ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 2. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ДІЛЕННЯ.

Про матеріал

ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 2.

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ДІЛЕННЯ

Мета: скласти таблицю ділення на 2; формувати в учнів обчислювальні навички; розвивати вміння пояснювати особливості, закономірності, аналізувати, зіставляти, порівнювати; розширювати світогляд; виховувати мотивацію до навчання.

Перегляд файлу

ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 2.

РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ДІЛЕННЯ

 

Мета: скласти таблицю ділення на 2; формувати в учнів обчислювальні навички; розвивати вміння пояснювати особливості, закономірності, аналізувати, зіставляти, порівнювати; розширювати світогляд; виховувати мотивацію до навчання.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ
    1. Перевірка готовності учнів до уроку.
    2. Створення сприятливого емоційного комфорту.
  2. КОНТРОЛЬ, КОРЕКЦІЯ, Й ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК.

2.1 Перевірка домашнього завдання (с. 99, завдання 572; 573)

Завдання 572

— Прочитайте по 2 вирази на ділення, які ви склали з кожного добутку.

Завдання 573

— Скільки шматочків пирога отримав кожний із друзів?

2.2 Усна лічба

1) Розв’яжіть приклади.

20 + 2               50 – 28            11 + 11              50 – 27              30 – 9

30 – 8               18 + 4              32 – 10              31 – 9

— Знайдіть приклади з відповіддю 22.

— Який з цих прикладів можна записати за допомогою дії множення? Запишіть.

11 · 2 = 22

— Що означає в цьому виразі число 11? 2?

2) Відновіть нерівності.

25 + 8 > 25 +                               40 – 12 < 40 –                       17 + 6 > 21 –

16 – 5 > 15 –                               34 + 10 > 34 +                       24 + 11 < 48 +

 

  1. ЕТАП ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
    1. Формування теми уроку

  3.1.1 Гра «Шифрувальники».

— Розшифруйте тему уроку.

30

56

20

32

84

7

80

Д

І

Л

Е

Н

Н

Я

 

27 + 3 = Д             26 + 30 = І               75 – 55 = Л

60 – 28 = Е           90 – 6 = Н               15 – 8 = Н

57 + 23 = Я

— Сьогодні на уроці ми складемо таблицю ділення числа 2.

3.2 Первинне закріплення

Завдання 574. Колективне опрацювання матеріалу

— З рівностей на множення числа 2 складемо рівності, що містять ділення на 2.

Порівняйте таблицю множення числа 2 і таблицю ділення на 2. Що цікавого ви помітили?

Завдання 575

Учні з’ясовують, користуючись таблицею ділення на 2, яке число потрібно вставити у рівність, щоб вона стала істинною.

Завдання 576. Колективне опрацювання матеріалу

Учні порівнюють види задач на ділення. Перша задача — на ділення на вміщення, друга — на ділення на рівні частини.

Завдання 577. Коментоване розв’язування і порівняння задач за допомогою таблиці ділення на 2

Увага учнів звертається на те, що розкласти порівну — означає поділити на рівні частини.

Завдання 578

Ознайомившись з умовою задачі, учні складають її короткий запис та самостійно розв’язують.

Завдання 579. Фронтальне вивчення змісту задачі

Під час змісту учні на дошці зображують умову задачі.

По ? л 2 бід., 12 л

Після цього учні працюють самостійно, один учень — за закритою дошкою.

Завдання 580. Самостійне виконання завдання

Один учень працює біля дошки.

2 пак. по ? кг, 6 кг

 Фізкультхвилинка

  1. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ

4.1 Розв’язування завдань за допомогою таблиці ділення на 2

1) 18 : 2 + 6 12 : 2 + 5 16 : 2 + 37

2) У бібліотеці було видано 14 книг, по 2 книги кожному відвідувачу. Скільки було відвідувачів?

3) У двох коробках усього 12 олівців, порівну в кожній коробці. Скільки олівців в одній такій коробці?

4.2 Обчислення значень виразів

7 · 2                                    2 · 2                            3 · 2                                8 · 2

69 – (36 + 13)                   42 + (18 + 17)             78 – (15 + 28)                 66 + (19 + 11)

4.3 Розв’язування задач

1) Купили 9 коробок ялинкових іграшок, по 2 іграшки в кожній, і ще 6 кульок. Скільки всього іграшок купили?

2) 18 цукерок роздали дітям по 2 штуки. Скільки дітей отримали цукерки?

3) У три бідони налили 100 л молока. У перший з них — 35 л, в другій — 37 л.

Скільки літрів молока налили в третій бідон?

4) На пришкільній ділянці працювали 22 хлопчики і 15 дівчаток. У приміщення перейшли працювати 8 дівчаток. Скільки учнів залишилося працювати на пришкільній ділянці?

Розв’яжіть цю задачу різними способами.

Офтальмологічна пауза

4.4 Робота з геометричним матеріалом

— Накресліть коло, радіус якого 3 см. Який діаметр цього кола? (Вико­нання завдання з коментуванням.)

4.5 Розв’язування логічних задач

За столом сидять дві мами, два тата, три сини, одна дочка, два онуки, бабуся і дідусь. Скільки чоловік сидить за столом? (6)

  1. ПІДСУМОК УРОКУ.

- Що нового ви дізналися на уроці?

- З яким способом познайомились?

6. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ ТА ІНСТРУКТАЖ.

С. 101, завдання 581; 582.

 

doc
Додано
11 липня 2018
Переглядів
3794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку