Тема: Гра, як основний осередок Інтернет навчання.

Про матеріал
матеріал Тема: Гра, як основний осередок Інтернет навчання. Для дослідження мети та виконання поставлених завдань була використана програма для створення квест – гри JavaScript та створення веб – сайту програма HTML. Додавання бази знань в цю розробку, які узагальнюються та створюються для вивчення предмету за допомогою гри. Для створення тестів було додано онлайн середовище як: Kahoot; LearningApps; Word Wall; Izzi.
Перегляд файлу

Тема: Гра, як основний осередок Інтернет навчання.

Інтернет, з’явившись нещодавно, став однією з невід’ємних частин повсякденного життя людини. На жаль наданий воєнний час не всі учні можуть виходити до онлайн навчання, а ті хто виходить не завжди розуміють тему вивчення предмету. Тому пропонується створити інтернет – гру з навчання по всім предметам, які вивчають учні в школі.

Це буде гра – квест за допомогою, якої діти зможуть удосконалити свої знання по вивченню предмета. За кожний пройдений етап (розділ) дитина отримує винагороду. По закінченню вивчення предмета учневі видають сертифікат та супер – приз, який вона виграла. Все залежить від того скільки балів учень набрав за проходження кожного розділу.

Об’єктом дослідження даної роботи є гра – квест з розробкою різних тематик предметів та класу навчання. З залученням най досвідчених вчителів України для збору та розробки етапів по різним категоріям та класам кожного предмету знань.

Метою роботи: створити навчальний портал знань для дітей України за для вивчення тих предметів, яких їм до вподоби, або потрібні для здачі зовнішнього незалежного оцінювання та для удосконалення знань з предмету.

Завдання: дослідити з яких предметів у дітей – є проблеми вивчення, який саме рівень знань їм потрібний. Розробити систематичне поповнення матеріальної бази знань з різних предметів. Залучити вчителів для допомоги у розроблені такої гри по їх предметах.

Основний функціонал зосереджений на створені онлайн – гри, систематизації знань, групування та надання інформації, створення тестів по різним тематикам та класам по вивченню даного предмету.

Для дослідження мети та виконання поставлених завдань була використана програма для створення квест – гри JavaScript та створення веб – сайту програма HTML. Додавання бази знань в цю розробку, які узагальнюються та створюються для вивчення предмету за допомогою гри. Для створення тестів було додано онлайн середовище як: Kahoot; LearningApps; Word Wall; Izzi.

doc
Додано
30 січня
Переглядів
96
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку