Тема: Наша мова барвінкова.

Про матеріал
Мета: розширення уявлення дітей про українську мову, її красу та багатство; виховувати бажання розмовляти рідною мовою; формувати розуміння про те, що українська мова – наш скарб; познайомити дітей з українською письменницею, з творчістю Л.Українки , виховувати любов до поезії; підтримувати інтерес до художньо-мовленнєвої діяльності; вправляти у вмінні добирати прикметники до іменників, використовуючи мнемодоріжки, збагачувати словниковий запас дітей, розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам’ять, творчі здібності; закріпити вміння добирати метелика та квіточку за кольором, розвивати зорову пам’ять, формувати вміння орієнтуватися в просторі, діяти за сигналом.
Перегляд файлу

Тема: Наша мова барвінкова.

Мета: розширення уявлення дітей про українську мову, її красу та багатство; виховувати бажання розмовляти рідною мовою; формувати розуміння про те, що українська мова – наш скарб; познайомити дітей з українською письменницею, з творчістю Л.Українки , виховувати любов до поезії; підтримувати інтерес до художньо-мовленнєвої діяльності; вправляти у вмінні добирати прикметники до іменників, використовуючи мнемодоріжки, збагачувати словниковий запас дітей, розвивати зв’язне мовлення, мислення, увагу, пам’ять, творчі здібності; закріпити вміння добирати метелика та квіточку за кольором, розвивати зорову пам’ять, формувати вміння орієнтуватися в просторі, діяти за сигналом.

Попередня робота: Вивчення віршів, привітання, прикметників про Україну.

Обладнання: мнемотаблички, телевізор, портрет Л.Українки, лялька –іграшка Леся Українка, кольоровий папір, клей ПВА, пензлики, серветки для пензликів, паперові квіти та метелики, аудіо запис до фізкультхвилинки

Хід заняття:

Вихователь: Добрий день, малята. До нас сьогодні завітали гості, тож давайте з ними привітаємось.

Діти: Доброго ранку рідний наш дім!

Доброго ранку діткам усім,

Доброго ранку сонечко ясне,

Доброго ранку садочку прекрасний.

Праворуч – ліворуч поверніться

Один одному всміхніться.

Вихователь: Послухайте будь ласка віршик.

Є багато країн на землі,

В них озера, річки і долини,

Є країни великі й малі,

Та найкраща завжди – Батьківщина.

Вихователь: А  скажіть мені, як називається наша Батьківщина?

Діти: Україна!

Вихователь: Тож давайте пригадаємо віршик про неї.

Зацвітає калина,

Зеленіє ліщина,

Степом котиться диво-луна.

Це моя Україна, це моя Батьківщина

То, як тато і мама одна.

Вихователь: Отже ми з вами живемо на Україні, тож ми хто? (українці),

  • А якщо я дівчинка, то я? (українка),
  • А якщо я хлопчик, то я? (українець),
  • Якщо ви, то? (українці),
  • Якщо ти, то? (українець),
  • Якщо вона, то? (українка),
  • Якщо вони, то? (українці).

Вихователь: Сьогодні дуже велике свято для нашої України, а саме день рідної мови. Для кожного народу дорога його мова, а нам українцям, найближча до серця – українська. Зараз я пропоную переглянути казочку про мову.

Перегляд відео

Вихователь: Сподобалася казочка? Давайте пограємо в гру.

Мовленнєва гра "Мова яка?"

Вихователь:  А ще ,діти, цей день визначний для тих людей, які прославляли нашу мову, не дивлячись на всі заборони. І серед таких людей були навіть жінку. Із однією я вас сьогодні познайомлю (фото Лесі Українки).

Стук в двері з’являється лялька.

Лялька: Добрий день! Я маленька Леся Українка, завітала з минулого до вас на свято, та трішечки хочу з вами погратися. Прийшла я не з порожніми руками, я принесла подаруночки.

 

Вихователь:  Діти, це маленька письменниця, яка писала вірші, казки, в яких завжди вчила добру, дружбі та сміливості. Лесю, я що ж ти принесла?

Лялька: Ви любите казки?

Діти: Так!

Лялька: Перший подаруночок казочка, яка називається «Три метелика», давайте її переглянемо.

Перегляд казки.

Вихователь: Чи сподобалася вам казочка? Скажіть мені будь ласка скільки було метеликів? (Три),

  • Якого кольору? (Червоного, жовтого, білого),
  • Коли пішов дощ і метелики не змогли потрапити до будиночка, то де вони вирішили сховатися? (Під тюльпаном),
  • Коли тюльпан їм відмовив, то потім де вони вирішили сховатись? (Під лілією),
  • Як ви вважаєте чому вчить казка? (Захищати один одного, і нікого не залишати в біді).

 

А зараз я пропоную вам закрити оченята і уявити себе на галявинці, де росте багато квітів, світе яскраве сонечко. А ви не дітки, а маленькі метелики, які літають по галявинці і шукають собі квіточку. Відкривайте оченята і знайдіть собі свою квіточку, яка підходить по кольору метелику.

Рухлива гра «Знайди квіточку»

Дітям роздаються метелики різного кольору, а квіти розкладаються на килимку. Звучить музика і кожний метелик повинен знайти собі квіточку відповідно до кольору.

Вихователь: Які ж молодці метелики виконали завдання, але ж подивіться залишився один метелик для якого немає квіточки, що ж робити? А давайте ми йому зробимо квіточку.

 

Орігамі з паперу «Тюльпан»

 

Пальчикова гімнастика «Квіточка»

 

Дихальна вправа «Квітка»

 

Лялька: Які ж ви діточки молодці, а за ваше добре серце в мене є подаруночки. Мені час повертатися, дякую вам за гостинність. До побачення!

 

Вихователь: Ось і закінчилося наше свято, давайте скажемо нашим гостям дякую, у пригостим їх цукерками.

 

 

 

 

 

 

 

 

Комунальний заклад Очеретинський навчально-виховний комплекс:

загальноосвітня школа I-III ст. з поглибленим вивченням окремих предметів

та курсів-дошкільний навчальний заклад (опорний навчальний заклад)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: НАША МОВА БАРВІНКОВА

 (інтегроване заняття з національно-патріотичного виховання та розвитку мовлення з дітьми середнього дошкільного віку до дня української писемності та мови.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вихователь:

Соколовська С.П.

 

 

 

 

 

 

 

2021 рік

docx
Додано
27 жовтня 2021
Переглядів
358
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку