30 вересня о 18:00Вебінар: Використання нестандартних завдань у навчанні природничих дисциплін

Технологічна картка_Види з’єднань

Про матеріал

Цикл уроків за технологіє модульного навчання. Технологічна картка до § §31-32 на основі підручника "Фізика 8 клас" (за ред. Бар'яхтар В. Г., Довгого С.О.) та розробок уроків за редакцією Туманцової О.О. (Ранок, 2016)

Перегляд файлу

http://forum.assistant.group/uploads/monthly_2017_07/7a61662s-960.jpg.f69718ae160b722f151b3daff67136ec.jpg 

Технологічна картка уроку

Тема: З’єднання провідників 

 

Види з’єднань

 

Формули

 

  • послідовне з’єднання;
  • паралельне з’єднання;
  • мішане з’єднання

послідовне з’єднання

  • сила струму;
  • електрична напруга;
  • опір провідників

паралельне з’єднання

 

Етапи уроку

Діяльність учнів

Комп’ютерне тестування

Тестування в комп’ютерному класі (10 хв)

 

Задачі за малюнками по групах

Робота в групах (5+2 хв)

 

Колективне розв’язування задачі

Для виготовлення спіралі взяли 10 м дроту площею поперечного перерізу 0,5 мм2. З якого матеріалу виготовлений дріт, якщо за напруги на кінцях спіралі 16,8 В сила струму в ній становить 2 А?

Дано: 

l = 10 м

S =  0,5 мм2 

U = 16,8 В

I = 2 А ; 

ρ - ? Відповідь: нікель

Самостійне розв’язування задачі

Нікелевий дріт завдовжки 0,5 м і площею поперечного перерізу 2 мм2 підключили до джерела струму, напруга якого становить 4,2 В. Якою є сила струм струму в дроті?

Дано:   5 хв

l = 0,5 м

S =  2 мм2 

U = 4,2 В

ρ = ___   ;   

I - ? 

Послідовне з’єднання провідників

Конспектувати записи з дошки

  • Сила струму I=I1=I2

 

Експериментальне дослідження

 

 

 

I =

I1 =

I2 =

  • Електрична напруга U = U1 + U2

 

Експериментальне дослідження

U =

U1=

U2=

  • Опір R = R1 + R2 

(Якщо однакові провідникиR = nR0)

 Переконайтеся у співвідношенні

Паралельне з’єднання провідників

Робота в групах стор. 170-173 (10 хв)

Намалювати схему паралельного з’єднання провідників і записати формули для обчислення напруги, сили струму і опору

Розв’язування задач

  1. Колективна робота. Обчислити загальний опір кола, що складається з електричної лампи з опором 10 Ом, реостата з опором 12 Ом і мідних проводів завдовжки 5 м і площею поперечного перерізу 0,5 мм2, з’єднаних послідовно. Чому дорівнюватиме сила струму в такому колі, якщо його підключити під напругу 6 В?

 

R = 22,17 Ом

I = 0,27 А

  1. Робота в четвірках. Ялинкова гірлянда складається з лампочок опором 20 Ом кожна розрахованих на силу струму 0,3 А. Скільки таких лампочок треба з’єднати в гірлянду, щоб її можна було підключити до мережі з напругою 220 В?

 

n = 36

  1. Самостійно. Чому дорівнює загальний опір двох послідовно з’єднаних ламп, якщо опір першої лампи дорівнює 300 мОм, а другої – 0,03 кОм

 

R = 30,0 Ом

 

Самостійне набуття практичних навиків

Робота з картками

 

 

Домашнє завдання

Домашні лабораторні роботи №4-5 в жовтих друкованих зошитах стор.18-27

 

Дякую за урок

 

 

 

 

docx
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
Додано
13 липня 2018
Переглядів
551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку