Свято "Підсумки тижня іноземних мов у гімназії"

Про матеріал
Стало чудовою традицією проводити тижні іноземних мов у нашій гімназії Куліша. Протягом п'яти днів учні розгадують ребуси, загадки та пазли; знайомляться з цікавими фактами про Об'єднане Королівство та Німеччину. Учні 5-7 класів змагаються, виконуючи завдання гімназійних олімпіад з англійської та німецької мов. На нашому святі підведення підсумків тижня іноземних мов переможці отримують нагороди та переглядають художні номери. Дітям це дуже подобається.
Перегляд файлу

                         Свято нагородження

переможців гімназійних олімпіад з іноземних мов

 

Незнайко. Hello, dear friends!  Good morning! Бачите, як я вже вмію розмовляти англійською. Ось у мене зараз буде урок англійської, а навчати мене буде сама пані  English. Хоч я вважаю, що і так знаю англійську мову досить добре.

Мова. То хто це тут знає англійську мову досить добре?

Незнайко. Ну, я! А що? How do you do?  Where do you live? Kyiv is the capital of Ukraine. Please. Thank you. Head and shoulders….Та я стільки слів знаю!

Мова. Тоді розпочнімо наш урок негайно. What is your name?

Незнайко. Це я знаю! Хто таке не знає?! My name is Neznaiko.

Мова.  How do you do?  

Незнайко. ??? А можна повільніше? Що це ви таке запитали? Якесь надто довге запитання. Я так зразу і не второпав!

Мова. Я запитала: «Як справи?»

Незнайко. Ось! Бачите! Я ж казав, що англійська – це якась неправильна мова!  How do you do? Це ж стільки слів… Аж чотири… А спитали всього «Як справи?» Це ж слів удвічі більше. Виходить, що й голова у мене стане удвічі більшою, коли я вивчу всю цю англійську? Вибачайте, але я вважаю, що мій словниковий «напас» достатньо глибокий і мене вже можна зарахувати до досить просвічених людей. А англійська… Хіба це так важливо?

Мова. По-перше, словниковий запас, а не напас і ти хочеш стати  освіченим, а  не просвіченим, а по-друге, англійська – це важливо і про це знають всі діти. Хочеш пересвідчитись? Children, come in, please.

Незнайко. А це ще хто такі?

Мова. Це учні 6-Б класу. Вони вивчають англійську мову і добре знають, що вона дуже важлива. Do you know it, children?

1-й учень. Yes, we do. English is very important in our life.

2-й учень. It’s an international language.

1-й учень. A lot of people speak English.

Мова. А чому ви вивчаєте англійську мову? Why do you study English?

2-й учень. I want to go to England.

1-й учень. I like to travel to different countries.

2-й учень. I want to read English books.

1-й учень. As for me, I dream to have a good job.

Незнайко. Як можна вивчити всі ці дивні слова? Я тільки почую Good morning”, то мені так і хочеться кудись втекти… Англійська – це ж так важко і нудно!!! (Починає плакати.)

1-й учень. Незнайку, не плач, дорогенький!

Незнайко. Як же мені не плакати? Сльози самі так і ллються…

2-й учень. Ми дуже хочемо тебе розвеселити. Давай сьогодні влаштуємо справжнє свято англійської мови і ти побачиш, що це може бути весело і цікаво.

Незнайко. Гаразд, спробуйте!

Учитель. І справді, діти, давайте влаштуємо справжнє свято іноземних мов.

Учениця. Dear friends, you are welcome to the party of foreign languages “We enjoy speaking foreign languages”.

Учень. Дорогі друзі, ми запрошуємо вас на свято іноземних мов «Ми охоче розмовляємо іноземними мовами».

Учениця. It is the last day of the week of foreign languages today.

Учень. Сьогодні останній день тижня іноземних мов.

Учениця. Today we shall sum up the results of the Olympiad and the winners will be presented with diplomas.

Учень. Сьогодні ми підіб’ємо результати гімназійної олімпіади і переможці будуть нагороджені грамотами.

