Тема:“ Формування всебічно розвиненої особистості молодшого школяра - на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти в НУШ”

Про матеріал
Доповідь на тему:“ Формування всебічно розвиненої особистості молодшого школяра - на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти в НУШ”
Перегляд файлу

 

 

 

 

Тема: Формування всебічно розвиненої особистості молодшого
школяра - на засадах
особистісно-орієнтованої моделі

 освіти в НУШ”

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

педагог-організатор

Петрівської ЗШ І ступеня

Сидоренко Н.С.

 

     Краса- це яскраве світло, що осяває світ. При цьому світлі тобі викривається істина,   правда , добро…
    Краса учить розпізнавати зло і боротися
з ним.
   Краса – це дзеркало, в якому ти бачиш сам себе і завдяки цьому так чи інакше ставишся сам до себе.
                                                                                       В.О. Сухомлинський

Завдання сучасної школи

щодо формування творчої, соціально активної, всебічно – розвиненої особистості вимагають від педагогів нових підходів до організації виховної роботи школи.

 

Головне завдання сьогодення

Створення виховного простору, який є не тільки середовищем ,а й духовним простором школяра і педагога ,простором культури ,який впливає на розвиток особистості.

 

 

 

 

Виховання в НУШ:

  • Успіх виховного процесу залежить насамперед, від вихователя
  • Вихователь спочатку навчає
  • Потім пропонує дитині
  • Дорослий дає йому право діяти самостійно.

 

НУШ виховує такі якості школяра:

 

  • Повага до національних цінностей
  • Творча особистість
  • Працелюбність
  • Загальні національні риси
  • Громадян – патріот
  • Здоровий спосіб життя
  • Громадська позиція

 

Форми виховної роботи

  • Масові(вікторини ,квести,шкільні лінійки,конкури,змагання,концерти)
  • Групові (районні конкурси ,фестивалі , конференції, випуск лепбуков , екскурсії)
  • Індивідуальні (бесіди, консультації)

 

 

“ Виховання серця – це цілий світ турботи і тривоги,

про які ми, дорослі, ніколи не

повинні забувати. Я бачу.., найголовніше завдання у тому ,щоб у дитячий душі стверджували співчуття ,жалість, доброта до всього прекрасного, що є в житті, і на сам перед до людини. ”

 

 

 

docx
Додано
28 травня 2019
Переглядів
862
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку