Текстуально вивчені та самостійно прочитані художні твори. ІІ частина Узагальнення та систематизація вивченого в ІІ семестрі

Про матеріал
Цю презентацію можна використовувати для уроку узагальнення і систематизації матеріалу.
Перегляд файлу

image

Епіграфи до уроку:

Література повинна вірою і правдою служити народу і стояти

на захисті його інтересів і вічних цінностей »-                                    

Чарльз Діккенс.

imageКожен письменник, до певної міри, зображує у своїх творах самого себе, часто навіть всупереч своїй волі. - В. Гете

image image


image image

image

image image


Хто автор і про що розповідається у творі

image
“Що може пензлик?”

Як поставилася до Катрусиного захоплення її мама?

image
Твір “Що може пензлик?”

image
РУХАНКА

Натисни на картинку і потанцюй разом з песом Патроном

image

imageХто є головним героєм цього твору? Яким був головний герой?

imageЧому однокласники / однокласниці називають його «Бурундуком»?

Як Івась вчиться, які шкільні предмети йому до вподоби?

Як ти ставишся до угоди Бондарука з Іванюком? image

image
Згадай назву...


image


image

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Скрипник Світлана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додав(-ла)
Нонна Кудря
Додано
11 червня
Переглядів
134
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку