Театралізована діяльність дітей середнього дошкільного віку

Про матеріал
Театралізована діяльність у дошкільному віці є одним із найефективніших засобів педагогічного впливу на розвиток особистості дитини. Розвиває акторські здібності, дає можливість пізнати себе через відтворення різних образів.
Перегляд файлу

Театралізована діяльність дітей середньго дошкільного віку.

Тема: Лісовітварини України.

Опис методичногоматеріалу

Театралізована діяльність у дошкільному віці є одним із найефективніших засобів педагогічного впливу на розвиток особистості дитини. Вона розвиває акторські здібності,дає можливість пізнати себе через відтворення різних образів.

Мета:

-      Розвивати мовлення;

-      Вчити розігрувати твори;

-      Виховувати бажання бути у єднанні з природою, оберігати тварин.

Матеріал: костюми героїв твору, горіхи, яблуко, лігво, нора крота, ємність з піском та зернятами.

Хід заняття:

Добрий день, діти! Сьогодні ми з вами будемо справжніми акторами та розіграємо виставу «Оленка та лісові звірі».

Вихователь розподіляє ролі, одягає дітям костюми. Читає казку:

Оленка та лісові звірі

Одного разу дівчинка на ім’я Оленка пішла в ліс по ягоди. Шла вона лісом дуже довго, і зустріла двох білочок. А білочки сиділи на галявині і гірко плакали. 

О: Чому ви плачете білочки?

Б: Всі наші горішки розкотилися по галявині, а ми їх так довго збирали, що тепер ми скажемо нашій мамі білкі, яка скоро повернеться з прогулянки.

О: Не засмучуйтесь! Я вам допоможу позбирати всі горішки!

(Діти починають збирати горішки, які розкиданні по підлозі). Б: Дякуємо тобі! Без твоєї допомоги у нас нічого б не вийшло!

 

 

Оленка попрощалась з білочками і пішла далі. Аж тут повзе їй на зустріч їжачок, і такий засмучений, що аж голочки його опустилися. 

О: Що в тебе сталося,їжачок?

Ї: Я дуже голодний, і не можу знайти собі їжу.

Подумала Оленка і згадала, що мама їй поклала яблука, щоб вона перекусила у лісі. Взяла Оленка у своєму кошику яблучко і дала його Їжачку.

О:Тримай, та більше не засмучуйся!

Ї: Дякую, тобі добра дівчинка! 

Поїв Їжачок та покотився далі!

 

Йде Оленка по лісу, бачить, родина вовків, бігає, кричить

«Рятуйте, рятуйте!»

О: Що у вас сталося?

В: Наше лігво обвалилося, і там застряг наш синочок Вовчик. О: Зараз я Вам допоможу, взяла Оленка Вовчика за лапки і почала тягнути, а вовки взялись за Оленку і разом тягнуть Вовчика…і витягнули!

В: Дякуємо, тобі Оленка за допомогу, ми ніколи не забудемо твоєї доброти!

 

Йде Оленка далі по лісу, і бачить, як Кріт повзає по колу.

О: Привіт, Кріт! Чому ти так дивно повзаєш.

К: Та я загубив свій вхід до тунелю, а там моя родина мене чекає.

О: Зараз я тобі допоможу його знайти!

Ходила Оленка по галявині, ходила, ходила і знайшла дирку в землі.   

 О: Ось Кроте твій тунель!

Взяла Оленка Крота за руку і провела до тунелю! К: Дякую, тобі добра дівчинко! 

Пішла Оленка далі по лісовій стежині. Та чує плач, а це мишки плачуть:

М: Пі, пі, пі, пі, пі, пі!

О: Що у вас трапилось, мишки?

М: Нам потрібно назбирати багато зернят до зими, але ми вже все обшукали у цьому лісі, а зернят ніде нема!

О: Я знаю, де зернятка! Вони розсипані на цій піщаній галявані! Я вам допоможу!

І стала Оленка разом з Мишенятками збирати зернятка.

М: Дякуємо, тобі Оленка за допомогу! Тепер нам буде, що їсти зимою!

Йде Оленка по лісі, радісна, що допомогла всім звірям, і заспівала пісеньку:

О: Ля, ля, ля…

Від її голосного співу, прокинувся ведмідь!

ВЕДМІДЬ: Хто це мене розбудив! Зараз я тебе з’їм!

Почала Оленка кликати на допомогу! О: Рятуйте! Рятуйте!

На її крик збіглися всі звірі, яких вона рятувала, обійняли Оленку міцно. Ведмідь зрозумів, що не зможе подолати скільки звірів, злякався і втік!

  

 

pdf
Додано
9 квітня
Переглядів
20
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку