                             (підпис)                                                                         (ініціали, прізвище)                         

Побажання батьків/осіб, що їх замінюють_______________________________________

_____________________________________________________________________________

(будь ласка, заповніть або поверніть екземпляр до школи)

 

Батьки/особи, що їх замінюють_______________             ___________________________

                                                             (підпис)                                  (ініціали, прізвище)

____________________________________

____________________________________

                                                           ________________________________

     ____________________________________

     ____________________________________

     ____________________________________

     ____________________________________

 

учня/учениці 4-___ класу

________________________________________________________

(ім’я та прізвище учня/учениці)

 

2021/2022 навчальний рік

 

Характеристика

навчальної діяльності

Сформовано (V) /формується

виявляє цілеспрямованість та інтерес до  навчання, відповідально ставиться до виконання завдань

 

активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід

 

 

співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями

 

 

проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку

 

 

планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

 

бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших

 

визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками

 

спостерігає за об’єктом/об’єктами, формує припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх

 

добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів

 

безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці

 

 

Характеристика

результатів навчання

Рівень результату навчання

МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

Українська мова (мова навчання)

визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слухвисловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

 

 

аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формує висновки

 

переказує усно і письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування

 

пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане

 

досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

Іноземна мова (англійська)

 

 

 

 

 

сприймає з розумінням іноземну мову на слух

 

читає з розумінням іноземною мовою

 

висловлюється іноземною мовою

 

записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою

 

МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 

читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

 

аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування,

 

розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок

 

розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

 

використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

 

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

установлює взаємозв’язки неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів

 

описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними

 

обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

 

орієнтується на місцевості за об’єктами природи із допомогою компасу

 

знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального плану

 

пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ

пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати

 

розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля

 

пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами

 

розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

 

пояснює від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

 

моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії

 

ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

 

планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

 

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань

 

створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах

 

складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом

 

збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Точанюк Альона
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Боровик Ірина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 травня 2022
Переглядів
13454
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку