Тема . Гриби: їстівні та отруйні

Про матеріал
Тема . Гриби: їстівні та отруйні Мета: Навчальна: формувати в учнів уявлення про гриби, як окремий вид живих організмів; формування поняття їстівні гриби, отруйні гриби, вміння розрізняти їстівні та отруйні гриби; Розвивальна: формувати уявлення про роль грибів у житті рослин і тварин лісу; продовжувати вчити розрізняти їстівні і неїстівні гриби; повторити правила збирання грибів; Виховна: виховувати обережне ставлення та любов до природи. ; розширювати світогляд учнів. Обладнання: підручник «Природознавство»( Т.Г. Гільберг, Т.В. Сак), презентація, роздатковий матеріал (тести).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сядьте, діти, всі рівненько. Усміхніться всі гарненько,Настрій на урок візьмемо,Й працювати розпочнемо

Номер слайду 2

Хвилинка спостережень за природою - Яка зараз пора року?Які зміни відбуваються у природі? Яке сьогодні число? - Який місяць весни панує у природі? - Чому він так називається?

Номер слайду 3

- Яка температура повітря? - Який стан неба? -Чи були опади?

Номер слайду 4

Вам про дивне диво. Розкажу правдиво. Що малі звірята. Не могли впізнати?Пробігала лиска.— Величенька миска!Пролітала сойка.— Гарна парасолька!А їжак міркує:— Як ніхто не чує?Парасолька свіжа,Наче справжня їжа!

Номер слайду 5

- До якої природи відносять гриби? Доведіть свою думку.- Як називається та частина у гриба, яка знаходиться на поверхні, ґрунту?

Номер слайду 6

- Як називається та частина у гриба, яка знаходиться у ґрунті? - Яку функцію виконує грибниця?

Номер слайду 7

Робота з підручником (ст. 123- 125) Які ти знаєш їстівні гриби? Які ти знаєш отруйні гриби? За якими ознаками їх впізнаєш?

Номер слайду 8

Білий гриб

Номер слайду 9

Печериця

Номер слайду 10

Опеньки їстівні

Номер слайду 11

Маслюки

Номер слайду 12

Підосичник

Номер слайду 13

Лисички

Номер слайду 14

Як людина використовує гриби? Які страви можна з них приготувати?

Номер слайду 15

Жовчний гриб

Номер слайду 16

Бліда поганка

Номер слайду 17

Несправжня лисичка

Номер слайду 18

Несправжні опеньки

Номер слайду 19

Мухомор

Номер слайду 20

А що буде якщо з’їсти отруйний гриб?

Номер слайду 21

Самостійне читанняс. 124-125

Номер слайду 22

- Чи доводилось вам коли-небудь збирати гриби? Як ви зриваєте гриби?- Чи можна, збираючи гриби, виривати їх з грибницею? Чому?

Номер слайду 23

- Як правильно збирати гриби, щоб не зашкодити собі ? - А де не можна збирати гриби?

Номер слайду 24

Фізкультхвилинка

Номер слайду 25

ВідповідіА) Б) В) Б) В) В)

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Росте біля осичок звично. Красноголовець-... Підосичник

Номер слайду 32

В лісі виросли сестрички,Жовті та смачні... Лисички

Номер слайду 33

І високі, і тонкі,Шапочки темненькі,Виростають на пеньках. Купами ... Опеньки

Номер слайду 34

Виросли гриби прекрасні —Капелюшки в них, мов в маслі.І збирають грибники. Маслянисті ... Маслюки

Номер слайду 35

Шапка коричнева, ніжка міцна,Гриб цей найкращий, і кожен це зна,Тому бажає усякий грибник. В лісі великий знайти ... Боровик

Номер слайду 36

Підсумок уроку, - Про яке окреме царство живих організмів ми дізналися?- Чому при збиранні грибів треба бути обережними? - Давайте разом створимо правила збирання грибів.

Номер слайду 37

Збирати тільки ті гриби у яких впевненні;Ніколи не збирай старих грибів, червивих та зіпсованих;Не збирай грибів біля шосейних доріг, промислових підприємств;Не хочеш брати гриб, залиш. Не збивай гриби. Не зривай гриб з грибницею.

Номер слайду 38

Які гриби їстівні запам’ятали?

Номер слайду 39

Які гриби небезпечні або отруйні є?

Номер слайду 40

Підтверди або спростуй думку «Я вважаю, що гриби – це важлива частина живої природи.»- Коли гриби приносять користь, а коли -завдають шкоди?

Номер слайду 41

Домашнє завдання.ст..123-125 читати відповідати на питання. Практичне завдання (зліпити з пластиліну , або з солоного тіста їстівні і отруйні гриби)

pptx
Додано
18 травня 2020
Переглядів
1101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку