Тема: “Домашні обов’ язки” “Home duties”

Про матеріал

Клас : 4 Б Дата:08. 11. 2018

Тема: “Домашні обов' язки” “Home duties

Тип уроку: комбінований та інтегрований

Мета:

-організувати ознайомленння учнів з новою лексикою до теми “Домашні обов' язки” та усне тренування у вживанні цього лесичного матеріалу на рівні речення ;

-організувати аудіювання “Гра” у пред'явленні диктора, організувати читання тексту з повним розумінням прочитанного;

-вчити знаходити потрібну інформацію в тексті;

-організувати діалогічне мовлення, навчити учнів ставити питання спеціального типу в певній граматичній структурі та давати відповіді на них або з'єднувати слова з реченням I like…;

-розширювати філологічний кругозір учнів, нaвчити порівнювати явища іноземної мови і рідної;

-розвивати мовленнєві здібності учнів ,розвивати навики та вміння читання,аудіювання, мовлення, письма, память логічне мислення, мовну здогадку, розвивати уяву в умовах гри “ Годинник”;

-виховувати інтерес до вивченння іноземної мови, виховувати культуру спілкування, яка прийнята в сучасному цивілізованому світі;

Обладнання: підручник О. Карп'юк, зошит, демонстраційна дошка, картки з завданнями, текст з аудіювання, комп'ютер, слайди,годинник.

Хід урока

І Організаційний момент

Greeting Привітання

T: Good morning, children! I'm glad to see you!

Ps: Good morning! We are glad to see you!

Aim Повідомлення теми та мети урокa

T: Today our topic is “Home duties” . You'll learn some new words on the topic and practice using them in the exercises and a new structure I like which help you to talk about home duties you have decided to do. We'll play a game “Time”.

We'll read and translate the text into Ukrainian , ask and the special questions answer them.

Presentation of slides Презентація слайдів

I Warming-up Фонетична розмінка

Let's play a game “Time” What's the time ?

It's a quarter to two. 1:45

It's a quarter past five .17:15.

It's a quarter past nine.21:30

What do you like to do after classes?

What are your home duties at home?

What are your duties at school?

Актуалізація опорних знань

II Check on homework Перевірка домашньoго завдання

T1:Retell the dialogues ex.1 p.20 ex.1,2 p.25

Ps: Pupils retell the dialogues ex.1 p.20 ex.1,2 p.25

Physical activity Фізкультхвилинка

Hands up! Hands down! Hands on hips!

Turn right,turn left! Clap your hands, sit down!

Подання нового лексичного матеріалу та повторення вивченого

II Pronunciation drill Фонетична розминка

T:Repeat the new words after the teacher: a slide- горка,a toy-іграшка, akite-повітряний змій, a football net-футбольна сітка, a frisbee-гра фрізбі, a doll-лялька, a swing-гойдалка, to paint pictures-малювати картини, todo sums- вирішувати приклади , to do pojects-робити проекти , to do homework-робити домашнє завдання.

Presentation of slides

III Vocabulary and practice Відпрцювання лексичного матеріалу урока

T:Read and match ex.2p.23

Ps:Pupils read and match ex.2p.23

IV Listening comprehension Навчання аудіюванню

T:Listen to the text and match the children ,toys using the cards

Ps:Pupils listen to the text and match the children ,toys using the cards

V Reading Подання тексту для читання

T:Read the text “Tiki goes to school”into Ukrainian ex.2 p.33

Ps: Pupils read the text “Tiki goes to school ”into Ukrainian ex.2 p.33

VI Speaking Навчання мовленню

T:Ask and answer the questions ex.6 p.29

Ps:Pupils ask and answer the questions ex.6 p.29

VII Writing Подання письмового матерiaлу

T: Complete the sentences with the words from the box having written the verbs in the correct form ex.2 p. WB

Ps :Pupils complete the sentences with the words from the box having written the verbs in the correct form ex.2 p. WB.

Заключна частина уроку

Summerizing Підведення підсумків уроку

What do you like to do after classes?

What have you learnt at the lesson?

Score Оцінювання

Your marks are…

Homework Домашнє завдання

Ex.5p.31 (написати про свій день)

Самоаналіз уроку

з англійської мови за темою «Домашні обов' язки”

П.І.Б. Агаркова Тетяна Володимирівна

Посада: вчитель англійської мови ХЗОШ І-ІІІ ступенів № 129

Категорія: спеціаліст II категорii

Педагогічний стаж: 12 років

Тип уроку: комбінований та інтегрований

Форма уроку - навчальний діалог (методика постановки питань і їх вирішення, метод навчання за допомогою навідних питань і ігровий метод). При організації уроку використані наступні методи: - По джерелу знань: словесні, практичні; - За ступенем взаємодії вчителя та учнів: бесіда, робота в групах, парах; - За характером пізнавальної діяльності: репродуктивні, частково-пошукові, творчі методи; - За принципом розчленування або єднання знань: аналітичні, узагальнюючі методи. При плануванні заняття я постаралася врахувати вікові, поведінкові, навчальні, індивідуальні особливості учнів. Таким чином, здійснювався диференційований підхід у навчанні. Постаралася врахувати особливості темпераменту дітей. Непосидючих холериків запитати в першу чергу, підбадьорити невпевненого меланхоліка, якщо він соромиться відповідати.

Даний урок комбінованого типу , який присвячений темі «Домашні обов' язки».

Діти будуть стикатися з лексикою на протязі всього уроку.

Мета уроку -організувати ознайомленння учнів з новою лексикою до теми “Домашні обов' язки” та усне тренування у вживанні цього лесичного матеріалу на рівні речення ;

-розвивати мовленнєві здібності учнів ,розвивати навики та вміння читання,аудіювання, мовлення, письма, память логічне мислення, мовну здогадку, розвивати уяву в умовах гри “ Годинник”;

-виховувати інтерес до вивченння іноземної мови, виховувати культуру спілкування, яка прийнята в сучасному цивілізованому світі.

Виходячи з мети, були поставлені наступні завдання:1) формування умінь і навичок усіх видів мовленнєвої діяльності; 3) практика діалогічного мовлення та аудіювання. 4) Сформувати усвідомлення важливості оволодіння іноземною мовою і потреба користуватися ним як засобом спілкування; Учні взяли мети виконуваних навчальних дій і проявили ініціативність у спілкуванні з учителем і з однокласниками.

Всі етапи уроку пов'язані між собою однією лексикою, яка вживається різними видами діяльності. Етапи уроку логічно взаємопов'язані між собою, і ми можемо спостерігати плавний перехід від одного етапу до іншого. Зміст уроку збагачено яскравими ілюстраціями, вправами з підручника, що представляє пізнавальний інтерес для учнів. Я вважаю, що використовуються вправи адекватні завданням уроку. Хоча це і узагальнюючий урок по темі, але тут все ж таки присутні як завдання творчого характеру, так і тренувальні. Необхідність тренувальних завдань обумовлена віком дітей. У середній школі перехід до індивідуальному творчості здійснюється тільки через хорову тренування . Етапи уроку вибудувані за принципом поступового ускладнення матеріалу, від простого до складного: Картинка - слово - речення – міні діалог. Для підготовки учнів до роботи з мовним матеріалом я провела фонетичну зарядку.

Для перемикання учнів на предмет іноземну мову було використане таке засіб створення мовного середовища, як спілкування англійською мовою. Урок переважно вівся англійською мовою. Я вдавалася до рідної мови тільки за потребою і вважаю це мотивованим. Мова вчителя автентична і адаптивна до рівня мовної підготовки учнів даного класу.

Раціонально застосовувалися різні форми навчальної взаємодії:Учитель-клас; вчитель-учень; учень - клас; учень-малюнок; учень - учень.

Урок вівся в рамках здоров'я зберигаючих технологій - хлопці активно рухалися і переміщалися на уроці. Вважаю, що мені вдалося забезпечити емоційну активність. Хлопцям подобалося виконувати завдання, що позитивно впливало на їх пізнавальну і творчу активність. Емоційна активність підсилювалася також позитивною оцінкою вчителя, похвалою і самооцінкою.

Для досягнення поставлених цілей і завдань застосовувала різні види мотивації. Опора на мовний інтерес, на мовні знання та вміння, отримані на уроках по пройдених тем, стало пізнавальною мотивацією. Із соціальних мотивацій на уроці мали місце такі, як взаємодопомога, співробітництво, зацікавленість у результатах роботи.

В кінці уроку була проведена рефлексія, де учням було запропоновано оцінити себе по пунктах - Що вони вивчили на уроці?, Що дозволило учням самим побачити свої успіхи та прогалини в знаннях. Етапи уроку всі були пройдені. Тимчасові рамки уроку дотримані. Вважаю, що кожна з цілей уроку була досягнута, про що хлопцям було доведено як їх позитивна оцінка в кінці уроку.

pptx
Додано
8 грудня 2018
Переглядів
1299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку