Психічний розвиток дитини раннього віку рекомендацій для батьків та вихователів
Підготувала студентка 2 курсу
ЕПФК ЗНУ
Василега Аліна Вікторівна
Виховна година «Пізнай себе» для 2 класу
Мета : Допомогти учням пізнати себе як унікальну частину природи, пробудити в них інтерес до самого себе, сформувати розуміння унікальності людської особистості та відчуття власної значимості. Розказати учням про їх права та обов’язки. Формування знань про особистість та спілкування. Формування в класі дружніх відносин, взаєморозуміння та взаємоповаги.
Обладнання:ноутбук,олівці,листочки,конспект,відео
Формат проведення: виховна година
Організаційна частина
Нумо, діти, підведіться!
Всі приємно посміхніться.
Продзвенів уже дзвінок,
Починаємо урок!
Доброго дня, мої любі дітки. Рада вас всіх сьогодні бачити.
Як у вас справи?Добре,що у всіх сьогодні гарний настрій.Тож давайте з таким гарним настроем розпочнемо наше заняття.
Пропоную вам перед початком привітатися один з одним різними способами, не повторюючись.
Основна частина
Повідомлення теми, мети заходу
Діти,що ви бачите зараз на екрані
Так діти ця дівчинка дивиться на себе у дзеркало. Вона себе пізнає. І сьогодні під час нашої зустрічі ми теж будемо себе пізнавати. Тема нашої зустрічі «Пізнай себе». Сьогодні ви будете пізнавати себе як унікальну частину природи, ми будемо формувати розуміння унікальності людської особистості та відчуття власної значимості. Ви дізнаєтесь про свої права та
обов'язки.
Тому пропоную вам переглянути відео:
Ось ми з вами переглянули відео, які права та обов'язки вам запам'яталися найбільше
І щоб закріпити наші знання,давайте пограємо у гру права та обов'язки:
-Кожна дитина має право на життя(права)
-Самостійно доглядати за собою (обов'язки)
-Дбайливо ставитися до речей (обов'язки)
-Кожна дитина право на освіту(права)
-Шанувати рідних (обов'язки)
-Виконувати правила культури поведінки (обов'язки)
-Право на ім*я(права)
-Право на медичну допомогу(права)
-Право на відпочинок (права)
Які ми розумнички.Завдяки цій грі ми поглибили та закріпили наші знання.
— Діти, пропоную вам зараз трошки помалювати, візьміть аркуш паперу та кольорові олівчики, та намалюйте 6 кружечків.
Гра Про мене у різних кольорах.
Кожне коло буде за що відповідати
Моє волосся
Мій улюблений колір одягу
Мої очі
Мій настрій
Мій вихідний день
Моя мрія
Я бачу, що є вже дітки які готові, давайте будемо починати розповідати.
Завдяки цьому завданню ви пізнали себе та один одного та побачили що ми всі з вами різні.Але дещо є спільним.Як ви вважаєте що саме(волосся,колір очей або улюблений колір)
Я бачу,що ви трішки втомились.Тому пропоную розім*ятися.
https://youtu.be/9e1JGUnln58?si=IlTAyddfuseeXiFR
Які ви всі спортивні та активні сьогодні.
Гра «Скажи комплімент»
У нас з вами залишилась остання гра на сьогодні .Тому давайте допоможемо одне одному в пізнанні оцінки інших людей. Адже немає абсолютно хороших або, навпаки, поганих людей. Кожен має якісь добрі риси характеру. Гра, у яку я пропоную зараз пограти, має назву „Комплімент.” Не забувайте, що комплімент – це люб’язний вислів із похвалою. Згадайте найкращі риси характеру своїх однокласників і, звертаючись до кого бажаєте на ім’я, скажіть комплімент.
- Кому було приємно чути гарні слова на свою адресу?
Тож говоріть компліменти оди-одному частіше.Щоб зробити приємно та підняти настрій людям які вам вважливі.
Заключна частина
Діти, мені дуже сподобалось проводити з вами заняття. А
чи сподобалось заняття Вам? Що вам сподобалось
найбільше, може щось не сподобалось? Що запамʼяталось.
Сьогодні на занятті ми з вами пізнавали себе. Поговорили про наші права та обовʼязки. Сформували знання про особистість та спілкування. Розкрили свої позитивні здібності. Дітки ви великі молодці.Сподіваюсь, що вам все запамʼяталося.До побачення!Заняття закінчено!