«Кольорове дитинство»
Сценарій випускного свята .
Мета:
сформувати в дітей уявлення про наступний етап їхнього життя - вступ до школи;
виховувати в малят почуття любові та вдячності до дитячого садка та всіх його працівників;
удосконалювати творчі вміння вихованців.
забезпечення стабільного позитивного фону, показ дитині різноманітних емоцій та відчуттів;
закріпити і ствердити сформовані морально-етичні переконання, цінісні орієнтири та установки дитини;
підвищити рівень самосвідомості, самозначущості дитини завдяки реалізації виконавських та імпровізаційно-творчих її здібностей і позитивної оцінки її діяльності;
розширити обізнаність дитини про явища дійсності;
розвивати вміння дітей гратися в колективі , закріплювати знання дітей про свята у різні пори року
формувати вміння відтворювати дії ,які належать тому чи іншому персонажу, професії , сформувати знання та запас дій методом проведення попередньої роботи з дітьми;
залучати дітей до активних дій у грі , які сприяють відпрацюванню навичок спілкування;
формувати вміння розподіляти ролі та діяти згідно них;
розвивати у дітей почуття вдячності за працю дорослих,бажання надати посильну допомогу;розвивати вміння застосовувати отриманні знання в колективній , творчій грі;
розвивати дитячу фантазію та уяву, навчати діяти з різними предметами, знати їх назву та призначення;
виховувати самостійність, активність , вміння допомагати один одному , товариські стосунки.
1
«Кольорове дитинство»
Сценарій випускного свята .
Мета:
сформувати в дітей уявлення про наступний етап їхнього життя - вступ до школи;
виховувати в малят почуття любові та вдячності до дитячого садка та всіх його працівників;
удосконалювати творчі вміння вихованців.
tr1 Звучать фанфари . На центр виходять ведучі.
Промінчик сонця зазирнув
У вікна нашого садочка.
Сьогодні новий день зустрів
Маленьких доньок і синочків .
Та наших любих й дорогих
Назвати важко малюками ,
Й сьогодні їх ми назвемо
Поважно так – випускниками.
( до батьків):
А пам’ятаєте , маленькі
Вас рученятка обіймали ,
Коли в садочок кожен ранок
Своїх ви діток відпускали ?
А нині вони – юні леді
Й такі поважні джентльмени –
На бал святковий завітали ….
Стрічайте – принци й королеви!
tr2 Виходять випускники. Композиція « Ми - щасливі діти».
Випускник : 7 гр.
Сьогодні ми в останнє
Зійшлись на цім майдані
Прощатися з садочком
Настав для всіх нас час.
Але лиш трішки сумно ,
Не слід нам забувати ,
Що вже чудова школа
Чекатиме на нас.
Наш любий , милий дитсадок!
В нім завжди затишно й красиво .
Спасибі всім за те , що тут
Були дитинства дні щасливі!
tr3 Пісня «Гімн дитячого садка». Сідають на місця
Випускники по черзі
Наші хлопці й дівчатка
Вміють всі фантазувати
Й часом мріють хоч на мить
Феями чи королями стати .
Ведуча:
Їм дамо таку можливість
І відправимо у казку.
Хлопчики , ваш перший вихід .
Гучні оплески , будь ласка!
tr4 Звучать фанфари
tr5 Під музику на центр виходять хлопчики. Роблять перешикування,потім хлопчики стають колоною по двоє , утворюючи « коридор». При цьому вони тримають один одного за руку , руки підняті вгору.
До музичної зали заходить Принцеса, проходячи коридором хлопчиків сідає на трон( хлопчики сідають на місця)
Принцеса:
Нудно мені й нецікаво ,
Як мені усе набридло !
Хочу гратись , веселитись ,
Чому іграшок не видно ?
Ну ж бо , в піжмурки пограймо !
А як ні - всіх покараю.
Один , два , три , ну , я чекаю!
ведуча :
Принцесо наша , капризуля ,
Сьогодні трішки не те свято .
Поглянь , це вже дорослі діти –
Їм час до школи вирушати .
Принцеса :
До школи ?! Фе , як не цікаво !
І що робити мені з вами ?
Вед.:
Час і тобі за розум взятись –
Дивись , яка ти вже доросла .
Вже треба за науку братись ,
І це , між іншим , досить просто.
Принцеса :
Тоді у мене є умова :
Піду я лиш тоді до школи ,
Коли ви стежку прокладете
Й по ній до школи поведете .
І стежка , що вестиме в школу ,
Повинна бути веселкова !
Завдання справді нелегке ,
Проте цікавеньке яке !
Тож вирушайте на пошуки веселкової стежинки!
Принцеса всміхається , радіючи власній винахідливості , потирає ручки і йде із зали .
ведуча : Діти , оце й вигадала Принцеса. І де нам узяти ту веселкову стежинку? Утім , спочатку треба пригадати , які саме кольори має веселка. А допоможе нам у цьому наша чарівна Фея музики.
tr6 Звучить музика заходить Фея Музики.
Фея Музики : Здрастуйте друзі , здрастуйте гості !
Я – Фея Музики , допомогти вам хочу .
Над моїм краєм , над моїм містом
Пісня лунає голосом чистим .
Пісня злітає у світ широкий
Веселка грає на семи нотах.
Червоний колір має перша нотка . Як вона зветься?(до)
Оранжевий має друга нотка. Як її ім’я?(ре)
Жовтий колір має сонячна нотка (Мі)
Середня нотка вдягнула зелений колір . Яка це нотка ? (фа)
Блакитний колір полюбила нотка ?(Соль)
Синій колір волошок подобається нотці(Ля)
А фіолетовий полюбляє нотка (Сі)
Гарна пісенька склалась на цих нотках, і ми її проспіваємо всім
tr7 Пісня «Дитинство моє веселкове».
Фея Музики: Наші діти легко впоралися із завданням і згадали всі веселкові кольори . За це вони отримають подарунок – перший колір веселки. А саме – червоний.
tr4 Фея Музики дарує випускникам відріз червоної тканини
Фея Музики: вдачі вам у пошуку наступних кольорів!
tr8 Звучить музика . До зали заходить фокусник.
Фокусник
Добрий день усім вам , діти?
Ви мене впізнали ?
Хочу я на цьому святі
Бути разом з вами .
Час нам трішки всім пограти
І гостей порозважати.
tr9 Гра « Передай м’яча».
Випукники шикують в дві колони , утворюючи дві команди. Клоун кожній команді дає м’яч середнього розміру, який випускники під музику передають одне одному над головою аж у самісінький кінець колони. Коли останній гравець в колоні отримує м’яч , він має перебігти з ним наперед і продовжити естафету. Гра триматиме , доки перший гравець знову не повернеться на початок колони на своє місце.
Фок.: О, ви такі всі спритні ! Помітно , що в дитсадочку любили фізкультуру. І за це я подарую вам чарівний колір веселки , а саме –помаранчовий. Тримайте!
tr4 Фокусник дарує відріз тканини випускникам поморанчового кольору.
Випускник :
Дякуємо тобі , любий Фокуснику,
Ти нам дуже допоміг .
Та де ще кольори шукати…
Підказати б ти не міг?
Фокусник: Що ж , тоді часу не гаймо –
У подорож всі вирушаймо !
Сідаймо в потяг наш чарівний
Й берімо курс всі до країни
Сонця жовтого , осяйного –
До Африці незвичайної !
tr10 Звучить аудіозапис пісні « Чух-чух-чух» - випускники імітують під музику рух потяга , « їдуть» по колу , потім зупиняються і «виходять» із потяга.
Вед,.: Справді , скрізь тут жовтий колір ,
Звірі дивні , чарівні .
Але що це , подивиться ,
Хто це йде на голові?
tr11 Звучить аудіо запис пісні Петрика П’яточкіна « Не можливо не гасати» . До музичної зали заїзжає на самокаті Петрик і безупинно їздить по колу.
ведуча :
Петрику , Петрику, ти постривай ,
Стій хвилинку , не тікай !
Розкажи , звідкіль тут взявся
І куди за мить зібрався ?
Петрик : Слоників я рахував !
Це так , щоб всім не заважав.
То трішки побешкетував :
Зламав лопатку другу ,
Вазона скинув вдруге ,
Не хотів їсти котлетку ,
Встромив кілок в розетку ….
Гадав , засну хоч трішки –
Дарма , гайдався в ліжку !
Куди б іще податись ?
І чим таким зайнятись?
ведуча :
Ой, Петрику , до нас ти потрапив недарма .
Адже у нас бешкетників В садочку більш нема.
ведуча :
Всі чемні і такі слухняні ,
Й невдовзі стануть школярами .
Петрик : О , я теж хочу до школи !
ведуча : Ну що , діти , візьмемо Петрика із собою?
Випускники разом : Так!
Петрик П’яточкін: Дякую вам , друзі , і за це я вам дещо подарую.
(Петрик П’яточкін дає випускникам відріз тканини жовтого кольору) .
tr12 Пісня «Перший дзвоник»
tr13 Заходить Пірат.
Пірат : Полундра !!! Що за гамір!
Ви хто ? Кажіть – но швидко!
І як це на мій острів
Потрапили ви , дітки?
Що , Петрика забрати
До школи захотіли ?!
Е ні, цього не вийде!
Не вистачить вам сили !
Мені він тут потрібен,
Цей горе – помічник .
Та й до науки братись
Цей хлопець геть не звик .
Не відпущу , нізащо !
Іди сюди , ледащо!
Похнюпившись , Петрик П’яточкін підходить до Пірата.
Петрик П’яточкін : ( НЕВПЕВНЕНО)
А може , хтось зі мною
Залишитися хоче ?
Навіщо вам та школа ?
Тут весело довкола !
Випукники по черзі :
У школі цікавіше ,
Ми це напевно знаємо,
Там стільки буде друзів !
На них ми вже чекаємо .
А ще у школі будемо
Науки ми вивчати ,
Співати , малювати
Й нове все пізнавати !
Пірат : Тоді доведіть , що ви готові йти до школи ! А як ні – то всіх залишу тут; в Африці !
tr14
1. Гра « Майбутні школяри». Естаф. гра
У центрі майданчика ведучі розміщують лаву на відстані від команд, на яку ставлять два кошики із різними речами.Біля команд - два портфелі . Серед речей є шкільне приладдя, фрукти , іграшки тощо. Учасники від команди випускників і Пірат мають перекласти із кошика в портфель лише ті речі , які необхідно школярам . Виграє та команда , яка збере найшвидше.
Пірат : А й справді , розумні діти , і навіть Петрик П’яточкін до науки здатен. Не маю право затримувати тут у Африці . Вам треба поспішати . А я маю для вас подарунок – ось цей відріз тканини зеленого кольору для вашої веселкової стежинки .
tr 4 відріз тканини зеленого кольору
ведуча : Дякуємо , Пірате, пам'ятай про малюків з садочку.
А на згадку ми подаруємо тобі пісню.
tr15 Пісня «Садочок прощавай»
Сідають разом із Петриком та Піратом у потяг і повертаються до садочка.
Діти:
Вас вітають юні таланти
Всесвітнього оркестру великі музиканти
А оркестр у нас чудовий -
Привітаймо їх ,панове
tr16 Оркестр води. Муз. Шопен «Вальс дощу»
Дитина: А це – вам дарунок на прощання,
Від музикантів у привітання!
(підходить до вед.і простягає їм відріз тканини блакитного кольору . )
Батьки:
Ми знаємо , що кожен з наших діток –
Найкращий , наймиліший є для вас ,
І віримо, що ви любили щиро ,
І кожен унікальним був із них для вас.
Вони – маленькі сонечка для мами ,
Для тата – гордість , втіха кожну мить ,
А для бабусі й дідуся - весь всесвіт ,
За них їх серденько хвилюється , щемить.
Тож цей дарунок – для усіх присутніх
Це – наше все , малесеньке дитя .
Ми зичимо щасливої їм долі І довгого безхмарного життя
ведуча :
У вирії танцю батьки із дітьми закружляють ,
Прощальний таночок скликає усіх .
Тож оплески маленьких танцюристів надихають !
Давайте ка всі разом підтримуємо їх!
tr17 Танок батьків з дітлахами «Тато і мами»Н.Май
Батькиівський комітет:
Даруєм вам ми для стежини
Цей колір ночі і тепла ,
Щоб колискова від матусі
У кожнім серденьку жила.
tr 4 дарує випускникам відріз тканини синього кольору .
Заходить Принцеса .
Принцеса : ( до випускників):
Ну як тут ваші справи ?
Всі кольори для веселки зібрали?
Ведуча.
Останній колір нам залишилось вже зібрати
Завідуюча садочком випускників всіх бажає привітати.
А зараз слово я надам завідучій дитячим садочком ______________________
Завідуча каже слова до дітей подяки та похвали.
І наприкінці вашого шляху в садочку, я хочу вам подарувати цей колір.
Тканина фіолетового кольору .
Принцеса :
Я так поміркувала – дорослішати час ,
Тому останню барву приберегла для вас .
Віднині не буду я вередувати ,
А ліпше із вами я буду все вивчати.
Ведуча:Нехай стежинка веселкова
Нас приведе усіх до школи !
Усі плескають у долоні .
tr18 хореографічна композицію «Райдуга».(полотна,квіти-пушки, стрічки)
Випускники по черзі:
Наша перша любов – це матуся,
Але наша велика любов – це ви
Наші любі вихователі.
Ми будемо нести її і в шкільні роки.
Ми будемо сумувати за вашою посмішкою,
За іграми з вами,
За зустрічами зранку в садочку.
І наші маленькі серця
Назавжди залишаться з вами.
tr19 CODA Виходять батьки із повітряними кульками у формі серця. До них підходять діти. Всі отримують від батьків п. кульки. Потім відпускають їх в повітря.
Наприкінці батьки утворюють для дітей «струмочок», через який вони йдуть разом з вихователями та помічниками.