Технологічна карта онлайн-уроку "Живлення і травлення. Травні системи"

Про матеріал
До вашої уваги технологічна карта до онлайн-уроку "Живлення і травлення. Травні системи" регламент 15 хвилин
Перегляд файлу

 

Технологічна карта дистанційного уроку з біології

в синхронному режимі

вчителя біології

Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №42

Панасюк Світлани Ігорівни

Тема уроку. Живлення і травлення. Травні системи

Клас: 7

Мета:

навчальна –        розширити поняття про типи живлення, дати  їм   

                            характеристику,

                  поглибити знання учнів про закономірності травлення,

                            систематизувати знання щодо різноманітності травних систем

                            формувати в учнів уміння активно й послідовно відстоювати            

                            власну точку зору, уміння знаходити переконливі аргументи  

                            для її доведення;

розвивальна –    розвивати цілеспрямованість, працелюбність, вміння          

                            працювати в діалоговому режимі,вдосконалювати        

                            навички працювати з різними джерелами знань , вміння           

                            порівнювати, аналізувати факти та систематизувати здобуту       

                            інформацію;

виховна –           виховувати свідоме, дбайливе та  відповідальне  ставлення

                           до природи, через усвідомлення унікальності і складності                                                               прояву життя, самостійність в роботі.

Завдання уроку:

                           1. Вивчити основні типи живлення тварин.

                           2. Охаракткризувати процес травлення і визначити важливість                                                 цього процесу.                                                                                                                             

                           3. Порівняти між собою різні типи травних систем тварин.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань

 

Форма проведення: онлайн-конференція на платформі Google Meet.

 

Обладнання: ноутбук/телефон з доступом до мережі Інтернет, презентація та застосунки до уроку.

 

Інформаційні навчальні матеріали: електронні варіанти підручників, комп’ютерні навчальні системи (Meet), презентації вчителя.

 

Спосіб зворотного  зв’язку: обговорення в режимі відеоконференції на платформі Meet, чат, обмін приватними повідомленнями, веб-сервіс «Google Classroom», месенджер  Viber/Telegram, електронна пошта.

 

Організація спільної діяльності учнів у шкільному середовищі: відеоконференція, чат в Meet, месенджер  Viber/Telegram.

 

Глосарій з теми дистанційного уроку: живлення, травлення, органи, системи органів, класифікація.

 

 

 

№ з/п

Етап уроку

Хід уроку

Додаткові матеріали        

до уроку, електронні

освітні ресурси

 

І

Організація класу

1.Привітання. Перевірка присутніх.

2. Повторення правил роботи в Meet.

- інструкція щодо роботи в Meet;

- налаштування на позитивний настрій.

 

ІІ

Актуалізація опорних знань учнів

1. Прийом “Мозковий штурм”

 

 

 

2. Фронтальне      

     Опитування.

3. Бесіда.           

-  робота з презентацією у Meet;

(що таке травлення і яке його значення?).

 

Робота в Meet.

 

ІІІ

Повідомлення теми, мети й завдань уроку

1. Визначення теми уроку.

2. Оголошення мети й завдань уроку.

- робота з презентацією у Meet

 

 

ІV

Мотивація навчальної діяльності

1.Вправа «Знайди пару».

2.Різні тварини використовують різні джерела органічних речовин, таким чином можна виділити:...

 

- робота з презентацією у Meet;

 

 

V

 Сприймання та усвідомлення учнями фактичного матеріалу

1.Розповідь вчителя з елементами бесіди (обговорення і порівняння різних типів травних систем тварин)

2.Фізкультхвилина.

- презентації учителя;

 

 

 

 

 

VI

Узагальнення і систематиза-ція знань

Повторення обговореного матеріалу та спроба скласти “Логічну пару” між назвою ділянки травної системи та органу, що їй відповідає.

- презентація вчителя

- використання відеоконференції та чату в Meet;

 

VIІ

Підсумки уроку

Знаходження методів виконання домашнього завдання та та пошук прийомів для ефективного засвоєння великого обсягу знань

- використання відеоконференції та чату в Meet;

VІІІ

Домащнє завдання

Завдання в асинхронному режимі:

1. Опрацювати додатковий матеріа у classroom

2. Пройти самоперевірку (тест) за посиланням у classroom

- покликання на домашнє завдання в Google Classroom.

 

 

doc
Пов’язані теми
Біологія, 7 клас, Планування
Додано
14 лютого 2022
Переглядів
492
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку