Технологічна картка уроку

Про матеріал
Розроблена для участі в Учитель року 2022. Тема уроку: Вимоги до оформлення презентації. Створення спільної презентації
Перегляд файлу

 

  Технологічна карта уроку

Назва предмету

Інформатика

6 клас

Номер уроку: 15

Дата:15. 12. 2021

Тема уроку

Вимоги до оформлення презентації. Створення спільної презентації.

Цілі уроку:

Очікувані результати. Після уроку учні будуть:

навчальні

продовжувати формувати поняття комп’ютерних презентацій, ознайомити з етапами створення презентацій, засвоїти вимоги до її оформлення; навчитися технології створення електронних презентацій;

знати 

знати поняття комп’ютерної презентації; поняття редактора       презентацій;   основні           складові комп’ютерної презентації; поняття слайда, об’єктів слайда;

  принципи     естетичного     оформлення     слайдів,

створення презентації та налаштування її показу;

розвивальні

сприяти всебічному розвитку особистості; розвивати практичні вміння та навички учнів щодо наочного представлення інформації за допомогою комп’ютера;

вміти 

  завантажувати        програму        для        створення

презентацій і виходити з неї;

створювати план презентації та дотримуватись правил оформлення презентацій; використовувати гіперпосилання

виховні

виховувати інформаційну культуру учнів, уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання; виховувати людину, що володіє знаннями інформаційних технологій, має свідоме ставлення до формування інформаційної та комунікативної компетенції.

пояснювати 

етапи створення       та         вимоги            до             оформлення презентації 

 

Місце      уроку      в

розділі

урок є логічною одиницею теми «Комп’ютерні презентації»

Тип уроку

комбінований

Основні             терміни, поняття

етапи створення, вимоги до презентації, спільна презентація, показ презентації, гіперпосилання

Міжпредметні зв’язки

культурологія, історія

Наочність 

комп’ютер,       Google       презентація,       сервіси

Інтернету

Обладнання 

комп’ютер (гаджет), веб-застосунки для віртуального класу; інструкційно-технологічні картки, листки самооцінки, мультимедійні ресурси для створення, спільного редагування та зберігання інформації – створення спільної

 

 

 

 

презентації, віртуальна дошка 

Форми роботи на

уроці

фронтальна, індивідуальна, практична

Етапи уроку

Зміст роботи

Діяльність учителя

Діяльність учнів

Компетентності

Наскрізні лінії

І. Організаційний

Організація класу, перевірка готовності до уроку,

емоційне налаштування 

Вітається з учнями, обговорює правила роботи на онлайн уроці. 

Вітаються з учителем, приймають правила роботи на онлайн уроці.

Спілкування державною мовою

Здоров’я           та

безпека

 

ІІ.             Актуалізація знань

Вправа на повторення.

Повторення етапів створення та роботи з об’єктами на слайдах презентації.

Еврестична бесіда.

 

Показує вправу на сервісі

https://learningapps.org/wa

tch?v=png90xabj17  

 

Виконують вправу на сервісі https://learningapps.org/watch?

v=png90xabj17  

 

Спілкування державною мовою. Інформаційноцифрова компетентність.

Уміння вчитися впродовж життя. 

Екологічна безпека та сталий розвиток

ІІІ.       Мотивація навчальної діяльності

Перегляд мотиваційного відео. Проблемне питання: «Яка ідея цього ролику?»

 

Показує мотиваційне

відео. https://padletuploads.storage.googleapis .com/985559780/cd2163f8 7d0547bc0cc9f68ac830d0 e4/____________.mp4  

Просить висловити гіпотезу, спонукає до роздумів. 

Переглядають відео. Вчаться пропагувати ідеї, формувати власну думку

Спілкування державною мовою.

Соціальна       та громадська компетентності. 

Громадянська

відповідальність

 

ІV.             Визначення теми уроку та його завдань

Оголошення теми (QR-код) і завдань уроку 

Показує          QR-код           теми уроку.

Просить оголосити очікування від теми

уроку

Сканують       QR-код             теми уроку.

Висловлюють            власні припущення, беруть участь у обговоренні

Спілкування державною мовою. Інформаційноцифрова компетентність.

Підприємливість

та         фінансова

грамотність

Фізхвилинка

Рухова активність

https://www.youtube.com/ watch?v=Mzhjp_Phf_g  

 

 

Здоров’я           та

безпека

 

V. Усвідомлення змісту навчального матеріалу

Перегляд презентації. Еврестична бесіда.

Показує презентацію.

Формує нові знання. Залучає дітей до розуміння роботи в групі

Діалог з вчителем. Слідкують за поясненням вчителя.

 

 

Спілкування державною мовою

Уміння вчитися впродовж життя. Інформаційноцифрова компетентність.

Обізнаність    та самовираження

у          сфері культури.

Громадянська

відповідальність

 

Фізхвилинка

Вправи для очей

https://padletuploads.storage.googleapis .com/1496766294/6196ac6 cb0e0cf1b07c47ad117ab4 80d/__________________

_.mp4  

 

 

 

 

Здоров’я            та

безпека

VІ.             Закріплення навчального матеріалу

Міжпредметна     інтеграція, 

Презентація            склад

Шосткинської ОТГ

Ознайомлення з інструктивною карткою, критеріями самооцінювання практичної частини уроку

Пропонує учням працювати в спільній Google презентації в зазначених слайдах користуючись інструктивною карткою

Працюють в спільній презентації, яка пов’язана з історією виникнення та складом Шосткинської ОТГ

Спілкування державною мовою. 

Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність та підприємливість. Обізнаність та самовираження

у          сфері культури. Інформаційноцифрова компетентність.

Громадянська відповідальність Підприємливість

та          фінансова

грамотність

VІІ.      Підведення

підсумків,

Перегляд створеної спільної

Формує           культуру висловлювання.

Удосконалюють навички логічно побудованої

Спілкування державною

Підприємливість

та          фінансова

 

Правила роботи на онлайн уроці: 

 

оцінювання знань

презентації.

 

Пропонує здійснити самоаналіз зробленої роботи.

відповіді.

Оцінювання обсягу і якості виконання      практичної роботи.

Учитель пропонує учням зробити висновок: Чи потрібно дотримуватися вимог та етапів створення презентації?

мовою.

Математична компетентність.

Уміння вчитися впродовж життя. Ініціативність та підприємливість. Інформаційноцифрова компетентність.

грамотність.

 

VІІІ. Рефлексія

Виконання завдань на сервісі https://www.mentimeter.com  

Перевіряє уважність. Спонукає до роздумів. 

 

Виконують вправи на сервісі https://www.mentimeter.com

Спілкування державною мовою.

Ініціативність та підприємливість. Інформаційноцифрова компетентність.

Підприємливість

та         фінансова грамотність.

 

ІХ.             Повідомлення домашнього завдання

Оголошення        домашнього

завдання

Формує культуру висловлювання, записів. Інструктує щодо онлайн діяльності вдома.

Занотовують до щоденника завдання 

Спілкування державною мовою

 

1.Здійснити вхід за посиланням  https://meet.google.com/apm-divf-vzq о 13 год 55 хв (відповідно до жеребкування, за 10-15 хвилин до початку уроку) з браузера Google Chrome. 2. Налаштувати власну камеру та звук. Після входу вимкнути камеру та звук, щоб не було зайвого звукового фону під час уроку.

3.Використання віртуальної дошки Padlet (Карта уроку) https://padlet.com/ludmila11/distlesson  

 

pdf
Додано
30 січня 2022
Переглядів
909
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку