Таблиця множення числа «3». Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразів. Розв’язування задач.

Про матеріал
Вчити складати таблицю множення на «3»,застосовувати дію множення під час розв’язування задач та математичних виразів; розвивати математичне мовлення, правильно формулювати висловлювання з використанням термінів; виховувати цікавість та любов до математики.
Перегляд файлу

Тема: Таблиця множення числа «3». Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразів. Розв’язування задач.

Мета:  Вчити складати таблицю множення на «3»,застосовувати дію множення під час розв’язування задач та математичних виразів;  розвивати математичне мовлення, правильно формулювати висловлювання з використанням термінів; виховувати цікавість  та любов до математики.

Хід уроку

І. Організаційний момент

    Станьте діти всі рівненько

    Посміхніться всі гарненько

    Привітайтесь! Добрий день!

   Нехай успішним буде день.

ІІ. Актуалізація знань.

  1. Гра Продовж речення» «Мікрофон».
  • При додаванні числа називаються…
  • При відніманні ...
  • При множенні…
  • Збільшити «на» означає…
  • Збільшити «у» означає…
  • Зменшити «на» означає…

     -    Я умію порахувати двійками;

 2.  Повторимо і перевіримо, як ви знаєте таблицю множення на 2.Давайте

 а) «Цифри загубилися» – групова робота.

              множник

               множник

               добуток

2

3

 

2

 

10

2

4

 

 

5

10

2

 

8

 

7

14

б) Усне розв’язування задач.

-   На столі стояли 3 тарілки, з двома апельсинами у кожній. Скільки було всього

    апельсин?

-    По тарілочках розклали 8 бананів, по 2 банани на кожну.

     На скільки тарілочок вистачить цих цукерок?

-    Діти для прогулянки  до парку вишикувались парами, вийшло 7 пар.

     Скільки дітей вийшло на прогулянку до парку?

-    До танцювального ансамблю «Україночка» записалося 25 учнів, а до хору «Джерельце» 12 учнів.

     На скільки менше учнів записалося до хору, ніж до  ансамблю?

3.Каліграфічна хвилинка

  • Я буду вам читати приклади, а вам потрібно записати тільки їх відповіді.
  • Добуток чисел 2 і 5
  • Добуток чисел 2 і 9
  • Сума чисел 54 і 46
  • Добуток чисел 2 і 8
  • Сума чисел 25 і 25
  • Добуток чисел 2 і 7

ПЕРЕВІРИМО: 10; 18; 100; 16; 50; 14.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

До нас завітали хмаринка.

 

 

      -  Яке завдання вона нам підготувала?

  • Так. Сьогодні ми почнемо вивчати таблицю множення числа «3».

 І навчимося її застосовувати на практиці.

  • А чи потрібно нам вміти множити на 3?

«Коло ідей». Діти висловлюють свої думки.

  • Давайте охарактеризуємо число 3.

            Три щаслива цифра дуже

            Але трохи вона тужить

            Буква «Зе» на мене схожа

             Переплутати нас можуть.

  • Одноцифрове
  • Непарне
  • Стоїть перед числом 4
  • Має сусідів 2 і 4
  • Три горішка для «Попелюшки»
  • Троє поросят
  • Тризуб
  • Трикутник.

ІV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з наочністю біля дошки
  • Полічи трійками від 3 до 30.

Для зручності давайте спробуємо порахувати колеса велосипедів трійками. ( 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30 )

  • А тепер у зворотному напрямку.  (30, 27, 24, 21, 18, 15, 12, 9, 6, 3)
  • Давайте з допомогою велосипедів складемо таблицю множення числа Один велосипед має 3 колеса.                                    3 * 1 = 3
  • А два велосипеди мають 3 + 3                                    3 * 2 = 6
  • Три велосипеда мають 3 + 3 + 3                                 3* 3 = 9
  • Чотири велосипеди мають 3 + 3 + 3 + 3                    3 * 4 = 12
  • П’ять велосипедів 3 + 3 + 3 + 3 + 3                                 3 * 5 = 15
  • Шість велосипедів 3 + 3 +3 + 3 + 3 +3                      3 * 6 = 18
  • Сім велосипедів 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 +3                   3 * 7 = 21
  • Вісім велосипедів 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3         3 * 8 =24
  • Дев’ять  3 + 3 + 3 +3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3                  3 * 9 = 27
  • Десять 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3             3 * 10 = 30
  1. Робота з підручником
  • Розгорніть підручник на сторінці 96 і перевірте, чи правильно ми склали таблицю множення числа 3.
  • Виконаємо приклади №572 біля дошки.

(учні виконують один за одним, дії коментують)

  • Давайте перевіримо як ви орієнтуєтеся в таблиці множення числа 2, та як запам’ятали добутки чисел 3. Приклади №573.
  • Добутком якого числа є 15;24;12; 27;
  • Добутком яких чисел є число 9? Точно не 2, бо тоді було б парне число.

     Отже і у добутку має бути непарне число, наприклад 3.

Вправу № 574виконайте самостійно.

Фізкультхвилинка

V. Закріплення вивченого матеріалу

Вправа №1 (у зошиті на печатній основі).

  • А зараз ми потренуємося збільшувати число у 3 рази.
  • А що означає збільшити у 3 рази? (помножити число на 3)

Задача №2 та №3. Аналіз та виконання учнів разом з учителем.

Креслення відрізків №575.

VІ. Підсумок уроку

Чого навчилися на уроці?

Що особливо сподобалося?

Чи виконали завдання уроку?

Чи досягли успіху?

Оцінювання діяльності учнів на уроці.

VІІ. Домашнє завдання. Вивчити таблицю множення числа 3.

Знайти довжину ламаної лінії №576.

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
400
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку