Свідоцтво досягнень для 4-го класу – це документ, який дає розгорнуте уявлення про навчальний поступ дитини в школі.
Характеристика результатів навчання |
Рівень результату навчання |
|||||||||||||||||
МИСТЕЦЬКА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||||||||||||||||
Музичне мистецтво |
||||||||||||||||||
описує враження від сприймання музичних творів, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології |
|
|||||||||||||||||
співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами |
|
|||||||||||||||||
Образотворче мистецтво |
||||||||||||||||||
створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами |
|
|||||||||||||||||
презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося |
|
|||||||||||||||||
ФІЗКУЛЬТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||||||||||||||||||
добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль, самопочуття у процесі виконання фізичних вправ |
|
|||||||||||||||||
пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі |
|
|||||||||||||||||
дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди |
|
|||||||||||||||||
Державна підсумкова атестація (4 клас)
Рішенням педагогічної ради про переведення до наступного класу:_________________ ______________________________________________________________________________
Рекомендації вчителя:_________________________________________________________ |
|
|||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
Керівник ______________ М. П _____________________ (підпис) (ініціали, прізвище)
Учитель ___________ _____________________ (підпис) (ініціали, прізвище) Побажання батьків/осіб, що їх замінюють_______________________________________ _____________________________________________________________________________ |
||||||||||||||||||
(будь ласка, заповніть або поверніть екземпляр до школи)
Батьки/особи, що їх замінюють_______________ ___________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
____________________________________
____________________________________
________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________________________
учня/учениці 4-___ класу
________________________________________________________
(ім’я та прізвище учня/учениці)
2021/2022 навчальний рік
Характеристика навчальної діяльності |
Сформовано (V) /формується |
виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань |
|
активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід
|
|
співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями
|
|
проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку
|
|
планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи |
|
бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших |
|
визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками |
|
спостерігає за об’єктом/об’єктами, формує припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх |
|
добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів |
|
безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці |
|
Характеристика результатів навчання |
Рівень результату навчання |
|
МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
Українська мова (мова навчання) |
||
визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причинно-наслідкові зв’язки сприйнятого на слухвисловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання |
|
|
володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки |
|
|
аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формує висновки |
|
|
переказує усно і письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням |
|
|
будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення, дотримується правил культури спілкування |
|
|
пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане |
|
|
досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
|
Іноземна мова (англійська) |
|
|
сприймає з розумінням іноземну мову на слух |
|
|
читає з розумінням іноземною мовою |
|
|
висловлюється іноземною мовою |
|
|
записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою |
|
|
МАТЕМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
|
|
володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
|
|
читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною |
|
|
аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, |
|
|
розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок |
|
|
розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур |
|
|
використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
|
|
ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
установлює взаємозв’язки неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів |
|
|
описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними |
|
|
обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх |
|
|
орієнтується на місцевості за об’єктами природи із допомогою компасу |
|
|
знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального плану |
|
|
пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил |
|
|
СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ |
||
пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати |
|
|
розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/збереження довкілля |
|
|
пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами |
|
|
розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб |
|
|
пояснює від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах |
|
|
моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії |
|
|
ТЕХНОЛОГІЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці |
|
|
планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його |
|
|
Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл |
|
|
ІНФОРМАТИЧНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ |
||
використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань |
|
|
створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах |
|
|
складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом |
|
|
збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії |
|
|