Свято "Прощання з початковою школою"

Про матеріал


Свято «Прощання з початковою школою»

Представлений сценарій «Прощання з початковою школою» допоможе не тільки весело провести останнє свято у початковій школі, а й дасть можливість продемонструвати батькам творчі здібності дітей.


Перегляд файлу

 Прощання з початковою школою  

(Свято)

Ведучій: Вітаю Вас, дорогі гості! Сьогодні …

(Включається музика циганська мелодія.)

               - Що це?

        (Виходять цигані.  Під час танцю цигані запрошують ведучого та глядачів.)

Танець циган

Циганка: (русск. яз.) Ай, дорогой, позолоти ручку! Всю правду скажу, ничего не

                 утаю. (Ведучий дає монетку.)

                - Вижу веселье, музыку и танцы. Чувствую радость и смех. Весело у вас

                будет. Может, и нас пригласите? Какой же праздник без цыган?

Ведучій: Проходьте, будьте гостями. Сідайте, кому де зручно.

                Ви знаєте, друзі, гадалка сказала правду. Адже ви дійсно потрапили на

                свято. Але циганка сказала нам тільки про наше майбутнє, а про минуле ми

                самі розкажемо.

(Виходять учні)

1-ий уч. – Все почалось рівно чотири роки тому.

2-ий уч. – Ми вперше прийшли до школи.

 

Читання віршів

 


Давно-давно, тому чотири роки,

Коли осінні дні були,

Почули в школі гучні кроки:

То ми у перший клас прийшли.

 

Читати трошки ми вже вміли,

Писати ж зовсім не могли,

Батьки нас рахувати вчили, -

Такі маленькі ми були!

 

Ще довго літери вивчали

І по складах ледь-ледь пливли…

Колись на пальцях рахували,

І до мільйонів аж дійшли!


 

 


Перший клас, наш перший клас!

Скільки справ зустріло нас!

Треба фрукти рахувати,

По складах книжки читати.

 

А письмо – це справжні муки:

Від напруги ниють руки!

Вам би, пальчики-билинки,

В ляльки гратись, у машинки!

Та коли ж?! Весь час веди

Знаки, літери, склади!

 

В зошита задрались вуха,

ніби він уважно слуха.

Потім крейдою писали –

Форми білі-білі стали!

 


 


Другий клас. Пішла таблиця

Й почала нам часто снитись

Ми її вчимо-вчимо

На уроках «горимо»!

 

 

Різні дії як насіли –

Розібрати нема сили!

Додавання, віднімання –

Це ще мінімум старання.

А от множити, ділити –

Годі, браття, говорити!

 

Ось і третій рік ми в школі,

Цифри вирвались на волю.

Цифри вирівнялись строєм,

Як солдати перед боєм.


 

 


Скільки їх? Не полічиш!

 Стулиш рота і мовчиш.

А ще множити, ділити…

Мізки б тут не розгубити!

 

 

 

Ось в четвертий діти йдуть.

Грізно потяги гудуть.

Треба шлях порахувати,

Звідкись час і швидкість взяти.

 

 

Не задачі – просто мрія:

Розбереш тут, яка дія?!

Їздимо ми по планеті

Шляхом, морем, на ракет


 

Ведучій: Все це було дуже давно. І ось непомітно пролетіло чотири роки.

                Подивіться, на кого ми перетворилися.

Сучасний танець

 

Ведучій: А сьогодні, в останній день у початковій школі, ми запросили до нас у

                 гості своїх батьків. Ми пропонуємо Вам стати нашими однокласниками.

                 Уявіть, що Вам знов 10 років. Ми викликаємо Вас на дуель. Ви приймаєте

                наш виклик?

Відповідь батьків.

 

Ведучій: Тоді, починаймо!

 

(Вчитель проводить конкурси. Викликає учасників з кожної команди.)

Конкурси

 

  1. З закритими очима написати прізвище, ім’я, по-батькові.                (2 учасники)

(Два стола, два листка, два маркери, дві хустки.)

 

  1. Намалювати, що запам’ятав за дві секунди.

(Три картки з малюнками, по три листочки, два маркери, столи.)

 

  1. Хто швидше збере дитину до школи.

(Два стола, два портфеля, два піджака з вивернутими рукавами, шапка, шарф.)

Необхідно зібрати дитину до школи: одягнути шапку, шарф, одягнути піджак, надіти ранець на спину й крикнути «Готово!»

 

  1. Використовуючи букви, що є на наборному полотні, скласти на столі по три іменники, вжитих в називному відмінку однини.

    Хто швидше. Хто більше використає букв.

(Два стола, набірне полотно з буквами.)

 

  1. «Іграшка по колу»

    Велика команда стає в коло. Під музику передається іграшка. Коли музика зупиняється, гравець, який тримає іграшку, залишає коло. Останній – переможець.

(Іграшка)

 

Виносять падишаха.

Ведучій: Здається, знов гості.

 

Падишах: Слух о вашем празднике дошёл и до нас. Мы решили подарить вам

                  огромную радость лицезреть нашу особу. У нас есть чудесный подарок.

 

Танець східних красунь

 

Ведучій: Запрошуємо Вас, дорогі гості, до нас на свято. Пропонуємо пограти з нами.

 

Конкурси

 

  1.               Составить рассказ (русск. яз.). Каждый участник за один раз может сказать только одно слово. Остальные продолжают так, чтобы вышел рассказ. Первое слово «однажды». (Восточные красавицы против команды взрослых).

 

  1. «Сам не скажу»                                                                           (по три учасники)

Учасники стають в коло. Вчитель задає прості питання, дивлячись на когось із гравців. Той, на кого дивляться, повинен мовчати. Відповідати повинен той, що стоїть справа. Хто відповів не в свою чергу або пропустив відповідь, виходить з гри.

 

  1. «Кіт Базиліо»

 

  • Чим відрізнявся кіт Базиліо від всіх інших котів?
  • Що він завжди носив з собою?
  • Для чого йому палиця?

Учаснику конкурсу зав’язують очі. На стілець кладуть по черзі різні речі. За допомогою палиці треба зрозуміти, яка це річ.

 

  1. Скласти слово.

Команди розбирають букви на столі, думають, яке слово з них можна скласти. Розподіляють місця й стають так, щоб глядачі могли прочитати це слово.

Попереду канікули

 

  • А зараз пригадаємо, як ми вчились у школі.

 

Пісня «Вчать у школі»

(на новий лад)

  • Ось такому нас навчили у школі. Спробуємо скористатись своїми знаннями, щоб виконати наступні завдання.

 

Конкурси

 

  1. «Сім - сім»                         (по три учасники з команд)

Учасники команд стають через одного. Називаються числа від 1 до 77. Замість чисел, що мають в назві числівник сім та тих, які діляться на сім, треба говорити «сім - сім». (Хто помиляється, - виходить з гри).

 

  1. «Розумники й розумниці»

З математикою все зрозуміло.

Перевіримо, як ви орієнтуєтесь в інших областях знань.

 

Питання конкурсу

  • Скільки хвилин необхідно варити яйце, зварене круто? (Жодної)
  • В яке відро не можна налити води? (У повне)
  • Чи може лелека назвати себе птахом? (Ні, не може розмовляти.)
  • Маю батька й мати, але я їм не син. Хто я? (Дочка)
  • - А скільки ти, бабо, піймала горобців?
  • Оце, синку, тільки цього впіймаю, то ще залишиться дев’ять, щоб було десять. (Жодного не впіймала)
  • Від чого в качки ноги червоні? (Від коліна)
  • Під яким кущем під час зливи сидить заєць? (Під мокрим)
  • Який птах несе найбільші яйця? (Страус – до 1,5 кг)
  • У якого птаха пташенята з’являються взимку? (Шишкарі)
  • Який птах найвище літає? (орел)
  • Яким ключем не можна відімкнути двері? (Журавлиним)
  • Якого каменя не знайдеш у морі? (Сухого)
  • Назва пекучої трави. (Кропива)
  • З якого посуду не їдять? (З порожнього)
  • Скільки очей у восьминога? (Два)
  • Яка жінка не заглядає у дзеркало? (Сліпа)
  • Що посеред Києва стоїть? (Літера  є)
  • Як називається розмова двох людей? (Діалог)
  • Як пливе катер, якщо до його швидкості додається швидкість річки? (За течією)
  • Народилась у воді, а живе на землі. (Жаба)

Розваги

Голови попрацювали, а тепер розважимось.

  1. Хто швидше.

Посередині зали стоять два стільці спинками один до одного. На стільцях висять піджаки з вивернутими рукавами, лежить по квітці. Під стільцями один довгий канат.

Завдання:

  • Вивернути рукава.
  • Вдягти піджак й застібнутись.
  • Віднести й подарувати комусь квітку.
  • Сісти на стілець й витягти у свій бік канат.
  1. «Вусатий нянь»

Гра для дорослих. Один нянька, інший – лялька.

Хто швидше загорне свою ляльку у … туалетний папір.

  1. До рук дайте віника.

Команда. У кожної повітряна кулька та віник. Хто швидше донесе до фінішу.

  1. Збери малюнок. Шість учасників з кожної команди. Треба зібрати малюнок з шести частин й показати іншим.

Підсумки

Прощальна пісня

Нагороди. Табеля. Солодкий стіл. Дискотека.

doc
Додано
26 липня 2018
Переглядів
581
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку