Мета: викликати бажання вчитися у школі; розвивати артистизм, логічне мислення, зв'язне мовлення; сприяти згуртуванню учнівського колективу.
СВЯТО
" Ось ми і справжні школярі»
Мета: викликати бажання вчитися у школі; розвивати артистизм, логічне мислення, зв’язне мовлення; сприяти згуртуванню учнівського колективу.
Вчитель.
Добрий день, шановні гості,
Радо всіх вітаю вас.
Тут, у нас, сьогодні свято,
Тут посвята в перший клас.
(Звучить музика – вихід 1)
Ведучий 1. Вітайте наших найменших учнів шкільної родини!
Ось перед Вами перший клас
Такі іше малята
Сьогодні будемо ми їх
У школярі приймати.
Дорогі діти! Ми зібралися на традиційне свято «Посвята в першокласники».
Вчитель: Вітаю вас і я з цим знаменним днем. Але, щоб розпочати його, ви повинні відгадати загадку.
Великий будинок дітей завжди жде
І часто, як вулик бджолиний гуде.
Як чаша, він повен знаннями.
Ласкавий будинок цей з нами
(школа)
На сцену виходять 11 першокласників.Слово нашим дітям.
2. Ми маленькі, шестирічні,
Дуже-дуже симпатичні!
Ми веселі і слухняні
Не ліниві, а старанні!
3. (Хлопчик тримає іграшку і звертається до неї)
Ти малюк, а я школярик!
Я читаю свій «Букварик»!
Зачекай! Спочатку справи,
А вже потім – до забави.
4.Дивний світ навколо мене.
Хочу я його пізнать.
Буду старанно у школі
Всі науки я вивчать.
5. Всі ми учимось дружити,
В колективі добре жити!
Ми тепер – одна родина,
і мета у нас єдина –
6. Добре вчитися щодня,
Здобуваючи знання,
Щоб пишалися батьки:
Ось які в нас малюки!
7 Тепер ми учні, перший клас,
Нове життя тепер у нас.
Прийшов урок на зміну грі,
Тепер ми учні, школярі.
8.І від дзвінка, і до дзвінка
Робота наша нелегка:
Рахуй, пиши, а ще читай,
Учителю відповідай.
9.Та все це не лякає нас,
Бо ми старанний перший клас!
У школі нас всьому навчать.
І роки весело біжать.
10.Ми всі бажаємо старанно вчитись
Писати в зошитах, читати букварі.
Ми станемо не просто діти,
А учні школи – школярі.
11.Учитись в школі ми готові,
Вже трохи вміємо читать.
Ми мамі й тату дали слово:
Відмінниками в школі стать!
12 Мрії у всіх різні, але ми тепер нова шкільна сім’я і наш девіз:
Всі
Я , ти , він. вона -
Всі ми дружная сім'я.
Здрастуй , друг, який праворуч .
Здрастуй , друг, який ліворуч.
Я , ТИ , ВІН , ВОНА
Разом ми одна сім'я
Вже майже півтора місяці провчилися в школі. Зовсім нещодавно вас називали малюками, дошколятами, а тепер про вас кажуть: «Це учні!» І щоб довести це, нам разом треба пройти випробування. Випробування, звичайно, будуть різні і важкі, і легкі, але я думаю, що ми все подолаємо, тому що ми разом!? А допоможе нам квітка – семицвітка . Скільки пелюсток , стільки і випробувань на вас чекають. Вкінці кожного випробування ви отримаєте частинку слова, яке ви повинні розшифрувати.
Вчитель: Починаємо наші випробування.
Послухайте вірш.
Учениця:
Перший раз малий Микола
Став збиратися до школи.
Олівця поклав у сумку,
Книги, ручку, зошит, гумку,
М’яч, перо, граблі, подушку,
На обід м’яку пампушку,
Двох ведмедиків, лопату,
Білочку руду хвостату,
Лук, і стріли, і рушницю,
Ще й пухкеньку паляницю,
Ще й стільця, стола, і парту,
І географічну карту,
Трактора, машинку, мило –
Вже й надворі звечоріло.
Вчитель : А ви вмієте складати портфель?
Червона пелюстка принесла вам, діти, завдання: командам потрібно скласти необхідне шкільне приладдя у портфелики .
( беруть участь 2 команди,)
Звучить музика 2
Молодці,Портфель навчилися збирати, можете розрізнити шкільне приладдя від іграшок. Тому прибираємо 1 пелюстку.
( отримують слово-код КЛА)
Танок « Східний» 3
Поморанчева пелюстка
Вчитель: Чи знаєте ви ввічливі слова?
А перевірити це нам допоможе Поморанчева пелюстка, яка принесла вам гру « Договори слово» Отже, я зачитую вірш, а ваше завдання - назвати останнім, «ввічливе» слово.
промовити потрібно... (дуже дякую)
5. Коли мене сварять
я намагаюсь завжди
казати чемно..(вибачаюсь).
6. Мирно й тихо засинаєш як почуєш... (на добраніч)
7. 1 в Україні, і в Росії, і в Словаччині всі кажуть на прощання... (до побачення)
Ми прибираємо 2 пелюстку.
( отримують слово-код ПЕ)
Жовта пелюстка
Вчитель:Математика – наука найточніша, її треба наполегливо учить.І чим далі – тим вона складніша, а без неї людям не прожить.
- Діти, Жовта пелюстка принесла вам математичні цікаві завдання:
1.Скачуть жабки:
– Ква-ква-ква!
Ой, яка м’яка трава!
Тут – три жабки, а там – дві.
Скільки разом їх в траві? ( 5)
2. Каже мати – квочка:
– В мене два синочки
І чотири дочки.
Скільки ж діток в квочки? ( 6)
3. По дорозі зайчик біг.
Ніс п’ять яблук на обід
Одне впало, закотилось.
Скільки яблук залишилось? (4)
4. Їжачок по гриби пішов,
8 рижиків знайшов.
6 грибів поклав в корзину,
Скільки залишилось - на спину.( 2)
5. Миколка з’їв чотири сливи, а шестеро — Настуся.
Скільки слив з'їла їхня бабуся? (Жодної)
Тому прибираємо 3 пелюстку.
( отримують слово-код КИ)
Зелена пелюстка
Всіх людей краса єднає, щастя, радість нам дає.
Всяк від радості співає. І такі уроки – є!
– Діти. Який це урок?
Вчитель:
Наші діти вже вивчили декілька букв, цифр, люблять малювати і співати.
Діти ,Зелена пелюстка принесла вам пісеньку, давайте її заспіваємо.
Пісня Першокласників - 4
Ми прибираємоі 4 пелюстку.
( отримують слово-код НИ )
Блакитна пелюстка
Вчитель:
На читанні вас навчу читати. Вчення – світ, ну а невчення – тьма.
З книгою вам легко світ пізнати. Книга все вам розповість сама.
Книга допоможе мандрувати по Землі і, навіть, до зірок.
З нею можна всюди побувати. Ви ж зробили лише перший крок.
Блакитна пелюстка принесла вам, діти, завдання: послухайте уривки і відгадайте, з якої це казки.
***
Сидить півник на печі
Їсть смачненькі калачі.
Ось лисичка прибігає,
Півника мерщій хапає.
Біжить півень рятувати,
В лиса півника забрати.
(Котик і півник)
Я — бичок-беремлячок,
Солом'яний у мене бочок.
Із соломи дід зробив,
Бік смолою засмолив.
(Солом'яний бичок)
Старенька бабуся у лісі жила,
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься?
Хто б відповів?
(Червона Шапочка)
На городі виростала,
Сили набирала,
Непомітно, дуже швидко,
Великою стала.
Став тут дід усіх гукати
Та красуню рвати.
А цю казку, діти, ви
Встигли відгадати?
(Ріпка)
Підробив він голосок,
Став малим співати.
Здогадалися вони:
Вовк — не наша мати.
(Вовк і семеро козенят)
Працювала я у хатці,
Танцювала у палаці.
Є така у мене звичка —
Десь губити черевички.
(Попелюшка)
Вигнав дід козу із хати —
Та й пішла вона блукати:
В зайця хатку відібрала.
Всі козу ту виганяли,
Рак козуню ущипнув,
Зайцю хатку повернув.
(Коза-дереза)
Сидить дівчина в корзині
На ведмежій дужій спині.
А чому ж вона сховалась,
До ведмедя не призналась?
(Маша і ведмідь)
Вовка зовсім не боявся
І ведмедю не дістався,
Але лисиці на зубок
Все ж потрапив...
(Колобок)
Ось ми і прибираємо 5 пелюстку.
( отримують слово-код С)
Синя пелюстка
Вчитель: Синя пелюстка принесла теж завдання…
Щоб бути гарними школярами потрібно виконувати правила учнів.
А ви їх знаєте?
Разом їз вами в «так» чи «ні».
Я вже питання задаю-
Готуйте відповідь свою.
Відповідай коли мастак,
Єдиним словом – «НІ» чи «ТАК».
.
Треба гарно вам читати? (Так)
Треба менших ображати? (Ні)
На перерві пострибати? (Ні)
А всі парти пописати? (Ні)
Друга треба виручати? (Так)
А треба слухати матусю? (Так)
Треба поважать бабусю? (Так)
У школі вибити шибки? (Ні)
Учительці робити все навпаки? (Ні)
Брудне взуття носити в школу? (Ні)
І книги кидати додолу? (Ні)
Завжди старших поважати! (Так)
І малюків не ображати ! (Так)
Прибираємо 6 пелюстку.
( отримують підказку - Р)
Фіолетова пелюстка
Вчитель:
Головне завдання – всім здоровим бути,
Мусиш сам подбати – і не вередуй.
Тож про танці як же нам забути?
Дух і волю, тіло рухами гартуй!
Фіолетова пелюстка “Танцювальна”.
Виконання танцю « Дружба» -5
Нарешті прибираємо7 пелюстку.
( отримують слово-код ШО)
( діти складають слово ПЕРШОКЛАСНИКИ)
Вчитель. . Але це ще не все .За законами нашої країни Знань кожен першокласник і його батьки спочатку повинні дати урочисту обіцянку, яку ви повинені тримати протягом 11 років.
Ви у школі вже прижились,
Правил добрих ви навчились,
І сердечно обіцяйте
Та за мною повторяйте.
Клятва першокласників.
"Клянусь" за мною повторяйте.
1: Перше правило - учитися дуже старанно і гарно - клянусь!
2: Друге правило - трудитися, батькам удома допомагати - клянусь!
3: Бути чесним і правдивим - третє правило у нас,
Бути другом незрадливим: клас - за тебе, Ти за клас - клянусь!
4: Мудре правило четверте - знай і друзям розкажи,
Наполегливо й уперто економ і бережи: Парту, книгу, кожну річ - клянусь!
5: П’яте правило - читати, малювати і співати,
гратися з товаришами і дружити з малюками - клянусь!
6: Шосте правило ти знай - старших себе поважай - клянусь!
Ще є один обов’язковий шкільний ритуал, без якого не можливе перетворення дітей у першокласники. Це – помазання крейдою. (мажуть дітям носики й щічки).
Вчитель:
Ось,дорогі друзі,і відбулася наша посвята в першокласники.
Вам присвоюється почесне звання «ПЕРШОКЛАСНИК».
Фон музики 2
( дарують посвідчення )
Для дітей
ідіть сміливо в веселковий світ!
Вам будувати майбутнє України.
Вже скоро- через одинадцять літ!
А поки що у школі виростайте,
Навчайтеся,здоровими ростіть.
Вершини наполегливо долайте
і дружно у сім’ї шкільній живіть!
Для батьків
Важко дітей своїх піднімати,
Багато що потрібно для цього знати.
Батькам я хочу побажати:
Дітям завжди у всьому допомагати,
У школу з ранку дитину зібрати,
Напуття добре вчасно сказати,
Розумну книжку разом прочитати,
А у вихідний не забути погуляти.
Щоб хвороб всіх уникати,
Треба ще дітей загартувати,
І на зборах побувать,
Вчителю допомагать.
А головне, без сумнівно,
Я бажаю вам терпіння!