Свято, проведено в 1-В класі як підсумок навчання в 1 класі. Підбито підсумки і отримані результати відображені у святі. Презентація роботи класу за повністю навчальний рік.
1
|
2017 |
|
ОЗЕРНЕНСЬКА ГІМНАЗІЯ
ВЧ. ЯЦЕНКО Т. В.
|
[СВЯТО БУКВАРЯ |
в 1 – В класі |
Сценарій проведення свята «Прощавай, букварику»
Автор: вчитель : Яценко Тетяна Василівна;
Навчальний заклад: Озерненська гімназія
Адреса: смт.Озерне , Житомирського району.
Мета: узагальнити вивчений матеріал,
вчити дітей виразно декламувати вірші,
формувати інтерес до читання,
удосконалювати навички виразного читання , культури спілкування,
розвивати акторські здібності, уяву, вміння фантазувати, творчі літературні здібності учнів,зв’язне мовлення , мислення,
виховувати любов до книги , дружні стосунки, родинні почуття.
1.Увага !Увага !Увага !Слухайте наказ короля книжкового світу!
2.Його величність – Букварзапрошуєвсіх на БАЛ на честь своєї донечки принцеси Абетки і учнів 1-В класу !
Музика для виходу першокласників
ДЕФІЛЕ ПЕРШОКЛАСНИКІВ
В класі кожен УЧЕНЬ знає:Добру вдачу Маша має
Працьовита і привітна, Наче пташечка досвітня,
До зали запрошуємо Нашу красуню Машу
Все зробить старанно вміють . Уроки вивчать неодмінно.
Дуже люблять рахувати. Мабуть, мріють фінансистами стати
До зали запрошуємо Аню та Дашу
Вони досягненням радіють. У карате все добре вміють.
І ми зустрічаємо Нікіту та Сашу .
Для них віршів багато не буває, Вони завжди їх добавочки прохають.
До зали запрошуємо Вдадислава і Сашу Гуліна
Наша Мілена – наче картинка: Очі блищать, мов ті намистинки.
До зали запрошуємо____Муравську Мілену
Як щось невдається, вона не здається, Азнову і знову до діла береться.
Влада унас– дитина старанна, І ввічлива, й чемна, і дуже слухняна.
До зали запрошуємо_______Семенчук Владу
Справжній талант є поміж нас. Малюєцядівчинка– ну просто клас!
До зали запрошуємо Ангеліну
Для рідних вона– найбільша втіха. Розумна, гарна, вміру тиха.
До зали запрошуємо Катю Ложкіну.
Трудиться вона в нас, як мурашка, Хоч буває часом дуже важко.
До зали запрошуємо Віку Попович
Щоце? Що це за дитина? Він неначе та пружина.
У футбола гарно грає.У гімнастиці вже перемоги має.
Словом, він у нас спортсмен. Не Ілля, а супермен.
Ми зустрічаємо Чечеля Іллю
Цей хлопчик добрий і надійний, В міру спокійний та енергійний.
До зали запрошуємо _Єгора.
Хороший син, люблячий внук, - Дідусю завжди допомагає і мені завжди про це розповідає.
До зали запрошуємо ___Назара Сидоренка
Хлопчик охайний і дуже приємний. Хвалитись він не стане сам, А мовчки руку подасть вам.
До зали запрошуємо_____Захара Кісіленка
І м’яча він поганяє. Й на природі погуляє.
Дуже гарно вам всміхнеться і за справу знов візьметься.
До зали запрошуємо нашого Романа. .
Є у нас аж 2 Максими. Вони у нас дуже активні,спритні, рухливі,і трохи спортивні..
Запрошуємо двох Максимів.
Вчитель: ми не говоримо ти , ми не говоримо я
Всі: Ми ДРУЖНИЙ клас –ми одна сім’я
Пісня ПЕРШИЙ ДЗВОНИК ( всі сідають. Залишається Скиба Максим і ГУЛІн С.)
1.Ділі-ділі , дзень-дзень ! Любі гості ,добрий день !
2.Ділі-ділі ! Наш наказ – не спізнитись - свято в нас!
Вибігає Маша і Мілена
Маша : Що це нині є за свято, Що людей тут так багато?
Мілена - Ти не знаєш? Мусиш знати: Ми прийшли тут святкувати
Тато, мама, ти і я – Гарне свято Букваря.
Всі сідають. Діти виходять по одному.
1. Ми Букварик почали Восени вивчати.
А тепер вже ВСІ МИ Вміємо читати
2. Літера перша і перше слово,
З книгою перша серйозна розмова.
3. Перша сторінка, наступна сторінка,
Успіхи перші, і перші сльозинки.
4. А як важкобуло нам палички писати.
Ставити їх по порядку, Мов щоранку на зарядку.
5. Ох за них нам попадало, Бо ставали як попало.
6. Не вірили ні вчителька, ні мама,
Як важко було ставити їх прямо.
7. Такі муки ми терпіли Доки склад числа той вчили.
Зате тепер усі ми Обчислюємо на високий рівень.
8. Ой було мороки з нами вчительці багато.
Як слова ми за хвилину вчилися читати.
9. Згадайте, люба вчителько,Матусі, татусі,
Як «бекали » і «мекали спочатку ми усі.
10. А нині любо слухати,Як добре ми читаємо.
Подякуєм Букварику і разом попрощаємось.
Пєчкін: Це 1 – В клас? А чи у вас сьогодні свято? Тодіотримайте листа. А якщо дозволите, то і я побуду у вас на святі.
Мілена читає листа:
«Дорогі мої друзі, я в полоні. Мене викрала циганка. Я зможу повернутися, якщови пройдете всі ії випробування. Ваш Букварик.»
Вчитель: Щоб врятувати Букварика, треба попрацювати.
Лунає музика , заходить Циганка
Циганка: А ви хто такі?
Учні :Ми першокласники.
Циганка: Давайте я погадаю вам, які оцінки будуть у вас в 2 класі.
Вчитель: Не треба нам гадати. Ми і без тебе знаємо, що у нас будутьгарні оцінки. Краще скажи,яке завдання нам треба виконати щоб ти повернуланам Букварика.
Циганка: Якого Букварика?.Краще в карти зі мною пограйте.
Учень: , а хіба дітям можна в карти грати?
Вчителька: Звісно – це не дитяча гра, але ж треба виручати Букварика, то ж доведеться спробувати. А якщо буде важко, то гості нам допоможуть.
(Циганка дістає з рукавів карти з прикладами і показує дітям. Діти відповідають).
Циганка: вгадали.
Вчитель: А ми не гадаємо, ми так усе знаємо. Віддавай Букварика.
Циганка: Гаразд не плачте. Якщо ви правильно будете відповідати, то станете моїми друзямиі я поверну вашу книжку. Відповідайте: -так або – ні!
- Треба гарно вам читати?
- Треба менших ображати?
- На перервах верещати?
- Парти всі розмалювати?
- Друзів треба виручати?
- Треба слухати матусю?
- Тоді дратуйте хоч бабусю!
- У класі вибийте шибки!
- Вчительці робіть все навпаки!
- Чи хочетедрузями моїми стати?
- Та я ж вас краще вчительки буду навчати!
Тоді зустрічайте свого букварика. З такими розумненькими і добренькими я й сама не хочу дружити.
Заходить Букварик під мелодію , а діти тим часом одягають корони.
Букварик:
Я мандрую по країнах, я з абеткою дружу
І малечу як зустріну грамоті одразу вчу.
Я навчив вас читати й писати Слово «бабуся» і слово «тато».
Я залишаю навіки з вами Слово « Батьківщина » зі словом «мама».
Зі словом «пам'ять» — слово «солдат»,
Слово «цвітіння» — зі словом «сад».
Хай не зринає у ваших снах підле й потворне слово «війна».
Хай поведе від мого порога вас таємниче слово «дорога».
Хай вам щастить на шляху широкім, любі дівчата мої ясноокі.
Вмійте боротися з лихом завзято , непосидючі мої хлоп'ята.
Хай підростає наш 1 клас, А я залишаю вас.
(Звертається до читанки).
Читанко добра, прийми естафету, Веди школярів по дорогах планети.
Хай не погасне бажання малят творити добро на планеті Земля.
(ВиходитьЧитанка)
Читанка: Я ваша перша читанка - Красива в мене свитонька.
Цікаві сторінки, є вірші і казки. Покажу вам сто земель
І космічний корабель . Даруватиму щодня І забави, і знання .
Всі літери прочитані, Усіх їх – 33 - а вам знайомі букви ці?
Діти: ТАК
Вчитель - А ДЕ ЖИВУТЬ НАШІ БУКВИ?
Назар. І великі і малі вони живуть у Букварі.
За морями, за горами,
Кажуть, є така земляІ з усякими дивами,
І це царство БУКВАРЯ.
Вчитель : Всі букви знаємо, диктанти пишемо та тексти читаємо.
Давайте перевіримо чи все ми добре вміємо?
Давайте складемо слово ШКОЛА –виходьте букви з кола.
А друге слово УКРАЇНА – його складете неодмінно.
І НЕОБХІДНЕ НАМ ЯК ХЛІБ – ТАКЕ БАЖАНЕ СЛОВО - МИР
Ви , молодці, чудові діти
За вас ми можемо радіти
Ви знаєте вже стільки слів, а хто вас цьому щодня вчив?
Всі: ЦЕ НАШ БУКВАР , ЯКИЙ ЩОДНЯ вчив добувати нас ЗНАННЯ.
Подаруємо нашому букварику пісеньку.
Пісня « мій Букварик»
Читанка (До Букваря):
Букварику, мій братику, Розумна голова,
Твої веселі літери Складуть мої слова.
А ти спочинь до вересня, Чи просто – погуляй.
Букварику, мій братику: Спасибі! Прощавай!
Рідна мова:Як найчарівнішаколискова
Плекає вас з дитинства рідна мова.
То піснею злине, то гарною казкою,
То словом хорошим, то доброю ласкою.
Під мамине слово ви виросли дітки.
Шануйте, друзі, цю гарну книжку.
Я в другий клас прийду до вас.
Математика: Один, два, три, чотири, п’ять!Вміють діти рахувать. Дуже точна я наука
І мене всі люди вчать. Я потрібна всім – це знайте, Математику вивчайте!
Я теж працювала з першокласниками і хочу побачити, чи всі учні запам'ятали мої уроки. А цифри знаєте?
Діти: ТАК
1.Нуль без інших цифр – нічого, Дірка з бублика смачного.
Пам’ятатьпотрібно: Він на «О» подібний.
2. Ось один чи одиниця, І тонка, й пряма, як спиця.
3.. А оце ось цифра 2. В неї кругла голова,
Довгий хвіст, зігнута шийка. Ось така, як бачиш, двійка.
4. Ось і третя цифра — 3. Трійка- третя із значків, Складена із двох гачків.
5. Ось четвірка жартівлива Вигинає лікоть вліво.
6. Потім вийшла погулять На папері цифра «5». Руку вправо простягнула, Ніжку бубликом зігнула
7. Цифра «6» немов замок, Знизу круг, вгорі гачок.
8. Цифра «7», як кочерга, В неї бач одна нога.
9. В цифри «8» два кільця, Без початку і кінця.
10. Цифра «9» чи «дев'ятка», Наче в цирку акробатка. Сторчма як перевернеться, Зразу ж в шістку обернеться.
Математика. Так, добре ,Цифри вивчили. А які ви задачі розв'язували на уроках?
Математика. Було у нас 4 апельсини. Три ми Юлі дамо. Скільки лишилося?
Учень. Ми їй краще тільки одного дамо, бо в неї алергія буде.
Математика. Так, так, Букварю. Я теж вважаю, що початкову грамоту наші учні засвоїли добре. МОЛОДЦІ
Виходять четвертокласники.Привітання від 4-го класу.
1. Ми навчаємось у школі вже чотири роки.
Тому шкільні будні нам звичні й знайомі ,
А СКІЛЬКИ бувало, і ми потрапляли у різні історії.
І щоб з вами такого не сталося , ми вам дамо кілька порад.
2. Щоб не дивитись похмуро і скоса, Ніколи не вчіться писати носом!
3. Щоб не гнітили вас горе і біди До кінця з’їдайте сніданки й обіди.
4. Хоч і буде в навчанні важко – Але дванадцятки цвістимуть в журналі як ромашки.
Першокласники: ДЯКУЄМО
1.Обіцяєм не лінитись Тільки на 12 вчитись.
Рано з сонечком вставати, Щоб у школу не проспати.
2. Книги й зошити любити, Тільки Берегти, не бити.
Акуратними завжди бути і Щоб нічого не забути.
3. На уроках не жувати, Не дрімати і не спати.
І домашні всі завдання На дванадцять готувати.
1. Будем вчитись ми сумлінно І поводитись відмінно,
Щоб батьки могли радіти, Що в них такі гарні діти.
2.Матусю рідненька, найкраща, єдина,
Щоб ти не хилилась ніколи в журбі,
І сонце, і зорі, і даль журавлину Твої діти дарують тобі.
Вчитель : Подарунки виготовлені своїми руками – найдорожчі для душі.
Вручають подарунки
Вчитель: А тепер дітки хочуть вас трішки розвеселити.
Г У М О Р Е С К И
ВІД ІМЕНІ КОЛОБКА ПРИВІТАННЯ І ВІКТОРИНА
ВідгадайТе казку»
- «А мишка бігла, хвостиком зачепила, яєчко покотилося, впало та й
розбилося.» (Курочка Ряба)
- «Уліз ведмідь – семеро стало їх…» (« Рукавичка»)
- «Пригощайся , Журавлику, пригощайся, лебедику…»(Лисичка та
Журавель)
- «Котику-братику, несе мене Лиска по каменю-мосту на своєму хвосту,
Порятуй мене!» (Казка про Котика і Півника)
- Взяла баба діда за сорочку, дочка бабу за торочку…»(Ріпка)
- «Я не пила, я й не їла: тільки бігла через місточок та вхопила кленовий
листочок, бігла через гребельку та вхопила водиці крапельку…»(Коза -
дереза)
Пісня МОЇ КАЗКИ
Виходить НА ПЕРЕД Саша Гулін, Даша і Влада із свічками в руках
1. Благослови нас, добрий Боже,
Благослови, пречистаМати,
Хай ваша ласка нам поможе
Знанняміцні й надалі здобувати
2. Хай у нашімжиттізавжди буде весна І ніколи вона не старіє.
3. Хай дорога у нас буде чиста, яснаІ задумані збудуться мрії.
Пісня МИ МАЛЕНЬКИМИ БУЛИ
Танець з букварем
Вчитель. - От і гарно, от і чудово! А тепер урочиста мить нагород від КОЛОБКА
Нагородження першокласників
Вчитель: Закінчується нелегкий перший рік навчання. І сьогоднішнє свято – це перша сходинка у шкільному житті, яку учні подолали власною працею .
Давайте оплесками привітаємо наших медалістів.
Я вітаю учнів, батьків, і гостей зі святом Букваря,
1