Тема. Кругла скульптура. Фактура. Практична робота «Веселий зоопарк».

Про матеріал
Тема. Кругла скульптура. Фактура. Практична робота «Веселий зоопарк». Мета : повторити поняття «скульптура»; технологію виготовлення скульптури; ознайомити із поняттями «кругла скульптура», «фактура»; розвивати уміння аналізувати особливості форми тварин; формувати естетичні почуття, смак; сприяти пізнанню дітьми краси тваринного світу; формувати ключові компетентності : вільне володіння державною мовою, здатність спілкуватися іноземними мовами, культурну компетентність та навчання впродовж життя. Завдання уроку: - повторити поняття «скульптура» та технологію виготовлення скульптури; - ознайомити із поняттями «кругла скульптура», «фактура»; - навчити виготовляти круглу скульптуру ; - вміти застосувати набуті вміння та знання у житті. Очікувані результати: - учні повинні знати поняття «кругла скульптура», «фактура»; - учні повинні уміти виготовляти круглу скульптуру; - учні повинні застосовувати отримані навички та знання на практиці. Обладнання та інструменти: проєктор, презентація до уроку, фізкультхвилинки, ПК із доступом до мережі Internet. пластилін, стеки, дощечки для пластиліну, зразки виробів. Тип уроку. Засвоєння нових знань
Перегляд файлу

Тема. Кругла скульптура. Фактура. Практична робота  «Веселий зоопарк».

Мета : повторити поняття «скульптура»; технологію виготовлення скульптури; ознайомити із поняттями «кругла скульптура», «фактура»; розвивати уміння аналізувати особливості форми тварин; формувати естетичні почуття, смак; сприяти пізнанню дітьми краси тваринного світу; формувати ключові компетентності : вільне володіння державною мовою, здатність спілкуватися іноземними мовами, культурну компетентність та навчання впродовж життя.  

Завдання уроку:

- повторити поняття «скульптура» та технологію виготовлення скульптури;

- ознайомити із поняттями «кругла скульптура», «фактура»;

- навчити виготовляти круглу скульптуру ;

- вміти застосувати набуті вміння та знання у житті.

Очікувані результати:

- учні повинні знати поняття «кругла скульптура», «фактура»;

- учні повинні уміти виготовляти круглу скульптуру;

- учні повинні застосовувати  отримані навички та знання на практиці.

 

Обладнання та інструменти: проєктор, презентація до уроку,  фізкультхвилинки,  ПК із доступом до мережі Internet. пластилін, стеки, дощечки для пластиліну, зразки виробів.

 

Тип уроку. Засвоєння нових знань

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Привітання

-  Любі діти! Я пропоную стати всім в коло і взяти один одного за руки. Хай це коло стане «колом добрих друзів».

Промінчик осінній заглянув у клас

І в коло велике зібрав, друзі, нас.

Давайте з’єднаєм  долоньки свої

І радо всміхнемось –

Я – вам, ви – мені.

Як приємно бачити, що ви посміхаєтесь один одному і приносите до класу радість. Прошу всіх сісти за парти і розпочати наш урок.

 

2. Перевірка готовності до уроку

3. Упорядкування робочих місць

II. Актуалізація опорних знань , умінь і навичок учнів.

Гуляючи містом, ми можемо побачити , що вулиці та площі , сквери і парки  прикрашені красивими фігурами. Пригадайте, як вони називаються та хто їх створив?

Той хто створив скульптури називається скульптор.

Скульптор – це людина , яка створює об’ємні зображення людей, тварин,  предметів з різних матеріалів. А їхні твори називають скульптурами.

ІІІ. Мотивація навчально – трудової діяльності. Повідомлення теми уроку.

  1. Перегляд  мультфільму Магадаскар.
  2. Бесіда.
  • Про що ви переглянули відео?
  • Як називається мультфільм?
  • Яких тварин ви побачили у відео?
  • Де проживали ці тварини?

Зоопарк – це територія, спеціально створена людиною, з будівлями і обладнанням для утримання, збереження, розмноження зникаючих видів та публічного показу тварин.

  1. Повідомлення теми.

— Сьогодні на уроці ми з вами вирушимо у королівство скульптури , де  познайомимося з «круглою скульптурою» та  «фактурою». Створювати ми будемо скульптури тварин, які проживають у зоопарку.

IV. Сприймання й осмислення нового матеріалу.

  1. Перегляд відео з елементами розповіді (ознайомлення з «круглою скульптурою»).

Скульптуру, яку можна обійти кругом,  називають круглою.

  1.  Перегляд робіт українського  скульптора Сергія Брельова
  • Які роботи вам сподобалися?
  1. Розгляд скульптури тварин
  • Проаналізуйте їх форми
  1. Перегляд відео (ознайомлення з «фактурою»).

Фактура -характер поверхні художнього твору.

  1. Спробуйте визначити скульптуру тварини на ілюстраціях за її  фактурою.
  1. . Ознайомлення зі способами ліплення

Виражальними художніми засобами круглої скульптури є силует, пластика форми, фактура та тривимірність. За­лежно від задуму, головним завданням майстра є точність зображення або декоративна виразність образу.

У процесі роботи над твором скульптори використову­ють пластичний, конструктивний та комбінований способи ліплення.

Пластичний спосіб — це ліплення з цілого шматка скульптурного матеріалу, з якого відтягуються дрібні де­талі, частини тіла та ін.

Конструктивний спосіб — ліплення виробу з окремих частин.

Комбінований спосіб поєднує ліплення з цілого шматка та з окремих деталей або частин.

  1. . Демонстрування та аналіз зразка

- Розгляньте виріб.

- З яких частин складається виріб?

- Яким способом він зліплений?

1) Інструктаж учителя.

8. Повторення правил роботи з пластиліном

          1. Не розмахувати стеками, щоб не поранитись.

         2. Ліпити тільки на підкладній дощечці.

         3. Не залишати шматочки пластиліну на парті, не кидати їх на підлогу.

         4. Після роботи руки треба витерти серветкою і добре вимити.

9. Послідовність ліплення тварин

 1.Визначте, яку тварину будете ліпити.

 2.Скульптурне зображення виконуйте на дошечці, щоб у процесі роботи його можна було оглянути з усіх боків.

 3.Тулуб і кінцівки виліпіть з цілого шматка, а тоді доповніть виріб деталями.

 4.За допомогою стеки надайте скульптурі характерних ознак( фактуру).

 

  IV.  Практична діяльність учнів

(Ліплення комбінованим способом об᾽ємного зображення тварини у простій позі (стоїть, сидить) .

      Під час самостійної роботи учнів вчитель надає індивідуальну  теоретичну і практичну допомогу.

Фізкультхвилинка для пальчиків

V. Виставка робіт учнів

З виготовлених тварин утворіть колективну композицію «Зоопарк».

VI. Узагальнення і систематизація знань.

Круглою називають скульптуру…( скульптуру, яку можна обійти кругом)

Фактура – це…( характер поверхні художнього твору гладкість, шорсткість, рельєфність).

VII. Рефлекція (wordwall)

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Крайняк Тетяна Дмитрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Образотворче мистецтво 3 клас (Калініченко О. В., Сергієнко В. В.)
Додано
22 січня 2023
Переглядів
1030
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку