Свідоцтво досягнень для 3-4 класів (наказ МОН України від 13.07.2021 № 813)

Про матеріал
Свідоцтво досягнень для учнів 1-2 класів з урахуванням методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання (наказ МОН України від 13.07.2021 № 813)
Перегляд файлу

____________________________________________________________________

(повна назва школи)

 

СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ

учня/учениці  ______ класу
                   (3-4 класи)

__________________________________________

______________ навчальний рік

 

№ з/п

Характеристика навчальної діяльності

Сформовано()/

формується*

1

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань.

 

2

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід.

 

3

Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями.

 

4

Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку.

 

5

Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи.

 

6

Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших.

 

7

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками.

 

8

Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх.

 

9

Добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів.

 

10

Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці.

 

з/п

Характеристика результатів навчання

Сформовано()/

формується*

Мовно-літературна освітня галузь

Українська мова, мова відповідного корінного народу/національної меншини (мова навчання)

Українська мова

1

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане

 

2

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

3

Будує зв'язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування

 

Літературне читання

1

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв'язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

2

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

 

3

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

4

Переказує усно і письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

Українська мова як державна, мова відповідного корінного народу/національної меншини (мова вивчення)

Російська мова

1

Аналізує сприйняте на слух висловлення, ставить доцільні запитання.

 

2

Читає усвідомлено, правильно, виразно, в належному темпі вголос і мовчки.

 

3

Зв’язно висловлює власні думки щодо прочитаного, усно передає свої враження, вподобання.

 

4

Переказує а створює тексти, бере участь у діалозі.

 

5

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане.

 

Іноземна мова (англійська)

1

Сприймає з розумінням іноземну мову на слух.

 

2

Читає з розумінням іноземною мовою.

 

3

Висловлюється іноземною мовою.

 

4

Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою.

 

Математична освітня галузь (Математика)

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа.

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання чисел, множення і ділення чисел.

 

3

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною.

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок.

 

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур.

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання.

 

Природнича освітня галузь (ЯДС)

1

Установлює взаємозв'язки між об'єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об'єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів

 

2

Описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв'язки між ними

 

3

Обирає обладнання та досліджує об'єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

 

4

Орієнтується на місцевості за об'єктами природи і з допомогою компасу

 

5

Знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об'єкти відповідно до навчального завдання

 

6

Пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

 

Соціальна і здоров’язбережувальна, громадянська та історична освітні галузі (ЯДС)

1

Пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати

 

2

Розповідає про відомі історичні події, пам'ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей/ збереження довкілля

 

3

Пояснює свої права і обов'язки в сім'ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами;

 

4

Розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

 

5

Пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

 

6

Моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії

 

Технологічна освітня галузь (Дизайн і технології)

1

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

 

2

Планує послідовність виготовлення виробу за власно обраними технологіями обробки матеріалів та виготовляє його

 

3

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

Інформатична освітня галузь (Інформатика)

1

Використовує цифрові пристрої для виконання навчальних завдань

 

2

Створює інформаційні продукти (текст, графічне зображення, презентацію) в програмних середовищах

 

3

Складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх опису, отримує очікуваний результат дій виконавця за складеним алгоритмом

 

4

Збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв відповідно до навчальної мети, використовує онлайн середовища для спільної діяльності й обміну думками, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії

 

Мистецька освітня галузь

Образотворче мистецтво

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує твір з використанням мистецької термінології

 

2

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

 

Музичне мистецтво

3

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами.

 

4

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість, пояснює, що вдалося

 

Фізкультурна освітня галузь (Фізична культура)

1

Добирає і виконує фізичні вправи з різних видів спорту, дотримуючись правил безпеки, здійснює самоконтроль самопочуття у процесі виконання фізичних вправ

 

2

Пояснює значення фізичного навантаження і загартовування для організму людини та виховання сили волі

 

3

Дотримується правил проведення рухливих ігор та естафет; співпереживає за результат команди

 

* Підсумкове оцінювання здійснюється згідно рішення педагогічної ради (протокол  від 31.08.2021 № 1) за умов використання рівневої оцінки: рівень результату навчання позначають буквою В (високий) / Д (достатній) / С (середній) / П (початковий).

 

Рішення педагогічної ради про переведення до наступного класу  Переведено на наступний рік навчання, протокол педагогічної ради від    _______________     _____

 

Рекомендації вчителя    ___________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                            

                     Учитель  _______________             ____________________________

                                                              підпис                                                          ініціали, прізвище

 

 

Побажання батьків/осіб, що їх замінюють  _________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

 

                     Батьки/особи, що їх заміняють   _______________         __________________________

                                                                                                                     підпис                                                  ініціали, прізвище

         

                   Керівник закладу освіти      _________________              __________________________

                                                                                                      підпис                                                           ініціали, прізвище

docx
Додано
7 січня 2023
Переглядів
907
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку