Презентаційний матеріал може бути використаний на уроках літератури рідного краю і покликаний ознайомити учнів з творчістю херсонського поета Олександра Петровича Гунька. Розробку уроку, що містить додатки з творами автора, можна завантажити на методичній платформі «На урок» («Світоглядні мотиви поезій О.П.Гунька»). Урок має на меті розвивати у школярів інтерес до культури та літератури рідного краю, формувати світоглядні позиції, виховувати повагу до творчості талановитих земляків.
Презентаційний матеріал до Презентаційний матеріал до уроку літератури рідного краю (у 8-9 класах) за творчістю херсонського поета О. П. Гунька Світоглядні мотиви поезій О. П. Гунька Презентаційний матеріал може бути використаний на уроках літератури рідного краю у 8-9 класах і покликаний ознайомити учнів з творчістю херсонського поета Олександра Петровича Гунька. Розробку уроку, що містить додатки з творами автора, можна завантажити на методичній платформі «На урок» («Світоглядні мотиви поезій О. П. Гунька»). Урок має на меті розвивати у школярів інтерес до культури та літератури рідного краю, формувати світоглядні позиції, виховувати повагу до творчості талановитих земляків.
Творчий доробок. Член Національної Спілки письменників України з 2002 року. Автор поетичних збірок «Змова мовчання» (2000), «Зоряний канон» (2006), книги перекладів «Три лауреати. Бунін, Пастернак, Бродський» (2006), «На вулиці генія» (2012), «Брама Всесвіту» (2014), «Сталкери по крові» (2017).
Логічні пари«Логічні пари»Поєднати ім‘я митця (ліричного героя поезії) з асоціаціями, викликаними його творчим доробком, галуззю мистецтва чи створеним його уявою образом. Леся Українка. «Лісова пісня»Лесь Курбас . Театр «Березіль»Казимір Малевич. «Чорний квадрат»Марк Шагал. Картини «Скрипаль на даху», «Прогулянка»
Збірка «Три лауреати. Бунін, Пастернак, Бродський»Переклад українською мовою віршів трьох російських поетів, що в різні роки і за різних – досить драматичних – обставин стали лауреатами Нобелівської премії в галузі літератури. І. Бунін – в 1933-му, Б. Пастернак – в 1958-му та Й. Бродський – в 1987-му році.
Збірка «Сталкери по крові»Сталкери – провідники у світі небезпек. Вони серед нас і з нами. Ті, хто вийшов на Євромайдан у 2013-му. Хто, кинувши все, пішов у добробати. Хто стояв на смерть у Донецькому аеропорту. Хто став волонтером за покликом серця…Метафоричність і філософізм – характерні ознаки поезії О. Гунька. У збірці «Сталкери по крові» вони проявилися у низці віршів про Майдан та війну на Донбасі. Схильність до авангардизму – привабливість поетичного стилю митця.
Творче завдання «Археологи»Виписати з опрацьованих на уроці поезій авторські неологізми. Дібрати літературні відповідники, синоніми чи синонімічні сполуки. Увіч - у світ, у Всесвіт. Шурхливий – шумливий, із шерхотом. Осмучені – сумніБез означень – без зауважень. Надзоряні, надсонячні – небуваліВідлунки – відлуння. Гультяки – гультяїГетьманат – когорта гетьманів. Боронь - боротьба
Підсумовуючи роботу на уроціРобота в парах. Скласти «Доміно» - «Життєтворчість О. П. Гунька»Поет – перекладач – учитель – редактор – член Національної Спілки письменників України – лауреат літературних премій – авангардист. Скласти паспорт одного з віршів, що найбільше сподобався. Автограф від поета{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Назва. Автор. Рік написання чи назва збірки, до якої вірш увійшов. Тема. Мотиви. Художні засоби. Головна думка