Танцювальні ігри, які використовуються під час навчання хореографії молодших школярів у загальноосвітньому закладі

Про матеріал

Матеріал підійде педагогів, які проводять уроки чи заняття з хореографії для дітей молодшого шкільного віку.

Танцювальні ігри, які використовуються під час навчання хореографії молодших школярів у загальноосвітньому закладі.

Перегляд файлу

Танцювальні ігри, які використовуються під час навчання хореографії молодших школярів у загальноосвітньому закладі:

1. Танець з іграшкою

Всі танцюють у парі, а хтось (хлопець або дівчина) танцює з іграшковою мавпою. При зупинці музики всі повинні поміняти партнерів (якщо хлопець з мавпою, то хлопці міняють дівчат і навпаки). Далі вже хтось другий танцює з мавпою. Гра переважно триває до тих пір, поки хтось не отримає мавпу три рази.

2. Танець з кулькою

Дві вибрані пари танцюють з кульками, які тримають між чолами. Завдання партнерів: якнайдовше протанцювати, не випустивши кульки.

3. Танець з рухами

Грає музика, всі танцюють. Музика зупиняється, керівник подає команди. Музика продовжує грати, а учасники виконують запропоновані рухи: – стискання руки – стати одному учаснику на коліно – йти назад – поплескати сусіда по плечу – пошукати спільні риси (розмір взуття, колір очей, місяці народження) – нести когось – підбадьорити когось – або показує вид кроку (на стопу, стрибками вбік і т.д.).

4. Пантоміма

Учасники гри діляться на дві групи. З однієї групи йде один представник до другої групи, яка має сказати якесь слово. Напр: кіт. Цей представник групи повинен відобразити, показати жестами своїй групі кота, при цьому не можна нічого говорити. Група повинна відгадати це слово. Потім навпаки.

5. Танцювальна гра «Покажи задане».

Завдання: під музичний супровід показати за допомогою танцювальних   рухів і пластики:

• тварину;

• рослину;

• передати настрій музики.

Діти стають в коло і рухаються під музичний супровід. У цей час концертмейстер по команді педагога змінює темп музики, а педагог називає учням те, що вони повинні показати. Наприклад, „лисичку”. При цьому діти одразу уявно „взули каблучки”, піднялися на носочки, умовно взяли в руку хвостика, друга рука на талії і зробили хитрий вираз обличчя. В такому положенні рухаються по колу. Потім педагог змінює завдання, наприклад, показати бджілку, і діти, почувши команду педагога і зміну музичного супроводу, зображують бджілок. Піднімаючись на півпальці, виводять руки в сторони і рухаються дрібними кроками по колу. Важливою умовою є те, що дуже швидко працюють кисті рук, якими діти зображають крильця. Потім учитель змінює бджілку на мишку, мишку на метелика, метелика на журавлика.

6. Гра „Сова”.

Гра полягає в тому, що діти обирають сову, яка закриває очі. Діти – „звірятка” – під „світлу” музику пустують на галявині. Це день. Раптом настає „ніч”, змінюється характер музики. „Звірі” завмирають, сова йде на полювання. Хто із „звірят” заворушиться, той і стане „совою”.

doc
Додано
28 червня 2018
Переглядів
1963
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку