Тема виховного заходу:
Мета: розширити уявлення учнів про свято;
розвивати вміння вітати близьких людей, робити їм приємні сюрпризи, з повагою ставитись до жінок і дівчаток;
виховувати доброзичливість, увагу, любов до людей, естетичний смак, навички морально-естетичної поведінки;
зміцнювати колектив класної родини.
Вид діяльності: виховний захід.
Форма проведення заходу: свято.
Вік дітей: 7-8 років.
Тривалість проведення заходу: 45 хвилин.
Місце проведення: класна кімната 2-А класу.
Матеріально-технічне забезпечення: подарунки для дівчаток, , дитячі роботи (малюнки, фігури з квілінгу, браслети з бісеру, в'язані браслети), зображення овочів, листочки з завданнями, магнітофон, капелюх, шарф.
Особливості підготовки. Подарунки для дівчаток «іграшки-гольнички», були зроблені власноруч хлопчиками, напередодні свята.
Листівка для вчителя виконана власноруч учнями.
План
1. Привітання ведучої.
2. Вірші учнів
3. Підготовча розмова.
4. Гра «Що робить мама?»
5. Гра-конкурс «Спробуй упізнати»
6. Гра-конкурс «Компліменти»
7. Гра-конкурс «Кулінарний аукціон»
8. «Наші дівчатка мають таланти»
9. Привітання дівчаток.
10. Привітання вчительки.
Полтавський національний педагогічний університет
імені В.Г. Короленка
Кафедра початкової
і дошкільної освіти
Виховний захід
для учнів 2-А класу
Розробила студентка
групи ПН-415
психолого-педагогічного
факультету
Ландик Валентини Володимирівни
Полтава – 2013
Тема виховного заходу:
Мета: розширити уявлення учнів про свято;
розвивати вміння вітати близьких людей, робити їм приємні сюрпризи, з повагою ставитись до жінок і дівчаток;
виховувати доброзичливість, увагу, любов до людей, естетичний смак, навички морально-естетичної поведінки;
зміцнювати колектив класної родини.
Вид діяльності: виховний захід.
Форма проведення заходу: свято.
Вік дітей: 7-8 років.
Тривалість проведення заходу: 45 хвилин.
Місце проведення: класна кімната 2-А класу.
Матеріально-технічне забезпечення: подарунки для дівчаток, , дитячі роботи (малюнки, фігури з квілінгу, браслети з бісеру, в’язані браслети), зображення овочів, листочки з завданнями, магнітофон, капелюх, шарф.
Особливості підготовки. Подарунки для дівчаток «іграшки-гольнички», були зроблені власноруч хлопчиками, напередодні свята.
Листівка для вчителя виконана власноруч учнями.
План
1. Привітання ведучої.
2. Вірші учнів
3. Підготовча розмова.
4. Гра «Що робить мама?»
5. Гра-конкурс «Спробуй упізнати»
6. Гра-конкурс «Компліменти»
7. Гра-конкурс «Кулінарний аукціон»
8. «Наші дівчатка мають таланти»
9. Привітання дівчаток.
10. Привітання вчительки.
Хід проведення
Ведуча: Ой як гарно сьогодні! День такий сонячний, веселий. Це вже весна наближається до нас, природа починає пробуджуватися. Всім зразу стає весело і радісно. А ще з приходом весни ми святкуємо свято всіх жінок, свято 8 березня!
1 учень: Синіє березневий ранок,
Сніги чорніють за селом.
Весна прийшла до нас на ганок
І сіє квіти під вікном.
2 учень: А вдень, як сонце засвітилось,
Зима і зовсім утекла.
А крига берега пустилась
І попливла, і попливла...
3 учень: Полощуть верби в водах віти,
Вербові котики цвітуть.
І визирнули перші квіти,
А квіти радість всім несуть.
Ведуча: Усі дівчатка – це майбутні жінки, майбутні мами, дружини. І коли вони виростуть їм у них буде багато робити по дому. Тому зараз ми з вами пограємо в гру «Що робить мама?», і ви всі дізнаєтеся, скільки всіляких справ доводиться щоденно робити вашим мамам.
(Потрібні капелюх та папірці із вказаною дією)
Діти сидять за партами. Ведучий обирає одного учня, який виходить до дошки. Учень витягує з капелюха папірець, на якому зазначена певна дія і показує її без коментарів. Діти відгадують, яку дію показує учень. Гра триває поки у капелюсі не закінчаться папірці.
Дія, яку потрібно показати: місити тісто, прасувати білизну, варити суп, в'язати, чистити картоплю,замітати, мити вікна, мити підлогу.
Ведуча: А зараз ми проведемо конкурс на уважність, і подивимося чи можуть наші хлопчики впізнати свою сусідку по парті із зав’язаними очима.
(Потрібна пов’язка на очі)
Ведуча зав'язує хлопчику очі і направляє його до трьох дівчаток, серед яких є сусідка по парті цього хлопчика. Хлопчикові потрібно впізнати лише за допомогою рук (дотиком), по зачісці чи комірцю.
Ведуча: А зараз ми перевіримо, якими ж джентльменами є наші хлопчики.
Для участі в грі запрошуються пари (хлопчик і дівчинка). Ведуча пропонує хлопчикам сказати дівчаткам якомога більше компліментів. Перемагає та пара, хлопчик якої скаже найбільше компліментів.
Ведуча: Дівчатка, а хто з вас вже вміє готувати?
А давайте перевіримо, які з наших дівчаток будуть господині, і що вони будуть готувати, за допомогою гра-конкурса «Кулінарний аукціон».
(Потрібні картки із зображенням овочів)
Ведуча піднімає картку із зображенням овоча, а дівчатка повинні називати в яких стравах він використовується.
Ведуча: А зараз ми з вами подивимося наскільки талановитими є ваші однокласниці.
Ведуча визиває по одному дівчаток. Вони розповідають про свої таланти, при можливості показують їх. Після цього хлопчик, який робив для неї подарунок («іграшку-гольничку»), вручає їй свій виріб зі словами побажання.
Ведуча: А зараз усі наші хлопчики хочуть вам дещо побажати.
1 учень: Дорогі наші однокласниці! Вітаємо вас зі святом весни!
2 учень: Бажаємо усім вам щиро
3 учень: Тепла, здоров’я, щастя, миру!
4 учень: І світла, радості щодень
5 учень: Та щирих слів, нових пісень!
6 учень: Щоб усмішками ви цвіли
7 учень: Й завжди веселими були!
8 учень: Й до вас приходили, мов казка,
9 учень: Тепло, любов, надія й ласка.
10 учень: Хай сонечко для вас сміється,
11 учень: А вам усе в житті вдається.
12 учень: І хай панує в світі знов
13 учень: Надія, Віра і Любов!
Ведуча: А ще ми з вами декого не привітали. Кого ж ми забули привітати?
Так, звісно це ваша вчителька, яка вас так любить, навчає, піклується про вас.
Учень підходить до вчительки, дарує велику власноруч зроблену листівку і «іграшку-гольничку».
1 учень: А учителька наша на сонечко схожа,
Її усмішка гріє серця.
Вона гарна, весела, щира, пригожа,
Справедлива завжди до кінця.
2 учень: Ще й любов’ю своєю усіх зігріває,
Кожен день щось новеньке навчить.
І виховує нас, й доброті нас навчає,
Щоб у світі великому жить.
3 учень: Вона кожному з нас приділяє увагу,
Неба прагне усім прихилить.
В нас виховує щирість, сміливість, відвагу,
Щоб на світі уміли ми жить.
4 учень: І як мама рідненька за нас вболіває,
Щоб усі ми хороші були.
Учнів класу у дружбі сердечній єднає,
Щоб у мирі, в любові росли.
Ведуча: Хай пролісок перший дарує вам ніжність,
А сонце весняне дарує тепло
У березні вітер несе хай надію
І щастя, і радість, і тільки добро!
Ось і підійшло наше свято до кінця. Дякую всім за гарну і активну участь!
Література
1) Розробки календарних свят та виховних заходів у 1–4 класах/Автори-упоряд. Бовтенко К.І., Стрельнікова В.М.—Х.: Вид.група «Основа», 2009.— 160 c.
2) Федорченко Т.А. Нові сценарії улюблених свят. 1–4 класи.— Х.: Вид.група «Основа», 2010.— 190 c.
3) Фролова О.І. Сценарії свят у початковій школі.— Х.: Видавництво «Торсінг плюс», 2006.— 256 c.