Етика/Курси морального спрямування |
Поводиться етично |
|
|
|
Мислить критично |
|
|
|
|
Позитивно ставиться до себе та оточуючих |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Образотворче мистецтво |
Пізнає, аналізує та інтерпретує твори мистецтва |
|
|
|
Здійснює практичну мистецьку діяльність |
|
|
|
|
Виявляє естетичне ставлення: емоційне, оцінне, критичне |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Музичне мистецтво |
Пізнає, аналізує та інтерпретує твори мистецтва |
|
|
|
Здійснює практичну мистецьку діяльність |
|
|
|
|
Виявляє естетичне ставлення: емоційне, оцінне, критичне |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Фізична культура |
Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання |
|
|
|
Володіє технікою фізичних вправ |
|
|
|
|
Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
Рекомендації вчителя ______________________________________________________ _________________________________________________________________________
Учитель _______________________ ____________________________
підпис ініціали, прізвище
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________
Батьки/особи, що їх замінюють _______________ _______________________
підпис ініціали, прізвище
Керівник закладу освіти ___________________ _______________________
. підпис ініціали, прізвище
М. П
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці 6 класу
__________________________________________
(назва закладу загальної середньої освіти)
__________________________________________
(прізвище, ім’я, по батькові учня)
за 2023 – 2024 навчальний рік
№ з/п |
Характеристика результатів навчання |
Сформовано (√) Формується |
|
Виявляє інтерес до навчання |
|
|
Виявляє розуміння прочитаного |
|
|
Висловлює власну думку |
|
|
Критично та системно мислить |
|
|
Логічно обґрунтовує власну позицію |
|
|
Діє творчо |
|
|
Виявляє ініціативу в процесі навчання |
|
|
Конструктивно керує емоціями |
|
|
Оцінює ризики |
|
|
Самостійно приймає рішення |
|
|
Розв’язує проблеми |
|
|
Співпрацює з іншими |
|
Характеристика результатів навчальної діяльності |
||||
Навчальний предмет/ інтегрований курс |
Результати навчання |
Результати навчальних досягнень |
||
І семестр |
ІІ семестр |
Рік |
||
Українська мова |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти /Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Українська література |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти /Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Зарубіжна література |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти /Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Іноземна мова (англійська) |
Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання |
|
|
|
Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння |
|
|
|
|
Сприймає письмові тексти /Читання |
|
|
|
|
Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Характеристика результатів навчальної діяльності |
||||
Математика |
Опрацьовує проблемні ситуації та створює математичні моделі |
|
|
|
Розв'язує математичні задачі |
|
|
|
|
Критично оцінює результати розв’язання проблемних ситуацій |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Пізнаємо природу |
Проводить дослідження природи |
|
|
|
Опрацьовує та використовує інформацію |
|
|
|
|
Усвідомлює закономірності природи |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Географія |
Працює з картографічними, статистичними матеріалами |
|
|
|
Точне вживання георгафічної та картографічної термінології |
|
|
|
|
Самостійно відповідає на питання, орієнтується у матеріалі |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Історія України. Всесвітня історія |
Орієнтується в історичному часі й просторі |
|
|
|
Працює з інформацією історичного змісту |
|
|
|
|
Виявляє повагу до гідності людини та соціальну активність |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Технології |
Проєктує та виготовляє вироби |
|
|
|
Застосовує технології декоративно-ужиткового мистецтва |
|
|
|
|
Виявляє самозарадність у побуті / освітньому процесі |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Інформатика |
Працює з інформацією, даними, моделями |
|
|
|
Створює інформаційні продукти |
|
|
|
|
Працює в цифровому середовищі |
|
|
|
|
Безпечно та відповідально використовує інформаційні технології |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|
|
Здоров’я, безпека та добробут (інтегрований курс) |
Піклується про здоров’я |
|
|
|
Приймає рішення для безпеки |
|
|
|
|
Виявляє підприємливість і поводиться етично |
|
|
|
|
Загальна оцінка результатів навчання |
|
|
|