Поради для вчителів початкової школи які працюють з дітьми з ОП

Про матеріал

Поради вчителям ЗОШ, які навчають дітей з порушенням інтелекту (з легкою розумовою відсталістю)

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Поради для вчителів початкової школи, які працюють з дітьми з особливими потребами

Номер слайду 2

Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Інклюзивне навчання базується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання.

Номер слайду 3

Основою концепції інклюзивної освіти є принципи, що всі діти, незважаючи на різне культурне й соціальне походження та різні рівні навчальних можливостей, повинні мати однакові можливості у навчанні в усіх типах закладів освіти. Отже, ідеологія інклюзивної освіти спрямована на надання кожній дитині, всім відособленим і вразливим групам можливостей для результативного навчання. Інклюзивна освіта є підходом, який допомагає адаптувати освітню програму та навчальне середовище до потреб учнів, які відрізняються своїми навчальними можливостями.

Номер слайду 4

ПЕРЕВАГИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ:• Діти навчаються разом у звичайній школі.• Поліпшується моторний, мовний, соціальний, емоційний розвиток дитини.• Діти отримують можливість жити разом з батьками.• Оволодіння новими вміннями та навичками відбувається функціонально.• Навчання проводиться з орієнтацією на здібності та інтереси дітей.• У дітей є можливість для налагодження дружніх стосунків з ровесниками.• Діти з особливими потребами отримують ефективну освіту, щоб жити повноцінним життям.

Номер слайду 5

Переваги для родин:• Батьки отримують інформацію про типовий і атиповий розвиток дітей.• Родини одержують підтримку з боку інших батьків.• Батьки беруть активну участь у визначенні навчальних цілей і завдань для дітей.• Всі батьки стають частиною шкільної спільноти.

Номер слайду 6

Переваги для дітей без особливих потреб:• вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей;• вчаться налагоджувати й підтримувати дружні стосунки з людьми, які відрізняються від них;• вчаться співробітництву;• вчаться поводитися нестандартним чином, бути винахідливими, а також співчувати іншим.

Номер слайду 7

Переваги для вчителів та інших фахівців:• Вчителі інклюзивних класів краще розуміють індивідуальні особливості учнів.• Вчителі оволодівають різноманітними педагогічними методиками, що допомагає їм ефективно сприяти розвиткові дітей з урахуванням їхньої індивідуальності.• Спеціалісти (медики, педагоги спеціального профілю, інші фахівці) навчаються працювати в команді.

Номер слайду 8

Поради вчителям ЗОШ, які навчають дітей з порушенням інтелекту (з легкою розумовою відсталістю)1. Підготувати дітей класу до того, що поряд із ними навчатиметься учень з особливими освітніми проблемами:• Створити в класі демократичне середовище, налагоджувати між учнями дружні стосунки, щоб розумововідсталі діти почувалися себе членами колективу;• Привчати здорових дітей допомагати ( в разі потреби) опікувати розумово відсталих однолітків;• Присікти зневажливе ставлення до дітей з обмеженими можливостями2. Перед прийомом до класу дитини з легкою розумовою відсталістю детально ознайомитися з його анамнестичними даними. З цією метою поспілкуватися з батьками дитини; вивчити медичні довідки; усвідомити, в чому полягає першопричина ( пологова чи післяпологова травма, хвороба в ранній період, вплив медикаментів тощо)

Номер слайду 9

3. Вивчити спеціальну медичну та педагогічну (дефектологічну) літературу з метою з’ясування впливу ушкоджень (пологові травми, хвороби, психічні захворювання тощо) на процеси навчання та розвитку. Детально вивчити особливості розвитку психічних процесів дитини з легкою розумовою відсталістю ( стан пам’яті, уваги. Мислення, темп роботи, працездатність, прояви поведінки, стан емоційно-вольової сфери тощо)4. Ознайомитися з сучасними педагогічними підходами і методиками, які застосовуються у спеціальних школах під час навчання дітей з легкою розумовою відсталістю. Необхідно в школі мати навчальні програми ( відповідного класу). Щоб мати уявлення, якими завданнями вміннями та навичками мають оволодіти розумово відсталі діти на кінець навчального року.

Номер слайду 10

5. На кожну дитину з обмеженими можливостями необхідно скласти індивідуальний навчальний план (враховуючи складність дефекту)6. Знаючи специфічні особливості психічних процесів розумово відсталих дітей, коригувати їх у процесі навчання; враховувати під час навчання; враховувати під час планування діяльності.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

pptx
Пов’язані теми
НУШ (середня школа), Презентації
Інкл
Додано
13 вересня
Переглядів
75
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку