(назва закладу загальної середньої освіти)
СВІДОЦТВО ДОСЯГНЕНЬ
учня/учениці ____________класу
(1 – 2)
_________________________________________________________
(прізвище та ім’я учня /учениці)
__________________________________
(навчальний рік)
Характеристика навчальної діяльності
|
/ Формується |
|
Виявляє інтерес до навчання, старанно і зосереджено виконує навчальні завдання. |
|
|
Активно працює на уроках, виявляє ініціативу. |
|
|
Співпрацює з іншими дітьми, керує емоціями, пояснює, у чому цінність спільної роботи. |
|
|
Проявляє самостійність у роботі, пояснює свої дії. |
|
|
Контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи. |
|
|
Бере відповідальність за свої дії, обирає шляхи розв’язання проблем. |
|
|
Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за поданою ознакою. |
|
|
Спостерігає за об’єктом, досліджує об’єкт за поданою інструкцією, доходить висновків відповідно до мети спостереження. |
|
|
Працює з поданим джерелом інформації, добирає за умовою тексти й ілюстрації до них. |
|
|
Працює з інформацією з допомогою цифрових пристроїв за інструкцією. |
|
|
Характеристика результатів навчання |
/ Формується
|
|
З МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
||
Українська мова як державна |
|
|
Виявляє розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух висловлювання, запитує про незрозуміле. |
|
|
Читає вголос цілими словами, усвідомлено. |
|
|
Відповідає на запитання за змістом прочитаного, усно передає свої враження, вподобання. |
|
|
Будує речення, переказує, бере участь у короткому діалозі. |
|
|
Пише розбірливо, перевіряє написане, виправляє помилки. |
|
|
Іноземна мова |
|
|
Сприймає з розумінням іноземну мову на слух. |
|
|
Читає з розумінням іноземною мовою. |
|
|
Висловлюється іноземною мовою. |
|
|
Записує слова, речення, короткі повідомлення про себе, на повсякденні теми іноземною мовою. |
|
|
МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
||
Читає, записує, утворює, порівнює числа в межах 100, визначає склад числа. |
|
|
Володіє навичками додавання і віднімання чисел. |
|
|
Читає записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення. |
|
|
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, перевіряє розв’язок. |
|
|
Розпізнає, конструює з підручного матеріалу і зображує геометричні фігури. |
|
|
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами. |
|
|
ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
||
Розпізнає природні й рукотворні об’єкти, об’єкти неживої і живої природи, встановлює взаємозв’язки між ними. |
|
|
Називає і описує явища, які відбуваються в природі. |
|
|
Досліджує за інструкцією пропоновані об’єкти природи з використанням запропонованих приладів, описує з допомогою вчителя отриманий результат. |
|
|
Орієнтується на місцевості за об’єктами природи. |
|
|
Знаходить об’єкти на карті України (столицю України, Карпати, Крим, річку Дніпро, Чорне й Азовське моря). |
|
|
Називає умови необхідні для життя організмів; наводить приклади природоохоронних заходів.
|
|
|
СОЦІАЛЬНОЇ І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ, ГРОМАДЯНСЬКОЇ ТА ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ |
||
Називає свою адресу, країну, її столицю; розповідає/розпізнає про символи держави (прапор, герб, гімн, державна мова). |
|
|
Називає відомих українців; культурні і природні пам’ятки свого краю. |
|
|
Розповідає свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях, наводить приклади; діє з повагою до прав інших. |
|
|
Розпізнає першочергові та другорядні потреби людини; визначає способи їх задоволення з урахуванням культури споживання. |
|
|
Визначає, як діяти у повсякденних ситуаціях без загрози для життя і здоров’я. |
|
|
Наводить приклади діяльності служб допомоги в небезпечних ситуаціях, називає номери телефонів цих служб. |
|
|
ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
||
Організовує робоче місце за визначеною умовою, дотримується безпечних прийомів праці. |
|
|
Виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю операцій/дій. |
|
|
Виконує трудові дії щодо самообслуговування, у тому числі ремонтує іграшки, книжки, доглядає за рослинами. |
|
|
ІНФОРМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
||
Називає та добирає цифровий пристрій відповідно до мети завдання. |
|
|
Створює зображення за допомогою інструментів графічного редактора. |
|
|
Реалізує дії виконавця відповідно до лінійного алгоритму. |
|
|
Знаходить інформацію у вебджерелах за поданою умовою, дотримується безпечної поведінки під час онлайн-взаємодії. |
|
|
МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
||
Описує враження від сприймання творів мистецтва, словесно характеризує їх. |
|
|
Відтворює художні образи засобами образотворчого мистецтва за зразком, користується різними художніми матеріалами. |
|
|
Виявляє старанність у співі, відтворює за зразком запропоновані ритми. |
|
|
Презентує створені художні образи, описує, чи вдалося втілити творчий задум. |
|
|
ФІЗКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ |
||
Виконує фізичні вправи за зразком. |
|
|
Пояснює значення фізичних вправ для здоров’я людини. |
|
|
Дотримується правил безпеки особисто та під час спільної рухової діяльності. |
|
|
Виконує різні ролі під час рухливих та командних ігор; вболіває за результат команди. |
|
Рішення педагогічної про переведення до наступного класу ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Рекомендації вчителя ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Учитель ______________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)
Побажання батьків/осіб, що їх замінюють ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Батьки/особи, що їх замінюють _____________________________
(підпис) (ініціали, прізвище)