СЮЖЕТНО – ДИНАМІЧНЕ ЗАНЯТТЯ ДИТИНА У СОЦІУМІ "Лісові мешканці".

Про матеріал
Конспект заняття для роботи з дітьми із РАС допоможе формувати знання у дітей про пору року - зима; розширювати уявлення про зовнішній вигляд і спосіб життя лісових звірів (їжака, ведмедя, лисиці, зайця, вовка) взимку: як пристосувалися до суворих умов (чим харчуються, як рятуються від холоду, від своїх ворогів); дати знання про те, яку допомогу надають люди лісовим звірям; викликати інтерес до диких тварин, виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

  Олешківська спеціальна школа Херсонської обласної ради

 

 

 

СЮЖЕТНО – ДИНАМІЧНЕ ЗАНЯТТЯ

ДИТИНА У СОЦІУМІ

 

 

 

Картинки по запросу картинка лесные жители

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

Кошмата Ю.С.

 

 

Олешки – 2019

Мета: формувати знання у дітей про пору року - зима; розширювати уявлення про зовнішній вигляд і спосіб життя лісових звірів (їжака, ведмедя, лисиці, зайця, вовка) взимку: як пристосувалися до суворих умов (чим харчуються, як рятуються від холоду, від своїх ворогів); дати знання про те, яку допомогу надають люди лісовим звірям; викликати інтерес до диких тварин, виховувати любов до природи.

 

Обладнання: сніжинка; кошик із завданнями; лист; малюнки із зимовим, весняним та лiтнiм пейзажем; лісова галявина; малюнки  диких тварин; м’які іграшки дикі тварини: вовк, заєць, лисичка, їжак, ведмідь; муляжі їжі для диких тварин;  аудіозапис із голосами тварин; карта - пазл.


Попередня робота:

Бесіда «Яких тварин називають лісовими (дикими)». «Як зимують дикі тварини».

Розглядання малюнків диких тварин взимку та де вони мешкають зимою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід  заняття

1.Психогімнастика.

Заняття починається на «Веселці».

Діти, доброго ранку! Ми починаємо заняття, давайте розбудимо наші оченята (закрили - відкрили очі долоньками), давайте розбудимо наш ротик (пощипали за ротик), наші щічки (пощипали щічки), наші вушка(погладили вушка), ручки (покрутили ручками), животик(погладили животик), ніжки (потупали ніжками), спинку(погладили спинку) . Ось ми і прокинулися.

Діти, скажіть мені будь ласка, а яка зараз пора року? (Зима). Зимою напевно повинен іти сніг, та на вулиці холодно. А у нас на вулиці сьогодні холодно? (Так). А сніг іде? (Ні). Так, снігу немає, хоча, погляньте у віконце, я щось там бачу…А ви?

2. Мотивація діяльності.

На віконці сидить маленька сніжинка, вона  прилетіла до нас, щей  не сама, а з кошиком в руках. Вам цікаво що у неї там у кошику? (Так. Вихователь підходить до вікна і бере кошик).

(Відриваю перший змотаний у рулончик листочок та читаю дітям).

Діти, тут для нас послання.

«Дорогі мої малята. Я хочу, щоб сьогодні ви здійснили подорож до казкового зимового лісу, та познайомилися із його мешканцями. Для того, щоб туди потрапити вам потрібно виконати перше завдання».

Завдання 1. Відберіть картинки тільки із зимовим пейзажем (Діти відбирають картини, які розкладені на парті. В цей самий час, поки діти із вихователем виконують завдання, помічник вихователя створює чарівний ліс на килимку).

3.Сюрпризний момент.

Добре, молодці, ви справилися із першим завданням сніжинки! О! Погляньте! Поки ми виконували завдання,  у нашій групі з’явився казковий ліс. Давайте зайдемо до нього, та прочитаємо наступне завдання сніжинки, що ж нам потрібно робити у цьому лісі.

(Відриваю другий змотаний у рулончик листочок та читаю дітям).

«Я вітаю вас у казковому лісі, на вас чекає ще багато завдань від мене. Після кожного виконаного завдання, ви отримаєте  від мене шматочки карти, які вам необхідно буде зібрати в одне ціле. А поки що, моє друге завдання».

Завдання 2. Знайдіть тварин, які мешкають у цьому лісі.

(Діти знаходять у лісі всіх диких тварин та шматочок від карти).

4. Основна частина.

Так, погляньте скільки тварин ми назбирали у чарівному лісі. А ці звірі справжні? (Ні, вони теж казкові). Давайте їх назвемо.( Діти називають всіх тварин, яких було знайдено у лісі, сидячи на «Веселці»).А тепер давайте порівняємо казкових звірів із малюнками справжніх. (Показую малюнки звірів). Подумайте, якщо ці тварини  живуть у лісі, то які вони дикі чи свійські? (Так, вони дикі). Настав час читати наступне завдання, яке нам підготувала сніжинка.

(Відриваю третій змотаний у рулончик листочок та читаю дітям).

Дидактична гра «Впізнай за голосом».

(Вихователь включає аудіо запис звуки тварин, а діти відгадують кому вони належать. Після закінчення цього завдання діти знаходять ще шматочок карти).

А тепер давайте спробуємо повторити звуки диких тварин. Добре і з цим завданням ви впоралися на відмінно. Переходимо до наступного завдання сніжинки.

(Відриваю четвертий змотаний у рулончик листочок та читаю дітям).

Завдання 3. З’ясуйте будь ласка,чим живляться дикі тварини взимку.

Дидактична гра «Лісовий магазин».

Діти, перед вами розкладена їжа, якою ласують дикі тварини взимку, виберіть, хто що їсть. Їжачки і ведмеді не їдять зимою нічого, тому що вони впадають у зимову сплячку і прокидаються лише весною.

Дидактична гра «Збери пазл».

Наші тварини перемішалися, потрібно скласти їх до купи, та повернути попередній їх вигляд.

5. Заключна частина.

Молодці, ви добре впоралися із усіма завданнями сніжинки. Та зібрали шматочки від карти, тепер нам потрібно ці шматочки об’єднати в одне ціле і поглянути, що у нас з вами одержалося. (Складаємо із дітьми шматочки та одержуємо цілу коректурну таблицю про лісових мешканців ).

6.Підсумок заняття.

Отже, діти, виходячи із цієї карти ми можемо сказати, що лісові мешканці це – дикі тварини. Вони живуть у норах, берлозі, дуплі. Їдять вони: горіхи, шишки, зерно, гриби, лише їжак та ведмідь не їсть взимку.

Нашій сніжинці потрібно летіти далі, вона обіцяє вам, що скоро випаде сніг, на який ви так чекаєте. Дякує вам за чудове заняття та прощається з вами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Onyshchenko Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
6389
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку