Таблиця ділення на 5( урок)

Про матеріал
Розробка уроку допоможе здобувачам освіти краще засвоїти таблицю множення та ділення на 5 , розібратися із задачами на збільшення та зменшення числа в кілька разів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МАТЕМАТИКА 2 клас

Номер слайду 2

І сувора й солов’їна Математика країна. Праця тут іде завзято. Вмій лиш спритно рахувати. Вмій ділити, віднімати,Множить швидко й додавати. Вмій кмітливо все збагнути,Першим в відповіді бути!Ледарів у нас немає,Хто руки не піднімає?Вирушаймо в путь. Нас цікаві справи ждуть. Девіз уроку

Номер слайду 3

А –активніБ – бадьоріВ – веселіГ – гарніД - дружніЯкі будете на уроці?

Номер слайду 4

Вправа « Мої очікування від уроку…»- Я очікую від уроку…-Я хочу навчитися…- Я прагну повторити…

Номер слайду 5

Математичний диктант• Перед будинком стоїть 12 машин, а мотоциклів — на 9 менше. Скільки мотоциклів стоїть перед будинком?• У театральному гуртку займається 23 дівчинки. Це на 8 більше, ніж хлопчиків. Скільки хлопчиків у театральному гуртку?• У бідоні 3 л молока. Скільки молока в двох таких бідонах? • На полив городу взяли 6 пляшок води, по 2 л кожна. Скільки літрів води взяли на полив городу? • В альбомі 15 листівок з кімнатними рослинами. Це на 6 більше, ніж з деревами. Скільки листівок з деревами в альбомі?

Номер слайду 6

Хвилинка каліграфіїЗаписати числа другого і третього десятків, які не діляться на 5

Номер слайду 7

«Мозковий штурм»Кожне одноцифрове число збільш у 5 разів. Кожне двоцифрове число зменш у 4 рази.31668242520324712928

Номер слайду 8

Тема. Таблиця ділення на 5. Складені задачі на збільшення та зменшення числа в кілька разів.

Номер слайду 9

РОБОТА В ГРУПАХ 1 група З таблиці множення числа 5 скласти вирази на ділення на 5.

Номер слайду 10

2 ГРУПА □ : 5 = 10 □ : 5 = 15 □ : 5 = 20 □ : 5 = 25 □ : 5 = 30 □ : 5 = 35 □ : 5 = 40 □ : 5 = 45

Номер слайду 11

3 ГРУПА ДОСЛІДНИКИ Ознайомся з таблицею ділення на 5. Досліди таблицю. У чому її “ секрет ”?

Номер слайду 12

rr

Номер слайду 13

РОБОТА НАД ЗАДАЧАМИ(конструктор «Події») 1) Першого дня турист пройшов 15км, а другого – у 5 раз менше. Скільки кілометрів пройшов турист другого дня? 2) У туриста в одному мішку було 2кг продуктів, а в другому – у 5 разів більше. Скільки кілограмів продуктів було в другому мішку? Зробити дослідження над задачами

Номер слайду 14

Фізкультхвилинка

Номер слайду 15

Робота з підручником. Задача №680

Номер слайду 16

Добери коротку умову до задачіХЛ. - 20 Д. - ?, у 5 разів м. ХЛ. – 20 Д. - ?, у 5 разів м. ?на?м.

Номер слайду 17

Творча робота над задачею. На клумбі діти посадили □ тюльпанів, а нарцисів – у □ разів більше. Скільки квітів посадили діти на клумбі?

Номер слайду 18

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 травня 2020
Переглядів
1194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку