Телепроект "Режисери родом із дитинства"

Про матеріал

Щороку ми , вчителі початкових класів, урочисто передаємо своїх улюблених учнів у 5 клас. Дуже хочеться, щоб діти запам'ятали початкову школу, як веселкову країну із своїми жителями. Тож щоразу організовуємо веселе і творче дозвілля дітей. Сподіваюсь, що ця розробка стане у пригоді моїм колегам.

Перегляд файлу

 

Телепроект

 

«Режисери родом

     з дитинства»

 

  (випускне свято у 4 класі)

 

 

                 Вчитель початкових класів: Цуркан Н.М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета:  Організувати веселе творче дозвілля дітей; розвивати інтерес до

              навчання, пам'ять, артистизм, виразність мовлення; вміння

              працювати в колективі;

              підбити підсумки роботи класної родини за 4 роки навчання та

              підготувати учнів до переходу у 5 клас;

              виховувати у дітей повагу до школи; висловити щиру подяку

              дирекції  школи, вчителям, батькам та дітям. 

 

Обладнання: зал святково прикрашений кульками, відео 1 дзвоника,

                        презентація «Швидко 4 роки пролетіли».

 

 

                             Хід свята

 

       Вальс (танцюють 2 учнів)

 

(під кінцеві звуки вальсу виходять всі діти)

 

(Стоять всі діти, крок уперед – 6 учнів)

 

   Щось у травневому бузковому повітрі

    Бентежить нині душу дітворі.                              

    Надходить золота пора канікул.

    Останній дзвоник. Літо на дворі!                     

 

Ми так рости, ми так рости спішили !

 От і минув шкільний четвертий рік                      

Як швидко початкова пролетіла!

Вступаємо у підлітковий вік.                                

 

Сьогодні – випускний, і початковій

 Ми скажемо: навіки прощавай,                                  

 Наш незабутній, осяйний, казковий,

 Чудовий, любий наш Дитинства край!                     

 

 

 

Дитинство — пора веселкова й крилата,
Де музика ніжно звучить.                                                                                                             На світло і казку, на барви багата,
Тут хочеться жити і жить!                           

 

Рідна школа — дитинства країна,                                                      
Де ми вперше усе пізнаєм.                           

Тут навчається кожна дитина, 
Разом дружимо всі і ростем.                     
 

 

 

                             Пісня +Відео з 1 дзвоника (вступ)

 

На сцену вибігають хлопчик і дівчинка , розмахуючи портфелями, сідають на край сцени, розламують шоколад і починають їсти.


(Звучить 1-й куплет і приспів пісні на мелодію «Дитинство...» ).


Поруч школа, Є куди спішить.
Стежка швидко До дверей біжить.
Не встиг награтись, Роки - як вода,
Вже випускник я - Закінчилась гра.                              
А я хотів би, так хотів би знов

В дитинство глянуть І пограти в лов,
Альонку смикнуть За одну косу,                               
Зробить у класі злітну полосу.

 

--Всім відомий вислів,  що життя – це сцена, а ми в ньому актори.             

 

 Все у нас у школі відбувалося, як на сучасному телебаченні:                    

 

 кожен день – свіжі новини

у дівчат -мелодрами, у хлопців- детективи.                                                

 

 

Інтерв’ю – на кожному уроці,

Веселі перегони – на кожному кроці.                                                        

 

 

Все у нам перепліталось і в головах відкладалось.

Ми старанно готували  сцени з нашого життя                                               

 

Їх ретельно змонтували і в програми поскладали.

Тож сьогодні ми для вас

Підготували програму  - просто клас! 

 

                                                                   

 

Тож сьогодні вам судити

Які з нас вийшли режисери!                                                                     

 

(хлопчик  з дубляжем)

 

Дубль 1   Урок «Тітоньки Сови» (заставка відео уроку Сови) , презентація

 

1 уч- Та що ж це друзі, зі мною діється,

        Стою тут і мені не віриться.

        Ще вчора ми на подив  в 1 клас прийшли

        До школи Каденюка батьки нас привели.                          

 

2    Перший кастинг успішно пройшли

На зйомки серії «Перший раз у перший клас»

Нас дружно прийняли.                                                              

 

3   У роль швиденько ми ввійшли,

В країну знань з охотою помандрували.,

Усе виконували, що нам задавали

І поступово швидкість набирали

Ази науки успішно ми долали.                                                     

 

4    Поради тітоньки Сови взяли ми за основу

За ними слідуєм завжди, і в школі. і удома.                            

 

 

1)-Навчайся все своє життя.                                                              

2)-Будь добрим і чуйним до людей.                                                  

3). Люби  і бережи  природу .                                             

4)Поважай та шануй матір та батька                                                 

5). Люби, поважай свій народ, свою культуру, Батьківщину.           
6). Перемагай труднощі і не зупиняйся на досягнутому.                  

                              Рекламна пауза

 

                         Пісня «Соколята» 

 

 

    Дубль ІІ -«Майстер шеф»

(виходять діти у фартушках)

 

Сучасна школа – це не жарти , друзі,

Усе кипить і булькає, як в казані.                                    

 

І відбувається це все як на тій  кухні,

Де за наказом шефа результату досягають всі.              

 

Запрошуємо вас хоч краєчком ока

Заглянути на кухню «»Майстер шеф.                             

 

Бо саме там і вчились, і раділи,

І солодко , і гірко,- бувало саме там.   

                        

 

                             Частівки про шкільну кухню

 

Перший раз у перший клас!  Нова кухня кличе нас,

І читали, і рахували,  як ті шкварочки шкварчали.                      

 

Другий клас – пішла таблиця,  і ночами стала сниться.
Ми її вчимо, вчимо, на уроках – «горимо».                             

 

Пахло смаженим завжди,  як ішли з перерви ми.

Хто з синцем, хто на «коні»-   отакі ми школярі!                                         

                 
Ось і третій рік ми в школі,   а сюрпризів ще доволі:
Треба шлях порахувати,  звідкись час і швидкість взяти.                     

 

 

А фізкультура й малювання-  це  здорове харчування

Як задачі набридали  ми його завжди чекали.                                   
 

Швидко промайнув цей час,  нас чекав четвертий клас.
Казка, вірш, оповідання,   отаке в нас частування.                                

 

Як здавали ДПА  дуже хвилювались

Як до бенкету кухарі  довго готувались.                                        

 

Отаке було життя, як на кухні метушня.

Ну а далі, як буде? Майстер новий поведе!                                  

 

Ой скипає вже наш  час бо прямий ефір у нас

 Майстер-шефа не забудем і повік любити будем.                                      
 

  (виходять 2 учнів)

-- Як бачите, на нашій шкільній кухні і спекотно, і весело…

Але за цим всім стоїть  важка щоденна праця…                                

 

--У програмі «Шкільні сенсації» ми хочемо поділитися

своїми успіхами і перемогами.                                                      

 

 

 

 

               Дубль ІІІ-  «Шкільні сенсації»

 

Танцювали, працювали-

Гарно ролі всі  ми грали

Та високих результатів у навчанні й вихованні-                           

 не всі досягали.

 

 -Запрошуємо на сцену тих, хто не тільки в школі,

 а і в районі честь класу захищав.

Хто не боявся труднощів ніколи                                                 

Й лише до перемоги крокував.

 

-(Боблей і Мотуляк)

-Аня, а пам’ятаєш, як в цьому році ми з тобою в Хотині на олімпіадах 

з мови і математики старанно працювали?                                                        

- Так, Каріно було нелегко! А мені ще й випала честь брати участь

 у мовознавчому конкурсі ім..  П. Яцика.                                                      

 

 

 

 

( вибігають Бобик і Гаврилян)

-О! Ви справді молодці! А ми з Вадимом на справжньому острові

 скарбів побували!                                                                                          

-Ну, не зовсім таки справжньому, але найкраще свою сил

у й фізичну витривалість змогли продемонстрували.                          

                                (містери)

 

-Сила? Фізична витривалість?- це дуже добре!

-Але й таланти в собі  треба розвивати!                                   

 

І на Містері школи так як ми себе достоно показати.             

 

- От наприклад – наш Влад – гарно декламує,                     

А Андрій грає на  акордеоні і танцює                                       

Сергій акторську гру вам може показати                                 

А Адріан співаючи про все це зміг би  кліп ще й зняти.                   

                                 (Мельник, Музика, Біла, Булдума, Чебан)

 

-Вашим талантам можна позаздрити.                                   

 

-Але й ми від вас не відстаєм.                                             

 

-Бо як школі нашій гостей треба зустрічати

То на візитку  перші ми мусимо ставати.                         

 

- А там потрібно декламувати,  Діані - заспівати ,                         

Усім підтанцювати, а потім ще й півгодини простояти.             

 

Ми  всі обіцяємо і надалі так старатись,

Щоб наша школа могла нами пишатись!                                

 

 

                                              Рекламна пауза

 

                 Пісня  «Все у нас пучком»  (Адріан)

 

Дубль ІV--Сміхопанорама

 

. Шкільне життя - не шоколад,
І щоб воно ішло на лад,
Нам треба більше жартувати,                                                

Невдачі гумором долати.

 

 

  Лунає дзвінок ( учень співає під мелодію з пісні «Чебурашка»)

Я був, колись недавно,хлопчиною старанним

 І завжди любив гратись з маленькими дітьми.

 Тепер я вчусь у школі і добре всім навколо

 Четвертий клас закінчили вже ми.

 Закінчені уроки, немає більш мороки,

 Тепер до школи вранці вже діти не ідуть.                       

 Я вивчив усі букви і став я вже розумним

 І в 5 клас мене тепер візьмуть.

 

Лунає дзвінок , стук у двері (учень співає

 під мелодію «Вдруг, как в сказке, скрипнула дверь»)

 Вдруг, как в сказке, скрипнула дверь ,   

Все мне ясно стало теперь.

 На урок я опять опоздал,      

  Не хотел, но снова наврал,

Что будильник меня вновь подвел,    

Лифт застрял и автобус ушел,

А потом я так быстро бежал,                        

  Но опять на урок опоздал.   

 

 

 

 

 

     Лунає дзвінок    Учень співає під мелодію «Львенок и черепаха»

 На читанні я так злюсь,

Довго в книжку я дивлюсь.

 Цей предмет я люблю

Та нічого не знайду.

Я все вчу і так, і сяк                                                 

Та думки не йдуть ніяк.

 Вдома вірш вчу і вчу,                                    

 На уроці ж я мовчу. 

 

(учні співають пісню під мелодію «Погоня»)

Про втому забули,  дзвінок продзвенів.

 І діти побігли, куди хто хотів.

 Не стій на порозі, а то упадеш.

 І мчаться, і мчаться, і мчаться, і мчаться,                           

 Їх не доженеш.

 

 

Лунає дзвінок   Урок математики (учень співає під мелодію «Голубой вагон»)

Повільно так хвилини відлітають десь,

 Із труби в трубу вода біжить.

 Цю задачу розв'язать не можу я,

 Як без математики прожить.                                                            

 Приспів: Довго, ой довго як цей урок тягнеться,

 Двійку отримаю, бо розв'язку нема.                                         

Кожному, кожному в краще хай віриться,

 Може задачка ця розв'яжеться сама.  

 

 

 

 

 Лунає дзвінок   (учні співають пісню під мелодію «Погоня»)

 І знову перерва, хвилюється клас,

Чим повар сьогодні порадує нас.                                               

Нам каші не треба, не хочем борщу.

 Давайте цукерки, давайте банани, А то вас вкушу.

 

Лунає дзвінок   (учень співає під мелодію «Чунга-чанга»)

Приспів: Не потрібні нам відмінки,

 На якій вони сторінці.

І не хочу я диктант більше писати

. А я хочу відпочити                                                                                    

 І підручники закрити,                                          

І всі зошити зложити, і скакати .

.

Лунає дзвінок   (учні співають пісню під мелодію «Погоня»)

Пройшли три уроки і знову пора                                                             

Відкласти підручник , перерва прийшла.

 Кричать і носиться не втомимось ,ні

Перерва (4р.) і радісні ми.

 

 

Лунає дзвінок    (учні співають під мелодію «Подмосковные вечера»)

 Не слышны уже стали шорохи,

 Тексты и слова далеки.

 Если б знали вы , как мне дороги

Иностранные языки (2р.)

 Все никак не сделать английский мне,                                                     

Далеко еще до звонка,                  

Не запомнил я слов десятка два,

 Но ведь Англия далека.

 

Лунає  дзвінок.    (учні співають пісню під мелодію «От улыбки»

 Ось один ще день шкільний пройшов,

 І настав час ненадовго розлучатись.

 І хоча багато в нас завдань,

 Але ж завтра в школу знову нам збиратись.                        

Приспів: Будуть знову нас учить,

Як на цьому світі жить.

Будуть знову нам казать про ліс і поле.

Із блакитного струмка починається ріка,

Ну а учень починається зі школи.

 

                           Рекламна  пауза

              Танець  «Козак Мамай»

  Дубль V - Моя правда      (мелодія «Ты мне вериш?»)

 

Учень І:     Люба вчителько ви моя

                     З дівчатами я посварився!

                   Вони весь час мене дратують!                                 

                   Ви вірите мені чи ні?

                   Вірите чи ні?

 

Вчителька:     Я тобі, звичайно, вірю,

                          Хіба може бути сумнів?!

                          Я сама весь час дратуюсь!

                          І це буде наш секрет!

                          Наш з тобою секрет!

 

Учень ІІ:   Люба вчителько ви моя ,

                   Одяг мій сьогодні змінний!                                       

                   Бо давно я з форми виріс!

                   Ви вірите мені чи ні?

                   Вірите чи ні?

 

Вчителька:     Я тобі, звичайно, вірю,

                          Хіба може бути сумнів?!

                          Тепер мій настрій також змінний!

                          І це буде наш секрет!

                          Наш з тобою секрет!

 

Учениці (хором):   Люба вчителько ви моя

                                   Вдома ми забули зошити,

                                   В них завдання зроблені усі.                  

                                   Вірите Ви нам чи ні?

                                   Вірите чи ні?

 

 

Вчителька:     Ну звичайно, я вам вірю,

                          Хіба може бути сумнів?!

                          Хвостики обом вам личать!

                          І це буде наш секрет!

                          Наш із вами секрет!

 

 

Учні та Ледарі (хором):    Люба вчителько ви моя

                                               Не зі зла ми бешкетуєм.              

                                               Просто діти ми  малі ще.

                                               Вірите Ви нам чи ні?

                                               Вірите чи ні?

 

Вчителька:     Я, звичайно, всім вам вірю,

                          Хіба може бути сумнів?!

                          Я сама була такою!

                          І це буде наш секрет!

                          Наш із вами секрет! 

 

Учні (хором):      Нам, звичайно, всі тут вірять!

                               Немає натяку на сумнів.

                               Вчителі були такими ж!

                               Це – великий наш секрет!

                               Наш із ними секрет!

                               Наш великий секрет!

                               Наш секрет!     Секрет!

 

                          Рекламна  пауза

 

                            Танець «Кладочка»

 

 

 

Дубль VІ-- Навколо світу(карта подорожі, виходять ведучі з указкою)

 

 

Навколо світу мрієм мандрувати

Та рідний край свій прославляти.

Бо краще Буковини- не знайти

Це знаємо з тобою – я і ти.                                     

 

 

Ми з рідних Клішковець екскурсії почали

На Лишиці і в парку побували.

На підприємствах професії вивчали

В сільських музеях експонати розглядали.             

 

Як ми трішки підросли

То в Хотин нас повезли.

Бо це 7 чудо України

Гордість нашої країни.     

 

 

Ось ми вже мандруєм

Далі – в Сонячну долину.

Влітку – рай там для людини                 

З сонця, квітів і води.                                             

 

 

А зима нас зустрічала

Білим снігом, морозцем.

Як же весело було нам із гірки мчати                       

На таблетці швидкісні   всіх наздоганяти.

 

В Чернівцях були не раз

В театрі побували.

На виставі чарівній

Ми аплодували.                                                        

 

Ще й майданчик льодовий

Нас зустрів привітно

Як узули ковзани

Ледь тримали нас борти.                                        

 

Вже й за межі Буковини

Нас  вивозили батьки.

До Святого Миколая

      Ми гайнули залюбки.

     Я слухняним діточкам                                                       

    Радісно адресу дам.

 

    Є ще місць чимало,

   Де ми не бували.

  Це прекрасна Буковина                

  Й рідна ненька Україна.                      

 

 

 

(відео  з дітьми « Де я мрію побувати цим літом»)

 

 

Ось такі ідеї в нас,

І мрій ще так багато!!!                                                        

Тож ми спонсорів-батьків

Просим це фінансувати!

 

 

                                        Рекламна  пауза

 

                                  Сценка «Весілля в Малинівці» 

 

                                 Пісня «Тече вода»   (Діана)

 

 

 

 

 

Дубль VІІ—Погляд у майбутнє.   (вчитель)

 

--Сьогодні у студії «Погляд у майбутнє» присутні наші батьки,

які як ніхто у цьому залі, мріють про щасливе майбутнє своїх дітей.                        

 

-Яким воно буде – не знає ніхто.

Уявіть своїх дітей через 20 років.             (інтерв’ю з батьками про професії дітей)    .

 

А ким же уявляють себе наші діти через 20 років?  (звучить музика  - Мои  года….)

            Сценка.                   Слайд – 28 травня 2034 року.

 

: (На фоні музики)  Отже, ми у 2034. Рідна школа, знайомий клас. Зустріч першої вчительки з випускниками – четвертокласниками 2014 року.                                

( за столом вчителька.)

 

--. Перша вчителька:

Любі хлопчики й дівчатка! Рада бачити вас

. Ви завжди бажані в школі. Як же склались ваші долі?

 

Модельєр:  Слайд з одягом

Модельєр відомий я, ось колекція моя.

 Всім землянам, марсіанам, міжпланетним громадянам

шию одяг залюбки. Тут усі мої зразки.                                             

 Мій колишній любий клас, де замовлення від вас?

 

Адвокат:

А я працюю адвокатом,це усім відомо.

 Ось служу тепер закону. Дуже чесно і завзято.

 Шахраїв немає майже. Всі за розум вже взялись

. Це не те, що було колись!                                                                   

 

Перша вчителька:        Хто ж тобі допомагає?  Це така нелегка справа.

 

 

 

 

Міліціонер:           Та невже ви не впізнали?                                  

 

Перша вчителька: ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­ Олеже, ти? О,Боже правий

 А чому, моя дитино, ти обрав таку стежину?                             

 

Міліціонер: Бо в нас була одна дівчина симпатична та завзята         

 і мене відлупцювати намагалася постійно.

 

Перша вчителька: Через що?

 

Міліціонер: Її я смикав за косичку. Що є сили.

 Це робив лише з поваги та вона не зрозуміла.                            

 

(Входить міністр культури)

Міністр: Впізнали?                                        

Перша вчителька: Як же можна не впізнати?! В усіх газетах бачу твій портрет.

 

Міністр:            Мене призначив президент культуру нашу підіймати.              

Перша вчителька:         З кого почнеш?

Міністр: Із немовляти. Йому скажу:

 Дитя, неси з собою мову барвінкову і ніжну пісню колискову,                 

і світ духовної краси.

 

(Вбігає актор, за ним журналісти)

 

Журналістка: Чи мріяли ви стати актором?                        

 

Актор: Так, усе життя!                                                              

 

Журналістка: Ваша перша роль?

 

Актор: Джеймс Бонд 4-Б класу.                                                                      

 

Журналістка: Чи докучали вам учителі?

 

Актор: На жаль,на уроках вони постійно відволікали мене проханнями

не займатися акторськими справами.   

 

 (Музичний супровід. Гамір.)

Перша вчителька: А що за гамір там несеться?

Актор: За мною преса вся женеться, я щойно Оскара посів.

До вас приїхав з Голівуду.

Тепер я в школі грати буду, у фільмі « Щастя вчителів».                                 

 

 (з`являється власниця магазинів)

 

Перша вчителька: Ти приїхала так вчасно! Справи як ідуть?

 

Власниця магазинів:               

Прекрасно! Я відкрила магазини в Києві , у Римі, у Парижі і Варшаві.

 Всіх запрошую ласкаво, бо у мене продавці люди чемні, молодці.

 Ані Лорак із Карденом одягаються у мене.                                                

 А пояснюю це так: маю вишуканий смак!

 

 Астроном:     (слайд – школа майбутнього)

А от я завжди мріяв про зоряне небо, скажу вам по секрету ,

 Великому секрету, найбільшому секрету,

як крутиться Земля, відкрив я планету,                                             

 небачену планету , і саме цю планету назвав «Школою» я.           

 На цій планеті діти, живуть неначе квіти

 чудові, гарні квіти, осяяні теплом.   

 

 І двері тут відкриті , для всіх, хто хоче вчитись,

 для всіх хто може вчитись, з натхненням і теплом.

 

Перша вчителька: Храм науки і навчання…ми його вже й не впізнали.

 

Власниця магазинів:  Завдяки   проекту   Христини  так його відбудували.        

 

Перша вчителька: Отже, ти в нас архітектор? А чому скажи нам, Христино ?

 

Архітектор: Дуже часто на уроках, виглядав я у віконце,

 там пливли не тільки хмари, величезні та й примхливі                         

. Уявляв я школу храмом, і мої здійснились мрії.

 

Перша вчителька: Мабуть, пробачиш ти мене, за те , що сварила я тебе.

Кудись постійно підганяла.

 

Архітектор: Те, що було, давно пропало.

                 Я, дійсно все робив по волі, але ж здобув знання у школі               

.               І ось усім учителям мої найкращі побажання!

.

Перша вчителька:    Щось ми трохи зголодніли.

  Кухар: Нема проблем,  можу запросити

       у свій ресторан   під   назвою   «У Каріни»                                                   

 

Перша вчителька:    А які найпопулярніші страви і твоєму ресторані?

Кухар: Страви, мої страви. Страви -    це мої діти!

           Можу запропонувати : паштет «Освітянський»,                                              

               оселець під двійкою, а на десерт – торт «Відмінник».

Перша вчителька: Мені, якомога більше таких десертів та хороших випускників таких, як ви. Бо всі ви самостійно будували своє майбутнє і стали режисерами власного життя.

 

 

(звучить мелодія)

(вчитель  виходить з усіма дітьми.)

Вчитель:  Ми дуже надіємось  , що так воно і буде. Всі ви досягнете омріяних висот.

              Закінчується свято урочисте,

              Над нами небо сонячне і чисте
               І сто доріг попереду у вас.

      Ви лиш на першу сходинку ступили,
        А скільки буде сходинок таких!
        Ви, початкову школу закінчили!

 

Я, ти, ми, вона – 
Школа вся – одна сім’я.                        Разом  
В слові „ми” звучить ім’я, 
Творча школа запальна. 

       Гімн  школи

Зорі в небі вдаль пливуть по синіх ріках

Зорі в небі гаснуть без сліда.

Тільки школа залишається навіки

Школа вірний друг наш  назавжди.

П-в:   Через роки відстані далекі

           На любій дорозі, в стороні любій.

         Школа залишається навіки

          Школа вірний друг твій назавжди.

В лютий холод школа нас теплом зігріє

В жаркий південь буде, як вода.

Той, хто школу любити щиро не уміє

Втратить щастя на усе життя.

 

Завантаження...
doc
Додав(-ла)
Цуркан Наталія
Додано
18 березня 2018
Переглядів
672
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку