Технологія case-stady на уроках історії України у 7 класі

Про матеріал
Опубліковано приклад, як застосувати технологію case-stady на уроках історії України у 7 класі.
Перегляд файлу

Технологія  case-stady на уроках історії України у 7 класі

Тема уроку: Прийняття християнства на Русі

Проблемне питання (запитання на рівні синтезу/оцінювання за таксономією Б. Блума):

Хрещення Русі Володимиром – спонтанне і революційне рішення чи зважений і обдуманий крок?

Кейс 1.

Основна проблема до кейсу (запитання на рівні аналізу): Які важелі допомогли Володимиру зупинитися на християнстві?

Мікропроблеми (система запитань та завдань від простого до складного, виконання яких призведе до відповіді на запитанняя мікропроблеми: знання, розуміння, застосування) :

  1. Між якими релігіями обирав Володимир?
  2. Які можливості надавала кожна із них?
  3. Якими принципами керувався Володимир при виборі?
  4. На що зважав та чого прагнув після прийняття державою єдиної релігії?

Матеріали: (гіпотетичний перелік)

Уривок із «Повісті минулих літ». Переказ подій за Нестором. Карта.

Кейс 2.

Основна проблема до кейсу: Чому князь вибрав православний варіант християнської віри?

Мікропроблеми:

  1. Чи була Київська Русь молодим королівством?
  2. Що було головним для правителя на той час?
  3. Що відкривала нова релігія для держави?
  4. Які далекоглядні плани були у Володимира?

Матеріали: Тексти з описом реальних можливостей християнства для Київської Русі. Відео.

docx
Додано
5 січня
Переглядів
22
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку