Мета свята :сприяти святковому настрою дітей, дружнім стосункам між ними; розвивати пам'ять, мовлення, увагу, почуття любові до родини, іграшок;
Виховувати доброзичливість, взаємодопомогу.
Танець з дитячими іграшками, загадки, вірші, пісні.
Свято «Зустріч з улюбленою іграшкою».
Мета. Сприяти святковому настрою дітей, дружнім стосункам між ними; розвивати пам'ять, мовлення, увагу, почуття любові до родини, іграшок;
Виховувати доброзичливість, взаємодопомогу.
Обладнання. Дитячі іграшки, загадки, вірші, пісні.
Звучить пісня «Україна барвінкова» у виконанні Жирнової Анастасії та дітей – учасників свята (з виконанням танцювальних рухів)
Вчитель. Вітаю всіх на нашому святі. Іграшки супроводжують людину все життя. Народжується дитина і вже їй купують перші іграшки – «погремушки». Підростає дитина і має інші іграшки: у дівчаток – ляльки, різноманітні м’які іграшки; у хлопчиків переважно машинки, літачки і т. п.
І не тільки маленькі діти мають і люблять грати з іграшками. У кожного з вас, мабуть, також є своя улюблена іграшка.
Учень. У нас сьогодні свято,
Чути музику і сміх.
Ми будемо вітати
Улюблені іграшки свої.
Учениця. І машинки, і ляльки,
І ведмедики. й слони,
Каченята і зайчата,
І собачки, і коти…
Радо кличуть на гостини –
В них сьогодні іменини.
Вчитель. Давайте привітаємо іграшки таночком.
Танець з іграшками.
Вчитель. Гра «Відгадай загадку». Ці загадки про ваші іграшки.
Вчитель. Хто хоче розповісти про свою улюблену іграшку?
Розповіді дітей.
Дівчатка виконують танок «Милашки». (Виконують рухи і співають)
Мы – милашки,
Куклы-неваляшки –
Куклы-неваляшки –
Яркие рубашки.
Не спим, не лежим,
Днем и ночью мы стоим.
Мы – милашки,
Куклы-неваляшки –
Куклы-неваляшки –
Яркие рубашки.
Эх ,раз, еще раз,
Мы поклонимся для вас.
Мы – милашки,
Куклы-неваляшки –
Куклы-неваляшки –
Яркие рубашки.
Вчитель. Віршики дитячої поетеси Агнії Барто відомі всім дітям, вони дуже подобаються дітям, легко запам’ятовуються.
Гра «Дай відповідь» (За творами А.Барто)
1-ий учень. Это кто так горько плачет?
Наша Таня горько плачет,
Уронила в речку мячик.
– Тише, Танечка, не плачь,
Не утонет в речке мяч.
2-ий учень. Кого уронили на пол? Кому оторвали лапу?
Уронили Мишку на пол.,
Оторвали Мишке лапу.
Все равно его не брошу,
Потому что он хороший.
3-ий учень. Кто идет по досточке?
Идет бычок, качается,
Вздыхает на ходу:
– Ох, досточка кончается,
Сейчас я упаду.
4-ий учень. Кто лег в коробку на бочок?
Спать пора! Уснул бычок.
Лег в коробку на бочок.
Сонный Мишка лег в кровать,
Только слон не хочет спать.
Головой кивает слон,
Он слонихе шлет поклон.
5-ий учень. На чем мы понесемся над лесами?
Самолет построим сами.
Понесемся над лесами.
Понесемся над лесами.
А потом вернемся к маме.
6-ий учень. Кого бросила хозяйка под дождем?
Зайку бросила хозяйеа,
Под дождем остался зайка.
Со скамейки слесть не смог,
Весь до ниточки промок.
7-ий учень. Кто заблудился в саду?
У меня живет козле нок,
Я сама его пасу.
Я козленка в сад зеленый
Рано утром отнесу.
Он заблудится в саду –
Я в траве его найду!
8-ий учень. Случилась беда: кто-то опрокинул грузовик!
Нет! Напрасно мы решили
Прокатать кота в машине.
Кот кататься не привык,
– Опрокинул грузовик.
9-ий учень. А в гости на ком можно поехать?
Я люблю свою лошадку
Причешу ей шерстку гладко,
Гребешком приглажу хвостик
И верхом поеду в гости.
Пісня «Шарики-фонарики» у виконанні дівчаток 3-4 класу.
Вчитель. Багато цікавих ігор придумують діти зі своїми іграшками.
Машинки возять іграшок-тваринок, сюжетно – рольові ігри «У магазині», «У школі», «У лікарні» та ін.. А ще дівчатка люблять грати в «дочки-матері».
Сценка з ляльками.
(Чотири дівчинки сідають півколом,гойдають свої ляльки і наспівують колискову).
1-а дівчинка. Йди до мене спати, Машо,
Киця хай поспить сама,
Ти мені не тільки лялька,
Ти мені немов сестра.
Машо, Машо,спи, маленька,
І дивись солодкі сни.
Буду я тобі як ненька,
Що несе пісні весни.
Поговорю і розраджу,
Заколишу і присплю.
Треба – казочку розкажу
І, як мати притулюсь.
А-а, а-а, а! (Гойдає).
2-а дівчинка. Люлі. Олю, люлі – спи,
Хай тобі присняться сни.
Ми також були маленькі
Слухались своєї неньки.
А тепер попідростали.
Вже немов дорослі стали.
І колишем чужі сни
– Лялько Олю, спи, засни!
Ти у мене ще маленька.
Буду я у тебе ненька.
Слухай старших і шануй,
І не плач. Не вередуй!
А-а, а- а,а! (Гойдає).
3-а дівчинка. Це ж чому у Тані
Щічки свіжі та рум’яні
А тому, що Таня наша
Їсть і борщ, і хліб, ікашу.
Принесу з криниці
Свіжої водиці,
Буду умивати,
Буду промовляти:
Водичко, водичко.
Умий Тані личко,
Рожеве та біле,
Як яблучко спіле!
А-а, а-а, а! (Гойдає).
4-а дівчинка. Я кинула ляльку,
Сиджу і мовчу.
Ой, ніколи гратись.
Бо віршика вчу.
День скінчивсь.
Закрию книжку,
Скрізь вже тінь
І лялька спить.
– Спи, моя лялечко.
Спи. моя втіхо.
Разом з тобою літери вчили,
Спи,моя ластівко,
Спи,моя мила.
Спи, моя крихітко,
В теплім куточку.
Я піду в школу,
А ти – в дитсадочок.
Вчитель. То ж давайте дружно жити,
Щоб радісно всім було.
І кожного любити,
Усім нести тепло.
Пісня «Не давайте суму жити» (виконують учні 3-4класу)
Вчитель. Увага! Увага! Ми отримали листа від іграшок, які не змогли побувати на нашому святі.
Лист від іграшок.
Ми дуже любимо діток.
І сумно-сумно нам,
Коли нас всі штурляють,
Колеса відривають. (Машинки)
А як відірвуть носика,
Закинуть у куток,
Так хочеться поскаржитись .
Втекти від тих діток. ( Зайчик)
Проте ми ніколи не плачемо,
Бо любимо дуже всіх вас.
А ви ж не бувайте ледачими,
Вдягайте, купайте всіх нас. (Лялька)
А мене купать не треба,
Бо вмиваюся я сам
Шубку мою бережіть,
На підлогу не кладіть. (Котик)
А мене не кидайте на спину.
І,благаю, лап не відірвіть
Їсти я люблю малину
І поспати до весни. (Ведмедик)
1-й учень. Давайте житив мирі,
У злагоді й теплі.
Слова хороші й щирі
Хай линуть на землі.
2-й учень. Не кривдити нікого,
Не бить, не ображать,
Поганого нічого
Нікому не казать.
3-й учень. Нехай нам сонце світить,
Любов в серцях горить.
То ж будем в мирі жити
Та з іграшками дружить.
Вчитель. Закінчується наше свято.
Пісня «Розкажи про Україну» у виконанні Жирнової Анастасії.
(Всі танцюють з іграшками).