Характеристика особистих досягнень |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує значної уваги і допомоги |
Ставить та відповідає на запитання про себе та щоденні справи, вживаючи короткі, формульні вирази та покладаючись на жести для підкріплення інформації |
|
|
|
|
Описує себе (наприклад, ім’я, вік, родина), вживаючи прості слова та формульні вирази, за можливості попередньої підготовки |
|
|
|
|
Встановлює базовий соціальний контакт онлайн, вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання |
|
|
|
|
Мова національної меншини або корінного народу (мова вивчення) |
||||
Висловлює власні вподобання, використовуючи прості слова і фрази, правильно вимовляючи їх |
|
|
|
|
Читає вголос короткі тексти/медіа тексти зі сфери особистих інтересів, написані простими словами в поєднанні з ілюстраціями чи малюнками |
|
|
|
|
Створює просте повідомлення з окремих фраз на знайому тематику |
|
|
|
|
Рекомендації вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пропущених днів 365 Підпис вчителя ____________________
Побажання батьків (інших законних представників) ______________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
(будь ласка, заповніть або поверніть екземпляр до школи)
Підпис батьків або осіб, які їх замінюють ______________________
Керівник закладу освіти Купреєва Н. М. _____________________
підпис, печатка (за наявності)
Комунальна установа Сумська
спеціалізована школа І – ІІІ ступенів №10
ім. Героя Радянського Союзу О. Бутка
Єлизавети Будник
2020-2021 навчальний рік Звіт проміжний/підсумковий 3-Г клас
Характеристика особистих досягнень |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує значної уваги і допомоги |
|||||
Особистісні риси, цінності та наскрізні вміння |
|||||||||
Виявляє інтерес до навчання |
˅ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Активно працює на уроці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставить запитання про нове, незрозуміле |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Висловлює свою думку і пояснює її |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє старанність у навчанні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Працює зосереджено |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє самостійність у роботі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Доброзичливо ставиться до інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Співпрацює з іншими дітьми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вирішує конфлікти мирним шляхом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Знаходить успішні шляхи вирішення проблем |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бере відповідальність за свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Прогнозує наслідки власних дій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика особистих досягнень |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує значної уваги і допомоги |
||||||||||
Бере участь у житті класу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Керує своїми емоціями, пояснює їх вплив на поведінку |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Висловлює свою думку і пояснює її |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Зазначає авторство власних робіт; виявляє повагу до авторства інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Українська мова, мова відповідних корінних народів та національних меншин (мова навчання) |
||||||||||||||
Уважно слухає і розуміє співрозмовника |
|
|
|
|
||||||||||
Веде діалог на теми, які викликають зацікавлення |
|
|
|
|
||||||||||
Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження |
|
|
|
|
||||||||||
Виявляє інтерес до читання, описує, про що (про кого) любить читати |
|
|
|
|
||||||||||
Читає з відповідною інтонацією |
|
|
|
|
||||||||||
Висловлює власне ставлення до прочитаного |
|
|
|
|
||||||||||
Пояснює зміст прочитаного, побаченого, почутого |
|
|
|
|
||||||||||
Пише прості тексти про свої думки, враження, спостереження |
|
|
|
|
||||||||||
Математика |
||||||||||||||
Переміщує об’єкти в заданих напрямках (справа наліво, зліва направо, зверху вниз, знизу догори) |
|
|
|
|
||||||||||
Додає і віднімає числа в межах 100 з переходом через розряд |
|
|
|
|
||||||||||
Розв’язує прості і складені задачі |
|
|
|
|
||||||||||
Розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками |
|
|
|
|
||||||||||
Вимірює величини за допомогою вимірювальних засобів |
|
|
|
|
||||||||||
Визначає час за годинником із точністю до 5 хв |
|
|
|
|
||||||||||
Створює макети реальних та уявних об’єктів |
|
|
|
|
||||||||||
Збирає та представляє дані, що відображають повсякденні проблеми, на основі 3апропонованого опитувальника (2-3 запитання) |
|
|
|
|
||||||||||
Характеристика особистих досягнень |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує значної уваги і допомоги |
||||||||||
Я досліджую світ |
||||||||||||||
Виконує прості спостереження / досліди |
|
|
|
|
||||||||||
Описує об'єкти та явища живої і неживої природи та пояснює взаємозв'язки між ними |
|
|
|
|
||||||||||
Розповідає про себе, свою сім'ю, клас, громаду |
|
|
|
|
||||||||||
Дбайливо ставиться до навколишнього середовища |
|
|
|
|
||||||||||
Розрізняє здорові і шкідливі звички, дотримується здорового способу життя |
|
|
|
|
||||||||||
Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності |
|
|
|
|
||||||||||
Інформатика (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ») |
||||||||||||||
Класифікує об'єкти за схожими і відмінними властивостями |
|
|
|
|
||||||||||
Використовує готові та створює прості інформаційні продукти |
|
|
|
|
||||||||||
Використовує цифрові пристрої для пошуку інформації, творчості та співпраці |
|
|
|
|
||||||||||
Технології (також в інтегрованому курсі «Я досліджую світ») |
||||||||||||||
Пропонує і втілює власні творчі ідеї |
|
|
|
|
||||||||||
Належним чином користується матеріалами та інструментами |
|
|
|
|
||||||||||
Планує дії і виготовляє власний виріб |
|
|
|
|
||||||||||
Мистецтво |
||||||||||||||
Охоче бере участь у спільних співах |
|
|
|
|
||||||||||
Висловлює своє ставлення до мистецьких творів |
|
|
|
|
||||||||||
Створює художні образи різними засобами |
|
|
|
|
||||||||||
Фізична культура |
||||||||||||||
Бере участь у рухливих іграх |
|
|
|
|
||||||||||
Співпрацює в команді з однокласниками |
|
|
|
|
||||||||||
Демонструє гідну поведінку, якщо виграє чи програє |
|
|
|
|
||||||||||
Іноземна мова (англійська) |
||||||||||||||
Розуміє короткі, прості запитання та твердження, які вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння |
|
|
|
|
||||||||||
Розуміє найпростіший інформаційний матеріал, що містить знайомі слова у супроводі малюнків, де є фотографії страв, або ілюстровані оповідання, де використовується знайома лексика |
|
|
|
|
||||||||||