Урок 5.
Тема: Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Операції над об’єктами та групами об’єктів.
Цілі:
Тип уроку: Комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальне відео.
Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, векторний графічний редактор LibreOffice Draw.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Фронтальне обговорення понять, пов’язаних із групуванням векторних графічних об’єктів, об’єднанням контурів об’єктів, взаємним розташуванням графічних об’єктів.
ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя. Важко уявити складний малюнок, на якому би зображення різних об’єктів не перекривали одне одного. Як розмісти один графічний об’єкт під або над іншим, наче у тривимірному просторі, як створити спільний контур кількох об’єктів, як розробити складений із багатьох графічних об’єктів малюнок, щоб одні об’єкти не заважали іншим, – про все це ви дізнаєтеся на уроці.
IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування
V. Засвоєння нових знань, формування вмінь
Практичне завдання.
Робота за комп’ютером
Сторення малюнка за прикладом навчального відео.
1.Швидко кліпати очима протягом 15 с.
2.Заплющити очі. Не відкриваючи очей, начебто подивитися ліворуч на рахунок _раз-чотири», повернутися у вихідне положення. Так само подивитися праворуч на рахунок «п’ять-вісім» і повернутися у вихідне положення. Повторити 5 разів.
3.Спокійно посидіти із закритими очима, розслабившись протягом 5 с.
VI. Підбиття підсумків уроку
Фронтальне опитування
VІІ. Домашнє завдання
Підручник п. 1.3.
VІІІ. Оцінювання роботи учнів