____________________________________________________________________
(повна назва школи)
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці ______ класу
(3-4 класи)
__________________________________________
______________ навчальний рік
№ з/п |
Характеристика навчальної діяльності |
Сформовано()/ формується* |
1 |
Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань. |
|
2 |
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід. |
|
3 |
Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями. |
|
4 |
Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку. |
|
5 |
Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи. |
|
6 |
Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших. |
|
7 |
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками. |
|
8 |
Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх. |
|
9 |
Добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів. |
|
10 |
Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці. |
|
№ з/п |
Характеристика результатів навчання |
Сформовано()/ формується* |
Мовно-літературна освітня галузь |
||
Українська мова, мова відповідного корінного народу/національної меншини (мова навчання) |
||
Українська мова |
||
1 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане |
|
2 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
3 |
Будує зв'язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування |
|
Літературне читання |
||
1 |
Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв'язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання |
|
2 |
Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки |
|
3 |
Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки |
|
4 |
Переказує усно і письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням |
|
Українська мова як державна, мова відповідного корінного народу/національної меншини (мова вивчення) |
||
Російська мова |
||
1 |
Аналізує сприйняте на слух висловлення, ставить доцільні запитання. |
|
2 |
Читає усвідомлено, правильно, виразно, в належному темпі вголос і мовчки. |
|
3 |
Зв’язно висловлює власні думки щодо прочитаного, усно передає свої враження, вподобання. |
|
4 |
Переказує а створює тексти, бере участь у діалозі. |
|
5 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. |
|
Іноземна мова (англійська) |
||
1 |
Сприймає з розумінням іноземну мову на слух. |
|
2 |
Читає з розумінням іноземною мовою. |
|
3 |
Висловлюється іноземною мовою. |
|
4 |
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою. |
|
Математична освітня галузь (Математика) |
||
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа. |
|
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання чисел, множення і ділення чисел. |
|
3 |
Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною. |
|
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок. |
|
5 |
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур. |
|
6 |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання. |
|
Природнича освітня галузь (ЯДС) |
||
1 |
Установлює взаємозв'язки між об'єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об'єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів |
|
2 |
Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв'язки між ними |
|
3 |
Обирає обладнання та досліджує об'єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх |
|
4 |
Орієнтується на місцевості за об'єктами природи і з допомогою компасу |
|
5 |
Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об'єкти відповідно до навчального завдання |
|
6 |
Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил |
|
Соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична освітні галузі (ЯДС) |
||
1 |
Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати |
|
2 |
Розповідає про відомі історичні події, пам'ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/ збереження довкілля |
|
3 |
Пояснює свої права і обов'язки в сім'ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами; |
|
4 |
Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб |
|
5 |
Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах |
|
6 |
Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії |
|
Технологічна освітня галузь (Дизайн і технології) |
||
1 |
Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці |
|
2 |
Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його |
|
3 |
Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл |
|
Інформатична освітня галузь (Інформатика) |
||
1 |
Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань |
|
2 |
Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах |
|
3 |
Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом |
|
4 |
Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії |
|
Мистецька освітня галузь |
||
Образотворче мистецтво |
||
1 |
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології |
|
2 |
Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами |
|
Музичне мистецтво |
||
3 |
Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами. |
|
4 |
Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося |
|
Фізкультурна освітня галузь (Фізична культура) |
||
1 |
Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ |
|
2 |
Пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі |
|
3 |
Дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди |
|
* Підсумкове оцінювання здійснюється згідно рішення педагогічної ради (протокол від 31.08.2021 № 1) за умов використання рівневої оцінки: рівень результату навчання позначають буквою В (високий) / Д (достатній) / С (середній) / П (початковий).
Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу Переведено на наступний рік навчання, протокол педагогічної ради від _______________ № _____
Рекомендації вчителя ___________________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учитель _______________ ____________________________
підпис ініціали, прізвище
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють _________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________
Батьки/особи, що їх заміняють _______________ __________________________
підпис ініціали, прізвище
Керівник закладу освіти _________________ __________________________
підпис ініціали, прізвище