Тема:“ Формування всебічно розвиненої особистості молодшого
школяра - на засадах
особистісно-орієнтованої моделі
освіти в НУШ”
Підготувала
педагог-організатор
Петрівської ЗШ І ступеня
Сидоренко Н.С.
Краса- це яскраве світло, що осяває світ. При цьому світлі тобі викривається істина, правда , добро…
Краса учить розпізнавати зло і боротися
з ним.
Краса – це дзеркало, в якому ти бачиш сам себе і завдяки цьому так чи інакше ставишся сам до себе.
В.О. Сухомлинський
Завдання сучасної школи
щодо формування творчої, соціально активної, всебічно – розвиненої особистості вимагають від педагогів нових підходів до організації виховної роботи школи.
Головне завдання сьогодення
Створення виховного простору, який є не тільки середовищем ,а й духовним простором школяра і педагога ,простором культури ,який впливає на розвиток особистості.
Виховання в НУШ:
НУШ виховує такі якості школяра:
Форми виховної роботи
“ Виховання серця – це цілий світ турботи і тривоги,
про які ми, дорослі, ніколи не
повинні забувати. Я бачу.., найголовніше завдання у тому ,щоб у дитячий душі стверджували співчуття ,жалість, доброта до всього прекрасного, що є в житті, і на сам перед до людини. ”