Учениця. All the gymnasia pupils are good and clever but today we shall greet the best ones.

Учень. Усі гімназисти хороші та розумні, але сьогодні ми вітатимемо найкращих. І я б почав наші привітання із старшокласників. Я думаю, що нам є з кого брати приклад. Do you agree, Ann  ?

Учениця. I agree with you,  Andriyku.

Учень. Учні 8х, 9х, 10х та 11х класів також брали участь у гімназійних олімпіадах з англійської та німецької мов.  Серед них є, звісно, й переможці. Слово для привітання надається  директору гімназії .

Учениця.The song  “It’s my life” is for you. The pupil of the 10th - A grade will sing it.

Учень. Пісня  «Це моє життя» звучить для всіх вас у виконанні учениці  10-А класу.

          (Звучить пісня «Це моє життя».)

Учениця. Dear friends, all of you have taken part in the Olympiad and this Deutsch poem by Heine “Lorelei” is for you. The pupil of  the 10th - A grade will recite it.

Учень. Дорогі друзі, всі учні 5х, 6х та 7х класів взяли участь в олімпіадах з англійської та німецької мов. І вірш німецькою мовою «Лореляй» у виконанні учениці 10-А класу звучить для вас.

           (Учениця декламує вірш «Лореляй».)

Учениця. А зараз наступає урочиста мить. Переходимо до нагородження переможців олімпіади. Нагороджуються учні, які зайняли 3-тє місце в олімпіадах з англійської та німецької мов. Налаштуйте свої рученята для оплесків і порадіймо за наших друзів. Слово для привітання надається  заступнику директора з виховної роботи .

Учень. Ми вас ще раз вітаємо дружніми оплесками. Прийміть у подарунок казку німецькою  мовою «Червона шапочка»,у виконанні учнів 5 класу.

                  (Учні інсценують казку «Червона шапочка».)

Учениця. А тепер привітаємо учнів, які зайняли 2-ге місце в олімпіаді. Слово для привітання надається заступнику директора з методичної роботи.

Учень. Ми за вас дуже раді. Прийміть у подарунок танок у виконанні учнів 10-А класу.

                  (Учні виконують танок.)

Учениця. А тепер настав час привітати наших «золотих» переможців, тобто тих дітей, які зайняли 1-ше місце в олімпіаді. Слово для привітання надається заступнику директора з навчально – виховної роботи.

Учень. Ми пишаємося вами і бажаємо досягти великих успіхів у вивченні іноземних мов, тому що англійці говорять:

Учениця. So many languages you know, so many times you are a man.

Учень. Що в перекладі означає – «Скільки мов ти знаєш, стільки разів ти людина».

Учениця. А подарунком для вас будуть пісні англійською мовою “Donna” та “My Bonnie” у виконанні учнів 6-А класу.

                 (Звучать пісні англійською мовою.)

Учень. Дорогі друзі, я думаю, ви всі зрозуміли, що вивчати іноземні мови дуже важливо. А для того, щоб ви ще в цьому переконалися, подивіться  міні-сценки у виконанні учнів 5 класу.

                 (Учні інсценують міні-сценки.)

Учениця. А учні 11-А класу підготували для вас сценку «Маша на екзамені».

                (Учні інсценують сценку англійською мовою.)

Учень. Тепер ви всі зрозуміли, що вивчати іноземні мови – дуже потрібно. Але, чи знаєте ви, що колись вивчали в навчальних закладах лише одну іноземну мову, здебільшого англійську. Інші мови почували себе скривдженими. До вашої уваги сценка «Суд над англійською мовою».

                 (Учні інсценують сценку.)

Учениця. Наша святкова зустріч підходить до кінця. Ми вам бажаємо нових злетів та досягнень. Тож учіться, беріть участь в олімпіадах, перемагайте! І пам’ятайте “It is never too late to learn”, що означає «Вчитися ніколи не пізно». До нових перемог! До нових зустрічей!

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
23 березня 2020
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку