28 травня о 15:00Вебінар: StartUp в освіті – шлях до мрії

Свято «Світ наших захоплень»

Про матеріал
Мета. Виявляти та розвивати творчі здібності та дарування учнів, пізнавальні інтереси, розширювати кругозір, збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення, комунікативну компетентність, викликати почуття любові та бережного ставлення до природи, сприяти згуртуванню учнівського колективу, зміцненню зв’язків сім’ї та школи.
Перегляд файлу

                       Свято «Світ наших захоплень»

Мета. Виявляти та розвивати творчі здібності та дарування учнів, пізнавальні інтереси, розширювати кругозір, збагачувати словниковий запас, розвивати мовлення, комунікативну компетентність, викликати почуття любові та  бережного ставлення до природи, сприяти згуртуванню учнівського колективу, зміцненню зв’язків сім’ї та школи.

Обладнання: різнокольорові кульки, фото веселки, назви сторінок журналу, виставки робіт.

Підготовка: вибір учнями, разом з вихователем та батьками, сторінки  журналу, на якій найкраще розкрилися б їхні здібності та дарування (за  місяць  до проведення свята),прикрашення учнями та батьками залу в переддень свята кульками, прикріплення малюнка веселки та назви сторінок, записаних на різнокольоровому папері (відповідно до кольорів веселки), підготовка  виставок картин та виробів.

Хід свята

Вихователь: Доброго дня, дорогі друзі! Раді вітати вас у цьому залі.

Чи любите ви читати журнали? Які ?

(Вихователь звертається окремо до дітей, батьків, бабусь, дідусів)

Звичайно, кожен обирає журнал на свій смак.

Діти полюбляють журнали із захоплюючими історіями, кросвордами, гарними ілюстраціями. Мами та татусі надають перевагу журналам про цікаві екзотичні місця планети, журналам мод та облаштування сучасного житла. А бабусі та дідусі цікавляться народними рецептами та ... дитячими журналами для своїх дорогих онуків.

Та ви всі уявляєте журнал, виготовлений з гарного паперу, з чудовою обкладинкою та яскравими малюнками.

А сьогодні ми будемо гортати сторінки усного журналу.

Шановні батьки, хто з вас пам’ятає назву нашого журналу?

Чи знаєте, що означає це слово?

Учень:   Веселка – явище природи, коли сонячне проміння світить крізь дощ. Дощові краплини розкладають світло на різні кольори. Кольори веселки розташовані завжди в тому самому порядку. Якщо дивитися з землі, то веселка нагадує півколо, а з літака вона здається колом. Кольори веселки: червоний, жовтогарячий. жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий.

- А хто з вас знає, як у Біблії розповідається про виникнення веселки?

Учень: Після великого потопу, який тривав 40 днів і 40 ночей, Бог пообіцяв, що більше ніколи не буде нищити землю у такий спосіб. І на згадку про обіцянку Він подарував людям веселку.

 - А тепер спробуємо підібрати споріднені слова до слова веселка (веселий, веселитись, весело). Надіюсь, що перегляд журналу буде таким же.

 Як кольорів у веселки, так і сторінок у нашому журналі буде 7:

  1. Літературна.
  2. Умілі ручки.
  3. Вернісаж (картинна галерея)
  4. Танцювально-спортивна.
  5. Гумористична.
  6. Театральна.
  7. Святкова

Всі сторінки об’єднані однією темою, яку ми намагатимемося розкрити, а саме: «Світ наших захоплень».

У кожного журналу є обкладинка. Сьогодні на обкладинці першого номеру журналу «Веселка» буде дружний колектив 3-Б класу

(Діти  виконують пісеньку «Ми третьокласники» )

Сторінка 1.      Літературна.

Вихователь: Наш дружний колектив надзвичайно полюбляє читати. У нас навіть є рекордсмени. (Вихователь називає прізвища учнів) Давайте їм поаплодуємо. Молодці! Але ми читаємо не тільки читаємо художню літературу, ще й чудово декламуємо вірші...

У цьому ви зараз всі переконаєтесь (5-6 учнів класу, які за бажанням обрали дану сторінку, читають напам’ять вірші).

- Давайте ще раз дружно поаплодуємо нашим учасникам, які так гарно представили цю сторінку.

Сторінка 2.    Умілі ручки.

Вихователь:  Наші ручки уміють робити багато корисних та гарних виробів. А коли ще додамо трішки фантазії – виріб на славу.

Сьогодні наші умілі ручки вас приємно здивують.

Діти підготували вироби з пластиліну, тканини, паперу (паперопластику, квілінг), вироби з ниток та  представили свої роботи.

Вихователь бере інтерв’ю:

  • Чому захопився саме цією технікою?
  • Де займаєшся (самостійно вдома чи на гуртку)?
  • Чи захопив цією справою своїх братиків, сестричок, батьків? Може навпаки?

Сторінка 3.     Вернісаж (картинна галерея)

Вихователь: Здібності до малювання – великий дар. Якщо їх розвивати та вдосконалювати, то можна відкривати власну виставку картин. Сьогодні свої роботи представлять… До речі наші юні художники займаються у художній студії.

Вихователь бере інтерв’ю:

  • З якого віку став малювати?
  • Як звати вчителя у художній школі, який навчає малюванню?
  • Чим любиш малювати найбільше: кольоровими олівцями, вугіллям, аквареллю чи гуашшю?
  • Що саме полюбляєш малювати: пейзажі, натюрморти, портрети?
  • Що порадиш тим, хто хоче навчитись красиво малювати?

 Давайте дружними оплесками подякуємо нашим учасникам.

Сторінка 4.       Танцювально-спортивна.

Вихователь: Народне прислів’я вчить: «Бережи одяг поки новий, а здоровя поки молодий». Учні зміцнюють своє здоровя, вчаться бути витривалими та стрункими на уроках фізичної культури, у спортивних секціях та заняттях хореографії. Сьогодні дівчатка  продемонструють танцювальну композицію «Дівчина-весна», а хлопчики покажуть спортивно-танцювальну композицію «А вам слабо?» (віджимаються від підлоги, набивають м’яч, стоять на голові)

(Учні демонструють вміння).

Діти чудово представляли вміння. 

Сторінка 5.  Театральна.

Вихователь:  З давніх давен людям хотілося зобразити сценки з життя, що вони і робили. Так у давніх греків виникли театри. Учні нашого класу вирішили спробувати себе у ролі письменників та артистів. Так у нас виникла п’єса «Квіти до маминого свята», яку представляємо до вашої уваги.

(Виступ учнів)

Що ж, дебют чудовий! Впевнена, що у ваших оселях з’явиться багато живих квітів у горщиках, а подвір’я прикрашатимуть цілі алеї з квітів.

  Давайте ще раз поаплодуємо нашим артистам.

Наша сторінка «Театральна» плавно переходить у «Гумористичну»

Сторінка 6.   Гумористична.

Вихователь: Кажуть, сміх – це здоров’я, профілактика захворювань. У шкільному житті смішних історій вистачає, тому смійтеся на здоров'я. Нещодавно ми знайомились з творчістю дитячого поета Грицька Бойка, вірші якого надзвичайно полюбились учням 3-Б класу.

(Діти  читають гуморески)

Сторінка 7.

Святкова.

Вихователь: На черзі остання сторінка нашого журналу «Веселка». Називається вона «Святкова», адже через декілька днів ми святкуватимемо 8 Березня. Діти підготували своїм мамам, бабусям, тітонькам, сестричкам чудові квіти з паперу (тюльпани) та хочуть вас , дорогі матусі, бабусеньки, тітоньки, сестрички привітати. (Діти дарують квіти, цілують дорогих людей). В честь такого свята ми зробимо «салют». У цьому нам допоможуть члени родини. (Діти беруть маму чи члена родини та утворюють  дві команди. Вчитель роздає попередньо надуті кульки всім учасникам конкурсу)

 Умови конкурсу: потрібно добігти до стільця та сісти на кульку, щоб вона лопнула. Конкурс жвавий та веселий.

Підсумок зустрічі

Інтерв’ю :

- Чи сподобався вам журнал?

- Яка сторінка запам’яталась  найбільше?

- На якій ще сторінці хотіли б бачити свою дитину? Що плануєте для цього зробити?

- Ваші побажання редакційній колегії нашого класу.

Удачі вам, шановні родини! До нових зустрічей!

 

docx
Додано
15 березня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку