Тема: "Математичний КВК" 2 клас

Про матеріал

Мета : Поглибити знання з математики, навчити учнів доводити, пояснювати, одстоювати свою думку; розвивати логічне мислення, інтерес до математики, творчу особистість; виховувати дружелюбність, старанність, любов до математики.

Перегляд файлу

МАТЕМАТИЧНИЙ КВК

 

Учитель:

В нас сьогодні день незвичний.

Веселий він, математичний.

Ігри, конкурси, змагання

На кмітливість та знання.

Жарти, ребуси, лічилки.

Все це разом – КВК.

Щоб перемогу в конкурсі здобути,

Веселим та кмітливим треба бути.

 

Ворона:

Кар! Кар! Кар!

Я ворона-каркарона непроста.

Я математична від дзьоба до хвоста,

Бо на уроках дехто вчителя не чує,

Та нас ворон все лічить і малює.

Прилетіла я сьогодні не дарма.

Нагороди за майбутні перемоги принесла,

Хто переможе у змаганні,

Той одержить медалі шоколадні.

Отже, розпочинаємо наш конкурс!

Ні, конкурс! Ще не так. О! Конкурс!

 

Учитель:

Зустрічаємо наших конкурсантів.

 

1 команда:

Капітан: Наша команда називається «ВІК».

Наш девіз: Хто веселий і кмітливий, - той всі труднощі здолає.

 

2 команда:

Капітан: Наша команда називається «ІКС».

Наш девіз: ініціатива, кмітливість та сміливість – шлях до перемоги.

 

(команди займають місця)

 

 

Учитель:

Сьогодні вас вітає країна Математика!

Ігри, жарти – все для вас!

Побажаєм вам кмітливості,

За роботу, в добрий час!

Ми відправляємось у плавання по морю чисел у країну Математику на парусному кораблі «Ерудит». На вас чекає нелегкий шлях. Потрібно подолати ряд труднощів. За правильну відповідь одержуєте фішки, які будете «вантажити» в свої сундучки. Команда, у котрої назбирається найбільше фішок, вважатиметься переможцем і «припливе» у порт призначення.

 

  • Щоб підняти якір виконайте завдання:

 

1 КОНКУРС

 

Команда «ВІК»

Задача 1. На столі стояло 3 склянки з полуницями. Сашко з’їв одну склянку полуниць. Скільки склянок залишилось? (Три. Сашко склянок не їв)

Задача 2. Коли півень стоїть на одній нозі, то важить 6 кг. Скільки буде важити півень, коли стане на дві ноги? (Стільки ж)

Задача 3. Коли чорній кішці найлегше пробратися в хату? (Коли відчинені двері)

Задача 4. Що важче: 100 кг заліза, чи один центнер сіна? (Важить однаково)

Задача 5. Троє коней пробігли 12 км. Скільки кілометрів пробіг один кінь? (Кожен кінь пробіг 12 км) 

 

Команда «ІКС»

Задача 1. Щоб зварити 1 кг м’яса потрібна 1 година. За який час звариться 2 кг м’яса? (Також за одну годину)

Задача 2. Чотири хлопчики вирушили з міста в село, а назустріч їм – троє дівчаток. Скільки всього дітей йшло з міста в село? (Четверо)

Задача 3. На одній вербі росли 23 груші, а на другій – 27. Скільки всього груш зірвали діти з двох дерев разом? (Жодної)

Задача 4. Одна сторона квадрата 6 см, а друга – на 2 см довша. Знайти другу сторону квадрата. (Вона 6 см)

Задача 5. В якому місяці люди найменше їдять хліба? (В лютому)

 

 

 

Вчитель:

Якір піднято! Дме попутний вітер і вирушаємо в плавання.зоб не сумувати в дорозі наступна

ГРА – ЕСТАФЕТА

(перемагає команда, яка перша виконає завдання)

 

«ВІК»                                                          «ІКС»

56 : 7  =                                                       63 : 9 =

240 : 40 =                                                    640 : 80 =

3600 : 100 =                                                4800 : 100 =

210 * 10 =                                                   520 * 10 =

1/4 від 1 год =                                            1/4 від доби =

48 : 6 =                                                        56 : 8 =

1 ц : 2 =                                                       1 год : 2 =

25 * 7 =                                                       35 * 6 =

1/5 від 1 м =                                                1/5 від 1 т = 

150 : 10 =                                                     170 : 10 =

 

  • По курсу острів Винахідливість

(малюнок з тунга-чанга)

Нас зустрічає Чунга-Чанга і пропонує вам зіграти з ним у футбол.

 

 

(скласти приклади на різні дії, щоб відповідь була 21)

Кидати м’яч по черзі кожному гравцеві і усно називати приклад.

 

  • І знову ми відправляємось в путь. Щоб не сумувати, можемо ребуси відгадати.

 

(ребуси на картинках) групова робота, у відповіді є число

 

О + ? + РОНЬ = ОСТОРОНЬ

? + ТОН = ТРИТОН

ВІ + ? + ЛА = ВІТРИЛА

І + ? +РІЯ = ІСТОРІЯ

АК + ? + СА = АКТРИСА

ЛИ + ? + ПАД = ЛИСТОПАД

ВІ + ? + НА = ВІТРИНА

С + 3 + Ж = СТРИЖ

Г + 1 + А = ГОДИНА

100 + ЛИЦЯ = СТОЛИЦЯ

ПІ + 2 + Л = ПІДВАЛ

 

  • По курсу скеля  чортова дюжина

 

(прислів’я, приказки, казки, де є числа) «Вовк і семеро козенят»

 

  • Продовжуємо змагання і заходимо у порт Кмітливість.

 

 

 

«Жива математика»

Скільки років живе слон?                                  Яка довжина синього кита?

                                          

 

                                           

 

  • Багато має знати капітан, аби йти вірним шляхом.

Чому кораблі не сідають на мілину,

А за курсом ідуть крізь тумани й заметіль?

Тому, що їм допомагає математика

І чітку вони мають ціль.

 

  • Для наших капітанів ціль  - математичний квадрат.

 

             «33»

8

13

12

15

11

7

10

9

14

              «36»

11

16

9

10

12

14

15

8

13

 

  • Наші капітани заповнюють магічні квадрати, а ми теж не будемо нудьгувати.

 

 (намалювати предмети використовуючи  )

 

  • Шлях відкритий до країни Математики.

 

Щоб не сумувати,

Фантазію слід розвивати.

 

Скласти квадрат з розрізаних частин.

 

 

Виміряти сторони і обчислити площу та периметр.

 

  • Поки ви вправно працювали,

Ми теж часу не гаяли.

На рибалці побували

Нове завдання підготували.

 

(кожна команда отримує по 5 рибок. Записати масу рибок, але щоб числа не повторювались та в сумі становили 40)

( 4 + 5 + 11 + 6 + 14 = 40)

 

  • Чи можемо ми вважати себе жителями країни Математики? Хто із екіпажів має право ступити на землю – підрахуємо фішки.

 

  • Молодці, діти! Ви справжні мандрівники: сміливі, винахідливі кмітливі, знаючі.

 

(нагородження)

                                                                 Підготувала вчитель початкових класів

                                                                           Новопразького навчально-виховного комплексу

                                                                           Олександрійського району

                                                                           Кіровоградської області

                                                                           Калашник Наталія Анатоліївна

 

doc
Додано
3 квітня 2018
Переглядів
665
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку