Тема: Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Операції над об’єктами та групами об’єктів.

Про матеріал
Тема: Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Операції над об’єктами та групами об’єктів. Цілі: ü навчальна: навчити працювати з шарами при побудові векторного зображення; ü розвивальна: розвивати дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів; ü виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання. Тип уроку: Комбінований. Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальне відео. Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, векторний графічний редактор LibreOffice Draw. Хід уроку І. Організаційний етап · привітання · перевірка присутніх · перевірка готовності учнів до уроку ІІ. Актуалізація опорних знань Фронтальне обговорення понять, пов’язаних із групуванням векторних графічних об’єктів, об’єднанням контурів об’єктів, взаємним розташуванням графічних об’єктів.
Перегляд файлу

Урок 5.

Тема: Багатошарові зображення, розміщення об’єктів у шарах. Операції над об’єктами та групами об’єктів.

Цілі:

  • навчальна: навчити працювати з шарами при побудові векторного зображення;
  • розвивальна: розвивати дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;
  • виховна: виховувати уважність та відповідальність, бажання мати глибокі та якісні знання.

Тип уроку: Комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальне відео.

Програмне забезпечення: браузер, пакет офісних програм, векторний графічний редактор LibreOffice Draw.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

Фронтальне обговорення понять, пов’язаних із групуванням векторних графічних об’єктів, об’єднанням контурів об’єктів, взаємним розташуванням графічних об’єктів.

ІІІ. Формулювання теми, мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя. Важко уявити складний малюнок, на якому би зображення різних об’єктів не перекривали одне одного. Як розмісти один графічний об’єкт під або над іншим, наче у  тривимірному просторі, як створити спільний контур кількох об’єктів, як розробити складений із багатьох графічних об’єктів малюнок, щоб одні об’єкти не заважали іншим, – про все це ви дізнаєтеся на уроці.

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування

V. Засвоєння нових знань, формування вмінь

Практичне завдання.

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.

Сторення малюнка за прикладом навчального відео.

  1. Вправи для очей.

1.Швидко кліпати очима протягом 15 с.

2.Заплющити очі. Не відкриваючи очей, начебто подивитися ліворуч на рахунок _раз-чотири», повернутися у вихідне положення. Так само подивитися праворуч на рахунок «п’ять-вісім» і повернутися у вихідне положення. Повторити 5 разів.

3.Спокійно посидіти із закритими очима, розслабившись протягом 5 с.

VI. Підбиття підсумків уроку

Фронтальне опитування

  1. Які операції над групами об'єктів можна виконати у векторному редакторі Draw?
  2. Із чого складається простіша крива Безьє?
  3. Як змінити форму кривої Безьє?
  4. Як установити певний вид вузла кривої Безьє у графічному редакторі Draw?
  5. Яке призначення мають елементи керування панелі інструментів Зміна геометрії? Як відобразити цю панель?

VІІ. Домашнє завдання

Підручник  п. 1.3.

VІІІ. Оцінювання роботи учнів

doc
Додано
31 березня 2020
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку