Сюжетно-рольова гра “Водії”
Етапи роботи |
Мета |
Методи і прийоми роботи |
1 |
Формувати уявлення про працю водія та кондуктора, розширювати знання про різні види транспорту, формувати правила поведінки на вулиці. Розвивати зацікавлення до транспорту та до професії водія, виховувати повагу до професій |
Екскурсія – спостереження «Вулицями міста». Екскурсія в гараж. Розгляд автомобіля. Перегляд презентації «Різні види транспорту». Бесіда за ілюстраціями «Правила поведінки в громадському транспорті». Бесіда за художніми творами А. Барто «Вантажівка», К. Перелісної «Автобус» , О. Гончар «Хто кого водив?». |
2 |
Закріплювати знання про транспортні засоби, культуру поведінки в них, розвивати здатність формулвати та розігрувати ситуації, інтерес до гри, здатність виготовляти атрибути гри, виховувати бажання дотримуватися правил поведінки в транспорті та на вулиці. |
Ознайомлення з атрибутами та предметами які використовує в своїй роботі водій та кондуктор. Гра з конструктором «Облаштуємо гараж», «Дорога». Виготовлення атрибутів до гри. Розгляд ілюстрації та бесіда за ними «В громадському транспорті». Ігрова ситуація «Пішоходи й транспорт». |
3 |
Розвивати вміння виконувати ролі. Користуватися предметами-замінниками, ефективно добирати їх. Розгортати сюжет гри відповідно до тематики, вчити дотримуватися правил культурної поведінки. Виховувати доброзичливість, доброту, взаємодопомогу, повагу. Здатність знаходити спільну мову. |
Розігрування сюжету «Подорож на автобусі». Розігрування сюжету «Робота кондуктора». Розігрування сюжету «На автобусній зупинці». Розігрування сюжету «Водій готує транспорт до виїзду». Розігрування сюжету «Тато везе дітей в садочок».
|