Свідоцтво досягнень для 2 класу

Про матеріал
  • Свідоцтво досягнень - розроблено у вигляді таблиці успішності школяра, в якому перераховані предмети, що вивчаються. Можливість виставити позначки, редагувати в документі.
Перегляд файлу

 

                                      Характеристика

особистих досягнень

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує значної уваги і допомоги

Ставить та відповідає на запитання про себе та щоденні справи, вживаючи короткі, формульні вирази та покладаючись на жести для підкріплення інформації

 

 

 

 

Описує себе (наприклад, ім’я, вік, родина), вживаючи прості слова та формульні вирази, за можливості попередньої підготовки

 

 

 

 

Встановлює базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання

 

 

 

 

Мова національної меншини або корінного народу (мова вивчення)

Висловлює власні вподобання, використовуючи прості слова і фрази, правильно вимовляючи їх

 

 

 

 

Читає вголос короткі тексти/медіа тексти зі сфери особистих інтересів, написані простими словами в поєднанні з ілюстраціями чи малюнками

 

 

 

 

Створює просте повідомлення з окремих фраз на знайому тематику

 

 

 

 

 

Рекомендації вчителя

 

 

 

 

 

 

Пропущених днів   365                            Підпис вчителя  ____________________

 

Побажання батьків (інших законних представників)   ______________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

(будь ласка, заповніть або поверніть екземпляр до школи)

 

 

Підпис батьків або осіб, які їх замінюють ______________________

 

 

Керівник закладу освіти   Купреєва Н. М.           ­­­­­­­­­­­­­­­_____________________

                                                                                                                         підпис, печатка (за наявності)

 

 

                                                                                                 Комунальна         установа            Сумська

                                                                                                 спеціалізована школа І – ІІІ ступенів №10

                                                                                                 ім.  Героя   Радянського  Союзу  О.  Бутка

 

 

 

 

 

 

 

Єлизавети Будник

 

    2020-2021 навчальний рік      Звіт проміжний/підсумковий      3-Г клас

                               

                                      Характеристика

особистих досягнень

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує значної уваги і допомоги

Особистісні риси, цінності та наскрізні вміння

Виявляє інтерес до навчання

˅

 

 

 

 

 

 

 

Активно працює на уроці

 

 

 

 

 

 

 

 

Ставить запитання про нове, незрозуміле

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює свою думку і пояснює її

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє старанність у навчанні

 

 

 

 

 

 

 

 

Працює зосереджено

 

 

 

 

 

 

 

 

Виявляє самостійність у роботі

 

 

 

 

 

 

 

 

Доброзичливо ставиться до інших

 

 

 

 

 

 

 

 

Співпрацює з іншими дітьми

 

 

 

 

 

 

 

 

Вирішує конфлікти мирним шляхом

 

 

 

 

 

 

 

 

Знаходить успішні шляхи вирішення проблем

 

 

 

 

 

 

 

 

Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку

 

 

 

 

 

 

 

 

Бере відповідальність за свої дії

 

 

 

 

 

 

 

 

Прогнозує наслідки власних дій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика

особистих досягнень

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує значної уваги і допомоги

Бере участь у житті класу

 

 

 

 

 

 

 

 

Керує своїми емоціями, пояснює їх вплив на поведінку

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлює свою думку і пояснює її

 

 

 

 

 

 

 

 

Зазначає авторство власних робіт; виявляє повагу до авторства інших

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова, мова відповідних корінних народів та

національних меншин (мова навчання)

Уважно слухає і розуміє співрозмовника

 

 

 

 

Веде діалог на теми, які викликають зацікавлення

 

 

 

 

Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження

 

 

 

 

Виявляє інтерес до читання, описує, про що (про кого) любить читати

 

 

 

 

Читає з відповідною інтонацією

 

 

 

 

Висловлює власне ставлення до прочитаного

 

 

 

 

Пояснює зміст прочитаного, побаченого, почутого

 

 

 

 

Пише прості тексти про свої думки, враження, спостереження

 

 

 

 

Математика

Переміщує об’єкти в заданих напрямках (справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу догори)

 

 

 

 

Додає і віднімає числа в межах 100 з переходом через розряд

 

 

 

 

Розв’язує прості і складені задачі

 

 

 

 

Розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками

 

 

 

 

Вимірює величини за допомогою вимірювальних засобів

 

 

 

 

Визначає час за годинником із точністю до 5 хв

 

 

 

 

Створює макети реальних та уявних об’єктів

 

 

 

 

Збирає та представляє дані, що відображають повсякденні проблеми, на основі 3апропонованого опитувальника (2-3 запитання)

 

 

 

 

 

Характеристика

особистих досягнень

Має значні успіхи

Демонструє помітний прогрес

Досягає результату з допомогою дорослих

Потребує значної уваги і допомоги

Я досліджую світ

Виконує прості спостереження / досліди

 

 

 

 

Описує об'єкти та явища живої і неживої природи та пояснює взаємозв'язки між ними

 

 

 

 

Розповідає про себе, свою сім'ю, клас, громаду

 

 

 

 

Дбайливо ставиться до навколишнього середовища

 

 

 

 

Розрізняє здорові і шкідливі звички, дотримується здорового способу життя

 

 

 

 

Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності

 

 

 

 

Інформатика (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»)

Класифікує об'єкти за схожими і відмінними властивостями

 

 

 

 

Використовує готові та створює прості інформаційні продукти

 

 

 

 

Використовує цифрові пристрої для пошуку інформації, творчості та співпраці

 

 

 

 

Технології (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»)

Пропонує і втілює власні творчі ідеї

 

 

 

 

Належним чином користується матеріалами та інструментами

 

 

 

 

Планує дії і виготовляє власний виріб

 

 

 

 

Мистецтво

Охоче бере участь у спільних співах

 

 

 

 

Висловлює своє ставлення до мистецьких творів

 

 

 

 

Створює художні образи різними засобами

 

 

 

 

Фізична культура

Бере участь у рухливих іграх

 

 

 

 

Співпрацює в команді з однокласниками

 

 

 

 

Демонструє  гідну поведінку, якщо виграє чи програє

 

 

 

 

Іноземна мова (англійська)

Розуміє короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння

 

 

 

 

Розуміє  найпростіший інформаційний матеріал, що містить знайомі слова у супроводі малюнків, де є фотографії страв, або ілюстровані оповідання, де використовується знайома лексика

 

 

 

 

 

docx
Додано
25 липня 2020
Переглядів
869
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку