Танцювальні ігри, які використовуються під час навчання хореографії молодших школярів у загальноосвітньому закладі

Про матеріал

Матеріал підійде педагогів, які проводять уроки чи заняття з хореографії для дітей молодшого шкільного віку.

Танцювальні ігри, які використовуються під час навчання хореографії молодших школярів у загальноосвітньому закладі.

Перегляд файлу

Танцювальні ігри, які використовуються під час навчання хореографії молодших школярів у загальноосвітньому закладі:

1. Танець з іграшкою

Всі танцюють у парі, а хтось (хлопець або дівчина) танцює з іграшковою мавпою. При зупинці музики всі повинні поміняти партнерів (якщо хлопець з мавпою, то хлопці міняють дівчат і навпаки). Далі вже хтось другий танцює з мавпою. Гра переважно триває до тих пір, поки хтось не отримає мавпу три рази.

2. Танець з кулькою

Дві вибрані пари танцюють з кульками, які тримають між чолами. Завдання партнерів: якнайдовше протанцювати, не випустивши кульки.

3. Танець з рухами

Грає музика, всі танцюють. Музика зупиняється, керівник подає команди. Музика продовжує грати, а учасники виконують запропоновані рухи: – стискання руки – стати одному учаснику на коліно – йти назад – поплескати сусіда по плечу – пошукати спільні риси (розмір взуття, колір очей, місяці народження) – нести когось – підбадьорити когось – або показує вид кроку (на стопу, стрибками вбік і т.д.).

4. Пантоміма

Учасники гри діляться на дві групи. З однієї групи йде один представник до другої групи, яка має сказати якесь слово. Напр: кіт. Цей представник групи повинен відобразити, показати жестами своїй групі кота, при цьому не можна нічого говорити. Група повинна відгадати це слово. Потім навпаки.

5. Танцювальна гра «Покажи задане».

Завдання: під музичний супровід показати за допомогою танцювальних   рухів і пластики:

• тварину;

• рослину;

• передати настрій музики.

Діти стають в коло і рухаються під музичний супровід. У цей час концертмейстер по команді педагога змінює темп музики, а педагог називає учням те, що вони повинні показати. Наприклад, „лисичку”. При цьому діти одразу уявно „взули каблучки”, піднялися на носочки, умовно взяли в руку хвостика, друга рука на талії і зробили хитрий вираз обличчя. В такому положенні рухаються по колу. Потім педагог змінює завдання, наприклад, показати бджілку, і діти, почувши команду педагога і зміну музичного супроводу, зображують бджілок. Піднімаючись на півпальці, виводять руки в сторони і рухаються дрібними кроками по колу. Важливою умовою є те, що дуже швидко працюють кисті рук, якими діти зображають крильця. Потім учитель змінює бджілку на мишку, мишку на метелика, метелика на журавлика.

6. Гра „Сова”.

Гра полягає в тому, що діти обирають сову, яка закриває очі. Діти – „звірятка” – під „світлу” музику пустують на галявині. Це день. Раптом настає „ніч”, змінюється характер музики. „Звірі” завмирають, сова йде на полювання. Хто із „звірят” заворушиться, той і стане „совою”.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Демчик Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
28 червня 2018
Переглядів
11139
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку