Тема: Таблиця множення числа «3». Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Порівняння виразів. Розв’язування задач.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Станьте діти всі рівненько
Посміхніться всі гарненько
Привітайтесь! Добрий день!
Нехай успішним буде день.
ІІ. Актуалізація знань.
- Я умію порахувати двійками;
2. Повторимо і перевіримо, як ви знаєте таблицю множення на 2.Давайте
а) «Цифри загубилися» – групова робота.
множник |
множник |
добуток |
2 |
3 |
|
2 |
|
10 |
2 |
4 |
|
|
5 |
10 |
2 |
|
8 |
|
7 |
14 |
б) Усне розв’язування задач.
- На столі стояли 3 тарілки, з двома апельсинами у кожній. Скільки було всього
апельсин?
- По тарілочках розклали 8 бананів, по 2 банани на кожну.
На скільки тарілочок вистачить цих цукерок?
- Діти для прогулянки до парку вишикувались парами, вийшло 7 пар.
Скільки дітей вийшло на прогулянку до парку?
- До танцювального ансамблю «Україночка» записалося 25 учнів, а до хору «Джерельце» 12 учнів.
На скільки менше учнів записалося до хору, ніж до ансамблю?
3.Каліграфічна хвилинка
ПЕРЕВІРИМО: 10; 18; 100; 16; 50; 14.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.
До нас завітали хмаринка.
- Яке завдання вона нам підготувала?
І навчимося її застосовувати на практиці.
«Коло ідей». Діти висловлюють свої думки.
Три щаслива цифра дуже
Але трохи вона тужить
Буква «Зе» на мене схожа
Переплутати нас можуть.
ІV. Вивчення нового матеріалу
Для зручності давайте спробуємо порахувати колеса велосипедів трійками. ( 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30 )
(учні виконують один за одним, дії коментують)
Отже і у добутку має бути непарне число, наприклад 3.
Вправу № 574виконайте самостійно.
Фізкультхвилинка
V. Закріплення вивченого матеріалу
Вправа №1 (у зошиті на печатній основі).
Задача №2 та №3. Аналіз та виконання учнів разом з учителем.
Креслення відрізків №575.
VІ. Підсумок уроку
Чого навчилися на уроці?
Що особливо сподобалося?
Чи виконали завдання уроку?
Чи досягли успіху?
Оцінювання діяльності учнів на уроці.
VІІ. Домашнє завдання. Вивчити таблицю множення числа 3.
Знайти довжину ламаної лінії №576.